Реле за рестарт на компютъра на Голф 3 1.8/90 АБС мотор
- Iezekil
- Мнения: 6170
- Регистриран на: Вто 14 фев 2012 15:53
- Автомобил: Passat B4 Variant
- Двигател: RP 94
- Местоположение: Шумен
Re: Реле за рестарт на компютъра на Голф 3 1.8/90 АБС мотор
Теоретично би трябвало да влияе ламбдата на разхода на бензин,за това е направена.Ламбда симулатора принципно подава сигнал константа,няма кво да си променя настройките компа при това положение.Симуллирра нормална смес,а на газ тя по правило е бедна,от там тръгват кахърите.
- parno
- Мнения: 7309
- Регистриран на: Сря 19 сеп 2007 13:41
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
- Контакти:
Re: Реле за рестарт на компютъра на Голф 3 1.8/90 АБС мотор
аз карам с откачена ламбда вече година-две
преди да я откача правеше проблеми при работа не бензин - по съвет на газаджия при последното откачане на акумулатора покарах малко извънграда на бензин след което откачих ламбдата
от тогава не съм имал никакви проблеми с работата на бензин - извънграда си гори нормално ,такова нещо като завишен разход не съм видял - в града ползвам бензин за подгряване само в много студените дни и ако газта свърши
преди да я откача правеше проблеми при работа не бензин - по съвет на газаджия при последното откачане на акумулатора покарах малко извънграда на бензин след което откачих ламбдата
от тогава не съм имал никакви проблеми с работата на бензин - извънграда си гори нормално ,такова нещо като завишен разход не съм видял - в града ползвам бензин за подгряване само в много студените дни и ако газта свърши
- L&R
- Мнения: 9371
- Регистриран на: Чет 09 юни 2005 15:19
- Автомобил: CCC
- Двигател:
- Местоположение: coffeeforums.bg
- Контакти:
Re: Реле за рестарт на компютъра на Голф 3 1.8/90 АБС мотор
Iezekil написа:Теоретично би трябвало да влияе ламбдата на разхода
Не е теоритично, а на практика показанията на ламбда сензора активно участват при дозирането на бензина, без нея отиваш на ниво карбуратор.
- Iezekil
- Мнения: 6170
- Регистриран на: Вто 14 фев 2012 15:53
- Автомобил: Passat B4 Variant
- Двигател: RP 94
- Местоположение: Шумен
Re: Реле за рестарт на компютъра на Голф 3 1.8/90 АБС мотор
Еми след толкова мнения,че не влияе на разхода,за да се избегне голословна конфронтация се използва благоразумно думата"теоретично".А практично мога да заявя,че карбураторна кола,даже и фолксваген,гори по-малко от прехваленото моно!
Re: Реле за рестарт на компютъра на Голф 3 1.8/90 АБС мотор
А практично мога да заявя,че карбураторна кола,даже и фолксваген,гори по-малко от прехваленото моно!
Подкрепям напълно.
- К.Одаджийски
- VW експерт
- Мнения: 11917
- Регистриран на: Пон 11 сеп 2006 20:11
- Автомобил: Saab 9-3 SS ARC+ VW Passat 35i
- Двигател: B207L + PF 1989
- Местоположение: София / Берковица
Re: Реле за рестарт на компютъра на Голф 3 1.8/90 АБС мотор
В такъв случай, какъв карбуратор да търся!? Веднъж вече смених диджифанта с моно, не ми пречи, моното да го заменя с карбуратор.
Вярно че се връщам десетина години назад, но при тия 25 на колата /още месец, после става на 26/,какво са още десет мхихихи
Вярно че се връщам десетина години назад, но при тия 25 на колата /още месец, после става на 26/,какво са още десет мхихихи
-
- Мнения: 7
- Регистриран на: Сря 16 окт 2013 20:21
- Автомобил: Golf 2 1.3 + Golf 3 1.8 Variant
- Двигател: MH 1987+ AAM 1996
- Местоположение: Берковица
Re: Реле за рестарт на компютъра на Голф 3 1.8/90 АБС мотор
Здравейте, по рано бях писал за моите проблеми (в следствие карането на газ) с компютъра на голф3 1,8 – 75кс. код на мотора ААМ(колата има климатик ако това има значение за вида на компютъра) . Също така бях питал за отзиви на други колеги с същия мотор – ако карат с откачена от куплунга ламбда сонда, дали имат проблеми с работата на бензин и дали имат завишен разход на газ.
Е отговарям от собствен опит: на 03.01.2015г. си откачих ламбдасондата от куплунга, до днес повече от 1 месец - пътуване 5 дни в седмицата по 50 км и изминати над 1000км, поведението на колата е прекрасно както на газ така и на бензин, стартирал съм двигателя поне 10 на бензин , и съм прехвърлял от газ на бензин в движение няколко пъти.( Единствено не съм пробвал ако пусна климатика как ще работи двигателя ,но няма начин сега е студено). А забравих - на бензин оборотите на празен ход са малко нестабилни когато е загрял двигателя(това го нямаше преди да откача ламбдата), но не ме притеснява - нали почти не карам на бензин.
Сега за разхода : На газ не забелязвам промяна същия като преди 9л/100 извънградско (студен старт на газ шофиране 25 км с максимална скорост не повече от 100km/h, колата е комби т.е сигурно 100кг по тежка от стандартен голф 3). Градско не съм засичал живея в малък град и не е оправдано да разкарвам тоя реис в града.
На бензин не ме интересува колко ще се повиши и не мисля да го засичам – нали за това съм сложил тая газ за да карам на газ, бензина ми трябва за да мога при свършване на газта спокойно да си превключа на бензин и да продължа пътуването си до първата газ станция, а не да спра на място защото компютъра решава че сместа на бензин е друга и двигателя не тръгва докато не му откача акумулатора за 15 мин.(ако се случи на кръстовище става весело а?).
Е приятели това е. Дано съм бил полезен, аз продължавам да си карам така( с откачена ламбда), който иска да си слага ресет реле, който иска друго..важното е като свърши газта да продължим на пред безпроблемно на бензин.
Поздрави!
Е отговарям от собствен опит: на 03.01.2015г. си откачих ламбдасондата от куплунга, до днес повече от 1 месец - пътуване 5 дни в седмицата по 50 км и изминати над 1000км, поведението на колата е прекрасно както на газ така и на бензин, стартирал съм двигателя поне 10 на бензин , и съм прехвърлял от газ на бензин в движение няколко пъти.( Единствено не съм пробвал ако пусна климатика как ще работи двигателя ,но няма начин сега е студено). А забравих - на бензин оборотите на празен ход са малко нестабилни когато е загрял двигателя(това го нямаше преди да откача ламбдата), но не ме притеснява - нали почти не карам на бензин.
Сега за разхода : На газ не забелязвам промяна същия като преди 9л/100 извънградско (студен старт на газ шофиране 25 км с максимална скорост не повече от 100km/h, колата е комби т.е сигурно 100кг по тежка от стандартен голф 3). Градско не съм засичал живея в малък град и не е оправдано да разкарвам тоя реис в града.
На бензин не ме интересува колко ще се повиши и не мисля да го засичам – нали за това съм сложил тая газ за да карам на газ, бензина ми трябва за да мога при свършване на газта спокойно да си превключа на бензин и да продължа пътуването си до първата газ станция, а не да спра на място защото компютъра решава че сместа на бензин е друга и двигателя не тръгва докато не му откача акумулатора за 15 мин.(ако се случи на кръстовище става весело а?).
Е приятели това е. Дано съм бил полезен, аз продължавам да си карам така( с откачена ламбда), който иска да си слага ресет реле, който иска друго..важното е като свърши газта да продължим на пред безпроблемно на бензин.
Поздрави!
- kaiser666
- Мнения: 4670
- Регистриран на: Вто 31 юли 2007 13:03
- Автомобил: Bmw E34
- Двигател: M20B20
- Местоположение: South Of Heaven
Re: Реле за рестарт на компютъра на Голф 3 1.8/90 АБС мотор
И аз откачих ламбда сондата и проблемите на газ ми се решиха. Най големия от които беше, че при каране на магистрала - поддържане на постоянна скорост от 120-30 км/ч спед това тотално се побъркваше, сама се форсираше до небето и трябваше задължителен рестарт.(Това, че са нужни 30 мин за рестарт не мисля, че е вярно, защото моята се оправяше 5 мин след като изключа и включа акумулатора) От както изключих ламбдата нямам такива проблеми. На бензин си работи също, но аз почти не я карам на бензин.
- evgbg
- Мнения: 158
- Регистриран на: Вто 01 авг 2006 9:22
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София - Бургас
- Контакти:
Re: Реле за рестарт на компютъра на Голф 3 1.8/90 АБС мотор
За мен най добрия вариант си остава рязането на постоянния + и свързването му към +а, който се подава при контакт. Всички други датчици и сензори си остават закачени. Единственият проблем при този вариант (според мен) остава това че ако открива грешка при работата му няма да може да се хване на диагностика, защото се ресетва при всяко гасене. А за тези които искат да ресетват с махане на клемата + , препоръчвам за по-бърз ресет да я махат когато колата е на контакт и на включени фарове и съответно да се закачи след около минута. Тогава не е нужно да се чака 40 мин.
Върни се в “Автогазови уредби”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 54 госта