Голф 3 1.9 tdi 90 коня

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
teomp
Мнения: 5
Регистриран на: Съб 29 ное 2014 17:28
Автомобил:
Двигател:

Голф 3 1.9 tdi 90 коня

Мнениеот teomp » Съб 29 ное 2014 17:41


Здравейте колеги имам следния проблем:рециклирах турбото,смених н75 клапана с нов и колата забива на 130км изключва турбината прегледах и вакумите видимо няма сцепено скъсано и си блъскам главата и не мога да разбера от каде идва този проблем!!!преди време ми направи впечътление че като дам на контакт под капака съка някво реле сега обаче този звук го няма
Въпроса ми е възможно ли е някой клапан да не работи н75 е нов дали може някой друг да е причината за това?не съм затапвал ЕГР ра.На диагностика ми пише че има недостиг на въздух
Благодаря предварително!!!




Потребителски аватар
drago_tr
Мнения: 2529
Регистриран на: Сря 09 мар 2005 13:28
Автомобил: Passat B5 Audi A4B6
Двигател: AFN AVB
Местоположение: Пловдив, Враца

Re: Голф 3 1.9 tdi 90 коня

Мнениеот drago_tr » Съб 29 ное 2014 18:17


От това което си изписал...то остава само дебитомер или мап сензор.
Вземи дебитомер от някоя морга за проба.
Това което е цъкало е било H75. Така казват тука, че трябвало да цъка постоянно, ама аз и моя клапан нещо нещо не го чувам...ама нямам проблем със забиване.


teomp
Мнения: 5
Регистриран на: Съб 29 ное 2014 17:28
Автомобил:
Двигател:

Re: Голф 3 1.9 tdi 90 коня

Мнениеот teomp » Съб 29 ное 2014 18:40


Каде седи мап сензора и какво представлява?
А дебитомера го изключвах и колата не искаше да върви



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 64 госта