Здравейте Колеги,
От 3 дена жена ми е горд собственик на Голф4 2000г. 1.6 AKL. Проверих в VCDS и видях, че има 3 активирани ключа към таблото като ние получихме само един. Искам да махнем ненужните.
От два дена се опитвам да прочета кода на таблото(по-долу съм написал номера му).
Използвам VAG Comander 3.6 K+CAN като междувремнно го пусках и на моя пасат 1998г. като там си работи перфектно. Разликата е в производителите на табла. На голфа таблото е Motometer и не може да се прочете, а на другия VW passat е VDO където го чете за 15 секунди.
Някой има ли идея защо не се получава?
1J0 920 82 1А - KOMBI+WEGFAHRS. BOO V28.
Golf 4 не мога да прочета пин кода на таблото с инструменти
- Vag_activator
- Мнения: 941
- Регистриран на: Пет 27 юли 2012 17:00
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Ruse
Re: Golf 4 не мога да прочета пин кода на таблото с инструме
С командера е малко опасно да пипаш по motometur табла!
Пък особенно,ако е след 2000-та година!
Използвай vag tacho,и с командера трябва да стане...но много внимавай като го използваш с motometur!
Пък особенно,ако е след 2000-та година!

Използвай vag tacho,и с командера трябва да стане...но много внимавай като го използваш с motometur!

- vladaeca
- Мнения: 130
- Регистриран на: Пон 24 юли 2006 13:08
- Автомобил: VW Passat B5 4Motion
- Двигател: ADR 98
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Golf 4 не мога да прочета пин кода на таблото с инструме
Колега с командера внимавам. Ползвам точно два бутона, но не желае да прочете пина.
Влизам в Instruments/Immobilizer и след това натискам бутона Read.
Започва да се свързва, прецъква два пъти реленце в таблото и след 10 сек. изписва, че не може да се свърже. След, което излизам, рестартирам и пак същото.
Не ми се вярва така да му навредя, но и нямам особен избор. Tacho нямам и те първа трябва да купувам кабел.
Моля дай някакъв жокер знам, че имаш достатъчно опит.
Предварително Благодаря.
Влизам в Instruments/Immobilizer и след това натискам бутона Read.
Започва да се свързва, прецъква два пъти реленце в таблото и след 10 сек. изписва, че не може да се свърже. След, което излизам, рестартирам и пак същото.
Не ми се вярва така да му навредя, но и нямам особен избор. Tacho нямам и те първа трябва да купувам кабел.
Моля дай някакъв жокер знам, че имаш достатъчно опит.
Предварително Благодаря.
- Vag_activator
- Мнения: 941
- Регистриран на: Пет 27 юли 2012 17:00
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Ruse
Re: Golf 4 не мога да прочета пин кода на таблото с инструме
Не знам какъв ти е комадера,моят е 1.4 фулл и ги чете такива табла...
Твоят 3.6 може да е с калпав софтуер,нямам представа.
Командера ми е първият купен кабел в тази насока,преди 5-6 години...
Но после си взех Vag tacho 2.5,и забравих за командера.Остана като резервен варият в трудни ситуации!
После си взех и Vag tacho 5.0 който даже и не съм ползвал реално...
За в бъдеще мислех да закупя Vag dash,от от него се отказах...
Не знам,ако реша да се занимавам по професионално,може да си купя Abrites което си е 4-цифрена сума и не знам до колко има смисъл в моят схупен град.
Та съвета ми е,ако само за един пин виж някой колега да ти ослужи за прочитането му с vag tacho.
А иначе горе преди да read-неш,не сменяш ли от падащото меню на motometur/BOO???
Твоят 3.6 може да е с калпав софтуер,нямам представа.
Командера ми е първият купен кабел в тази насока,преди 5-6 години...
Но после си взех Vag tacho 2.5,и забравих за командера.Остана като резервен варият в трудни ситуации!
После си взех и Vag tacho 5.0 който даже и не съм ползвал реално...
За в бъдеще мислех да закупя Vag dash,от от него се отказах...
Не знам,ако реша да се занимавам по професионално,може да си купя Abrites което си е 4-цифрена сума и не знам до колко има смисъл в моят схупен град.
Та съвета ми е,ако само за един пин виж някой колега да ти ослужи за прочитането му с vag tacho.
А иначе горе преди да read-неш,не сменяш ли от падащото меню на motometur/BOO???
- vladaeca
- Мнения: 130
- Регистриран на: Пон 24 юли 2006 13:08
- Автомобил: VW Passat B5 4Motion
- Двигател: ADR 98
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Golf 4 не мога да прочета пин кода на таблото с инструме
Колега на къде по-професионално от това
Така като гледам си събрал целия необходим аресенал за правене на всичко по VAG.
Заинтригува ме с тая версия на командера 1.4 full. Ще я потърся из нета и ще опитам да чета с нея. Ина4е на 100% избирам правилната опция от падащото меню.
Ако и с 1.4 не стане ще приплача на Васко, Ники или Владко. Лошото е, че ме дразни тази ситуация с допълнителните два ключа. Някак си се чуствам уязвим.
Сега като си ми паднал да те питам. Ето това ми е комфорта : 1J0 959 799 AH.
Иска ми се да му махна недомислицата с изключването на алармата при отключване на вратата. Според теб възможно ли е да се случи?
Мерси много за помоща.

Така като гледам си събрал целия необходим аресенал за правене на всичко по VAG.
Заинтригува ме с тая версия на командера 1.4 full. Ще я потърся из нета и ще опитам да чета с нея. Ина4е на 100% избирам правилната опция от падащото меню.
Ако и с 1.4 не стане ще приплача на Васко, Ники или Владко. Лошото е, че ме дразни тази ситуация с допълнителните два ключа. Някак си се чуствам уязвим.
Сега като си ми паднал да те питам. Ето това ми е комфорта : 1J0 959 799 AH.
Иска ми се да му махна недомислицата с изключването на алармата при отключване на вратата. Според теб възможно ли е да се случи?
Мерси много за помоща.
- Vag_activator
- Мнения: 941
- Регистриран на: Пет 27 юли 2012 17:00
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Ruse
Re: Golf 4 не мога да прочета пин кода на таблото с инструме
Да,става няма проблем при AH комфорт модулите. 

- sportul
- Мнения: 1218
- Регистриран на: Съб 06 сеп 2008 22:12
- Автомобил: Passat B5 Peugeot 407 RHR BVM6
- Двигател: RHR Delphi DCM
- Местоположение: Варна
Re: Golf 4 не мога да прочета пин кода на таблото с инструме
Пробвали с всички видове табла , самия софтуер може да е толкова скапан ,че едно изписва а гледа друго :)
- vladaeca
- Мнения: 130
- Регистриран на: Пон 24 юли 2006 13:08
- Автомобил: VW Passat B5 4Motion
- Двигател: ADR 98
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Golf 4 не мога да прочета пин кода на таблото с инструме
Чак с всички не съм, но с по-голямата част.
Вече започвам да си мисля, че някой от предишните собственици е пренареждал пиновете в ОБД буксата. С ваг Ком няма проблеми закача се към всички контролери.
Не знам какво да правя говорих с Владко, но нещо останах без пари и сага го карам на молитва
Дано не я избомбят, че и каското свърши заедно с 2014.
Вече започвам да си мисля, че някой от предишните собственици е пренареждал пиновете в ОБД буксата. С ваг Ком няма проблеми закача се към всички контролери.
Не знам какво да правя говорих с Владко, но нещо останах без пари и сага го карам на молитва

Дано не я избомбят, че и каското свърши заедно с 2014.
- vladaeca
- Мнения: 130
- Регистриран на: Пон 24 юли 2006 13:08
- Автомобил: VW Passat B5 4Motion
- Двигател: ADR 98
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Golf 4 не мога да прочета пин кода на таблото с инструме
Оправихме работата. Взех кабел ваг тахо и всичко се случи за 1 Мин. Важно беше да премахна другите два ключа, които така и не получих от предишния собственик. Мерси много активатор
прав беше за тахо кабела.
Сега остава да намеря и един vds pro кабел за да си преправя настройките на алармата.
Дори вече съм намерил в ебей http://www.ebay.com/itm/Serial-OBD2-RS-232-Interface-VDS-PRO-VW-AUDI-SEAT-SKODA-/260691809030
Дано да работи.

Сега остава да намеря и един vds pro кабел за да си преправя настройките на алармата.
Дори вече съм намерил в ебей http://www.ebay.com/itm/Serial-OBD2-RS-232-Interface-VDS-PRO-VW-AUDI-SEAT-SKODA-/260691809030
Дано да работи.
Последна промяна от vladaeca на Нед 11 яну 2015 1:04, променено общо 1 път.
- Vag_activator
- Мнения: 941
- Регистриран на: Пет 27 юли 2012 17:00
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Ruse
Re: Golf 4 не мога да прочета пин кода на таблото с инструме
Мисля,че ще е ок!
- vladaeca
- Мнения: 130
- Регистриран на: Пон 24 юли 2006 13:08
- Автомобил: VW Passat B5 4Motion
- Двигател: ADR 98
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Golf 4 не мога да прочета пин кода на таблото с инструме
Малко да обнявя темата.
След като си поръчах кабелчето от ebay пристигна за около 20 дена, и чак преди няколко дни успях да отделя време за да си поиграя.
Успях да активирам затварянето и отварянето на прозорците от дистанционното.
Жената е доволна, но аз все още не съм.
За съжаление неуспях да премахна изключването на фабричната аларама от клчючалката на шофьорската врата.
Това, което очаквам да се случи е следното.
1. Да премахнем изключването на алармата от ключалата като аз направих сленото:
адрес|стара с-ст|нова с-ст
04364 = 50 => 62
04365 = 255 => 62
04366 = 255 => 62
като стойноста 62 се смята с бинарен калкулатор.
Т.е 50 = 00110010 като нулите в bold трябва да станат 11
след което пресмятаме 00111110 и получаваме 62.
2. Второто нещо, което е необходимо да се направи е деактивацията на алармата от имубилайзера на колата. Т.е ако до 20-30 секунди не се постави обучен ключ в ключалката за палене на автомобилът алармата започва да пищи. Е какво направих аз:
Прочетох адреси
адрес|стара с-ст|нова с-ст
04355 = 255 => 128
04356 = 255 => 128
04357 = 255 => 128
и тук правим следното. Ако стостите са 255 директно вписваме 128, а ако не е 255 трябва да се смята по следния начин. Примерно ако е 24 = 00011000 трябва да променим осмия бит в bold на 1, което прави 10011000 = 152.
И тогава записваме този номер на трите адреса по горе.
И след всичкото това магарене поне два пъти нищо не се промени и сега се опитвам да разбера къде греша.
Vag-activator дай някакъв съвет, че вече съм се хванал за главата.
След като си поръчах кабелчето от ebay пристигна за около 20 дена, и чак преди няколко дни успях да отделя време за да си поиграя.
Успях да активирам затварянето и отварянето на прозорците от дистанционното.
Жената е доволна, но аз все още не съм.
За съжаление неуспях да премахна изключването на фабричната аларама от клчючалката на шофьорската врата.
Това, което очаквам да се случи е следното.
1. Да премахнем изключването на алармата от ключалата като аз направих сленото:
адрес|стара с-ст|нова с-ст
04364 = 50 => 62
04365 = 255 => 62
04366 = 255 => 62
като стойноста 62 се смята с бинарен калкулатор.
Т.е 50 = 00110010 като нулите в bold трябва да станат 11
след което пресмятаме 00111110 и получаваме 62.
2. Второто нещо, което е необходимо да се направи е деактивацията на алармата от имубилайзера на колата. Т.е ако до 20-30 секунди не се постави обучен ключ в ключалката за палене на автомобилът алармата започва да пищи. Е какво направих аз:
Прочетох адреси
адрес|стара с-ст|нова с-ст
04355 = 255 => 128
04356 = 255 => 128
04357 = 255 => 128
и тук правим следното. Ако стостите са 255 директно вписваме 128, а ако не е 255 трябва да се смята по следния начин. Примерно ако е 24 = 00011000 трябва да променим осмия бит в bold на 1, което прави 10011000 = 152.
И тогава записваме този номер на трите адреса по горе.
И след всичкото това магарене поне два пъти нищо не се промени и сега се опитвам да разбера къде греша.
Vag-activator дай някакъв съвет, че вече съм се хванал за главата.
Върни се в “Автоелектроника и автодиагностика”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 39 госта