Смяна на колектор изгорели газове - GolfII - RP - тунинг?

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
Vlad777
King of the Road
King of the Road
Мнения: 20260
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 16:34
Автомобил: Passat B8 BiTDI 4m CUAA
Двигател: MK2 RP+PG+PB Jetta Coupe+T-Roc
Местоположение: София
Контакти:

Смяна на колектор изгорели газове - GolfII - RP - тунинг?

Мнениеот Vlad777 » Съб 12 мар 2005 18:38


:arrow: Ситуация:
Спукан колектор за изгорелите газове на Г2 RP двигател. Ламбда сондта е по-надолу. Колекторът смуче кислород, ламбдата отчита бедна смес, обогатява я и разходът ми е 16/100 (за последните 900 км. съм заредил ~145 литра 95H...)

:?: Въпрос 1:
Задължително ли се маха главата при смяна на колектора?

:?: Въпрос 2:
При свалянето на главата за какво да се подготвя?

Всякакви идеи приемам, стига да са конкретни! Ако има начин да се шлайфа, пили и т.н. до какви други промени води това? (Зная, че ако се отваря ще се сменят гумички и гарнитури)

Благодаря предварително :!:




Потребителски аватар
vaskoto1
майстор Падна ли ми!
Мнения: 11995
Регистриран на: Пон 12 юли 2004 16:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот vaskoto1 » Съб 12 мар 2005 20:39


по добре е да се свали главата.
иначе е адски неудобно за работа отзад и може да стане сакатлък и пак да се сваля глава.
тя трябва да се пришлайфа и да се смени гарнитурата+всички останали гарнитури по смукателен и изпускателен тракт.
желателно е да смениш гумичките и да се прегледат повдигачи и водачи. да се припаснат клапани също.
сменя се маслото и антифриза защото се омешват при свалянето. може да се източат ама по хубаво изчакай да дойде по близо до смяна и давай с нови.

ааа-шлайфат се и колекторите-и смукателни и изпускателни!

абе-половин основен ремонт се събира...ако правиш всичко по книга де.
там-промивки-мромивки (маси- :roll: ...маси... :lol: ) са ти ясни.


Потребителски аватар
Vlad777
King of the Road
King of the Road
Мнения: 20260
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 16:34
Автомобил: Passat B8 BiTDI 4m CUAA
Двигател: MK2 RP+PG+PB Jetta Coupe+T-Roc
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Vlad777 » Съб 12 мар 2005 22:55


vaskoto1 написа:сменя се маслото и антифриза защото се омешват при свалянето. може да се източат ама по хубаво изчакай да дойде по близо до смяна и давай с нови.


Аз ги смених преди няма и 500 км и маслото и антифриза...
Маслото 2 пъти 8)

Някаква оценка за цена - порядък за всичко можеш ли да дадеш?


Потребителски аватар
pinci
Мнения: 1195
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 14:35
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот pinci » Съб 12 мар 2005 23:25


На мен за шлайфането на главата, сняна на 2 гарнитури, гумички на клапани и масло (ма то беше некво тъпо май 4.5лв литъра) ми излезе 153лв :)


Потребителски аватар
vaskoto1
майстор Падна ли ми!
Мнения: 11995
Регистриран на: Пон 12 юли 2004 16:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот vaskoto1 » Нед 13 мар 2005 10:06


:dontknow: 200-300...знам ли...зависи от шлайф; части.


Потребителски аватар
NovobranecGT
Мнения: 2831
Регистриран на: Чет 10 юни 2004 15:46
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Мнениеот NovobranecGT » Нед 13 мар 2005 11:13


Тук е мястото да попитам дали на този мотор може да му се сложи изпускателен колектор 4-2, защото фабричния му е 4-1.Мисля че на PB мотор е такъв и се чудя дали може да пасне и има ли изобщо някакъв смисъл :?:


Потребителски аватар
vaskoto1
майстор Падна ли ми!
Мнения: 11995
Регистриран на: Пон 12 юли 2004 16:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот vaskoto1 » Нед 13 мар 2005 11:37


ами ако ти се преработва всичко нататък до края-има смисъл да ги разделиш на 2-ще има малко повече пауър. обаче трябва да са еднакви 2те страни и етц. и етц. ....


Потребителски аватар
Sachko
Мнения: 643
Регистриран на: Нед 15 авг 2004 13:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Bansko/Sofia
Контакти:

Мнениеот Sachko » Нед 13 мар 2005 19:36


NovobranecGT написа:Тук е мястото да попитам дали на този мотор може да му се сложи изпускателен колектор 4-2, защото фабричния му е 4-1.Мисля че на PB мотор е такъв и се чудя дали може да пасне и има ли изобщо някакъв смисъл :?:


Аз на скоро видях правени колектори 4-4 напасвани и т.н. и отдоло под колата се сабират в една тръба (но много голяма) то4но там ж снадката бе6е сложена и ламбдата...колата варве6е много наистина,но не и беше правено само това ...


Потребителски аватар
Vlad777
King of the Road
King of the Road
Мнения: 20260
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 16:34
Автомобил: Passat B8 BiTDI 4m CUAA
Двигател: MK2 RP+PG+PB Jetta Coupe+T-Roc
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Vlad777 » Нед 13 мар 2005 20:12


Sachko написа:
NovobranecGT написа:Тук е мястото да попитам дали на този мотор може да му се сложи изпускателен колектор 4-2, защото фабричния му е 4-1.Мисля че на PB мотор е такъв и се чудя дали може да пасне и има ли изобщо някакъв смисъл :?:


Аз на скоро видях правени колектори 4-4 напасвани и т.н. и отдоло под колата се сабират в една тръба (но много голяма) то4но там ж снадката бе6е сложена и ламбдата...колата варве6е много наистина,но не и беше правено само това ...


Значи аз си мисля, че трябва да си голям перфекционист за да правиш това... Много сложно, скъпо а пък резултат малък. Така че ще си карам с обикновен колектор. Само че така и така ще свалям главата. Чудя се какво да я правя? нова ли да слагам? ще стане ли? ей такива неща се чудя... та затова питам



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 134 госта