Ток за запалка

Споделете опит за собственоръчно направени подобрения или ремонти на вашият Volkswagen или попитайте как да ги направите сами
Потребителски аватар
ruskia
Мнения: 358
Регистриран на: Вто 07 ное 2006 11:53
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Ток за запалка

Мнениеот ruskia » Чет 18 яну 2007 17:49


Колеги, кажете от къде да изкарам ток за запалката в колата, без да ми изгорят бушоните?




Потребителски аватар
Andro_098
Мнения: 138
Регистриран на: Вто 11 юли 2006 11:54
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Andro_098 » Чет 18 яну 2007 18:56


от контактния ключ, ама най-добре си дръпни едно кабелче от плюса на акумолатора и си сложи бушон 10А примерно.

П.П

какъв е проблема та нямаш ток дотам ?


Потребителски аватар
ruskia
Мнения: 358
Регистриран на: Вто 07 ное 2006 11:53
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот ruskia » Чет 18 яну 2007 19:09


Бате, VW сичко им е екстра, даже запалката. Е аз фабрично явно нямам запалка, има дупка ама няма кабели, та са намерих запалка, но още търся ток :)


Потребителски аватар
ruskia
Мнения: 358
Регистриран на: Вто 07 ное 2006 11:53
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот ruskia » Чет 18 яну 2007 21:44


А бушона се слага на + ли?


Потребителски аватар
zexer
Мнения: 308
Регистриран на: Нед 07 авг 2005 15:33
Автомобил: Golf2
Двигател: 1.3 MH
Местоположение: Пловдив
Контакти:

Мнениеот zexer » Чет 18 яну 2007 22:14


Така от акумулатора няма ли да има ток в запалката дори и да не си на контакт? Тя май си е така стандартно ама не е ли по-добре само ако си дал контакт за да не я забравиш.
Теоритично запалката изкача кат се нагрее и сприра, но съм чувал за коли които са се запалвали от тая запалка кат не изкочи (така съм чувал не съм го виждал ). :roll:


Потребителски аватар
NovobranecGT
Мнения: 2831
Регистриран на: Чет 10 юни 2004 15:46
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Мнениеот NovobranecGT » Пет 19 яну 2007 0:16


Фабрично запалката е вързана на един бушон заедно с часовника, осветлението на купето и още нещо...


Потребителски аватар
DragoGT
1/8 перничанин
1/8 перничанин
Мнения: 10772
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 18:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот DragoGT » Пет 19 яну 2007 0:22


NovobranecGT написа:Фабрично запалката е вързана на един бушон заедно с часовника, осветлението на купето и още нещо...


:да:


Потребителски аватар
ruskia
Мнения: 358
Регистриран на: Вто 07 ное 2006 11:53
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот ruskia » Пет 19 яну 2007 7:58


АХА, обаче има едим проблем, има някаква скапана букса, която влиза в запалката, с 4 извода е, 2 за запалката и 2 за лампичката, но няма как да бръкна с поялника там, пък запалката не иска да излиза. Ше има обикаляне по моргите...


Потребителски аватар
Dpop
Мнения: 3400
Регистриран на: Сря 25 окт 2006 15:57
Автомобил: VW
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Dpop » Сря 26 сеп 2007 15:29


За да не пускам нова тема по същия въпрос ще помоля за инфо и помощ от вас тук. :bowdown

:) Моля, ако автора на темата е направил "връзката с тока" да бъде така любезен да го опише.
Случаят е същия като описания от колегата, автомобила има само отвор за запалка(покрит с декоративно пластмасово капаче). Искам да помогна на една запалена "голфаджийка" да и изведем кабели за захранване на запалката и на лампичката към нея. Останали са отрязани по три къси кабела, сответно от запалката и от крушката, като част от тях влизат в букса. Видях на кпака на предпазителите кой е за запалката, но предполагам, че лампичката трябва да има връзка с ключа за осветяване на таблото.

Нека да помага и ако някой има представа как се маха плафона на крушката(не самата крушка с цокъла), който се захваща за зелената светловодна пластмаса на запалката, че два дена я гледам и напъвам :banghead: по малко, но не мога да я разглобя :37: .


Потребителски аватар
bratignasio
Мнения: 21
Регистриран на: Чет 29 дек 2005 17:51
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Dpop

Мнениеот bratignasio » Сря 26 сеп 2007 15:44


Нямам точен спомен,но май се плъзгаше по корпуса,ако е Г2 след 90


Потребителски аватар
Dpop
Мнения: 3400
Регистриран на: Сря 25 окт 2006 15:57
Автомобил: VW
Двигател:
Местоположение: София

Re: Dpop

Мнениеот Dpop » Сря 26 сеп 2007 16:01


bratignasio написа:... май се плъзгаше по корпуса,ако е Г2 след 90
:) Благодаря за бързия отговор, но ... :37:

Предполагам, че запалката не се различава съществено м/у модел от 90 и 86 г., но е възможно. При всяко положение с приплъзване не можах да го извадя, а вярвай ми дърпах сериозно. Просто в предната част на зелената платмаса, където е и плафончето има жлеб, който не позволява това.

Този проблем го реших снощи.
Натиснах малко повече с малка отвертка пустото плафонче странично, като я пъхнах между него и зелената светловодна пластмаса и :011: то си отскочи.

Последна промяна от Dpop на Чет 27 сеп 2007 9:52, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
bratignasio
Мнения: 21
Регистриран на: Чет 29 дек 2005 17:51
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

re

Мнениеот bratignasio » Сря 26 сеп 2007 16:34


само тва можах :oops:


misho_GTI
Мнения: 1989
Регистриран на: Чет 13 сеп 2007 11:29
Автомобил: 1990 Golf GTI + 1991 Country
Двигател: PB 112 + 1P 98
Местоположение: София

Мнениеот misho_GTI » Съб 29 сеп 2007 11:57


на мен сичко си ми е както трябва с токовете самоче като натисна това на запалката , то се враща. :lol: Някакви идей за проблема?


Потребителски аватар
ruskia
Мнения: 358
Регистриран на: Вто 07 ное 2006 11:53
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот ruskia » Съб 29 сеп 2007 15:00


misho_golfa написа:на мен сичко си ми е както трябва с токовете самоче като натисна това на запалката , то се враща. :lol: Някакви идей за проблема?

Ако я задържиш с пръст, загрява ли?
Пробвай с друга запалка, те са стандартни всичките...


Потребителски аватар
DJ_TOLYO
Мнения: 1245
Регистриран на: Пет 23 мар 2007 0:05
Автомобил: Passat Variant
Двигател: 2E 1991
Местоположение: Търговище

Мнениеот DJ_TOLYO » Съб 29 сеп 2007 19:49


Аз пък като купих колата нямаше запалка. Не, че пуша но ме дразни така празно там... Един дех реших да взема... Взех от магазина, мушнах я, пасна си идеално на мястото и... ми изгоря бушона дето е за плафоните, часовника, централното и запалката... Махнах запалката моментално, смених бушона и повече не мисля да слагам... :lol: Явно умишлено е махната, шото нещо окъсява...

ruskia написа:Пробвай с друга запалка, те са стандартни всичките...


Не са стандартни всичките, има поне 3-4 разновидности - широки, тесни, къси, дълги... Може само на VW да са еднакви на всички модели...[/quote]



Върни се в “Направи си сам!”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 9 госта