Здравейте колеги нов съм във форума и горд собственик на VW Passat B 5.5 1.9 TDI. (да ми е честито ) Та вапроса ми е клаксона свири когато си поиска а не когато на мен ми трябва някой дали е имал подобен проблем и как го е решил. Струва ми се че не прави контакт при самия волан но преди да я потроша реших да питъм първо. благодаря ви предварително!!!
Честито за колата първо! Имах подобен проблем на стария голф - оказа се лоша маса при тромбата. Намира се зад предната решетка, на Пасата не знам къде е, предполагам там някъде. От волана също може да е, но според мен първо виж тромбата, по-безболезнено е.
Благодаря за съвета остана някой да каже каде точно е тромбата да не ровя мисля че е под левия преден калник и ще трябва канал и махане на кора ако знае някой да сподели
Несъм много сигурен но на лентовия кабел едната пътечка мисля че е за клаксона. Преди време аз имах проблем със светещ аербег.Майстора презапои спойките на лентовия кабел и проблема изчезна.
Пасата не е ли със два клаксона? В момента на Тоурана го прави тоя номер с единия който е за нисък тон.При него се сваля решетката около халогените и има достъп до клаксоните, на Пасата не ми се е налагало да гледам как е.Както е казал колегата най лесно е да замериш дали стига ток до него.Пробвай да дадеш на контакт без да палиш и натисни.Ако се чува цъкане на релето проблема няма да е във волана.Цената на тия клаксони е доста висока.Само за справка на Тоурана оригинален е от 78 до 92 лв и не ми предлагат заместител.:)
Клаксоните са с нисък и висок тон.На Тоурана спира само този за ниския не е както при теб двата.Явно при теб е проникнала както казваш вода и окъсява нещо за това не е свирил и другия.