реших да пусна и аз тема, за да Ви разкажа как се запалих по марката

Всичко започна преди 12 години. След вярна 22 годишна служба Москвичът на баща ми (зелен 412) се предаде, се наложи да го сменим. Започна търсене и обикаляне по автопазарите. Един уикенд през октомври бяхме на пазара в Димитровград и оглеждахме, като не бяхме се насочили към конкретна марка. Видяхме едно много хубаво Пежо 106, но решихме да огледаме още малко. Когато се върнахме Пежо-то вече беше капарирано, но затова пък видяхме едно Polo 2f, внесено от Германия. Огледахме го и много ни хареса и се спазарихме с продавача. Така на 17.10.2003 г. се сдобихме с VW Polo 2f, 1.3, пълна инжекция, с код на мотора NZ.


Когато купихме Поло-то, бях на 17 г. и 8-9 месеца и чаках да започна да карам курсовете за шофьор.
На тази кола дефакто се научих да карам...и то доста добре

От тук нататък беше ясно, че каквато и кола да се купува в последствие, тя неминуемо ще VW.
Taka декември 2011 г. сестра ми, след като изкара курсовете, реши да си купи кола. Марката беше ясна. В една автокъща в Стара Загора видяхме ето тази:
VW Fox 2006 г., 1.2i, с газов инжекцион Landi-Renzo

Колата беше много запазена и наистина се оказа на реални 108 000 км. Обаче много се чудехме дали да я вземем. След доста ровене в интернет и четене по чужди сайтове, установих че тези автомобилчета са много добре направени. Така решихме да я купим.
Колата не ни разочарова и наистина се оказа доста добра. Има основните екстри - климатик, ел.пакет, фарове за мъгла, ABS, и т.н.


...и нещо интересно - купето на тази кола се усеща доста по-широко от това на Голф 4.


Не след дълго реших и аз да се сдобия със свой автомобил. Марката и моделът беше ясен ясен - VW Golf MK4. Исках да е 1.6, като планът ми беше да му сложа ГИ.
Доста обикалях. Най-накрая намерих един в Мека-та на ГоУфовете - Перник, или по-точно Драгичево. Огледах го, чух го как работи и го спазарих.
Taка в началото на октомври 2012 се сдобих с VW Golf 4, 1.6, AKL, 1999 г., с основните екстри за модела.

След като го купих веднага ми сложих ГИ - Landi-Renzo Omegas EVO.
Една снимка от среща на НИМ миналата година:

Едно от желанията ми, след като го купих, беше да му сложа джанти. Изпаднаха ми едни BBS RS 722 и реших да ги взема.Джантите имат забележки по бордовете и едната капачка липсва, но иначе са абсолютно прави и без каквито и да е други дефекти. Това лято нямах време да ги оправя, но на пролет ще бъдат полирани и ще поръчам нови капачки.
Ето няколко снимки с джантите:

На фона на другата ми голяма любов - Сините камъни!


Джантите бяха без гуми, затова ги обух в Pirelli Cinturato P7 205/55 R16 от които съм адски доволен


Замислил съм да добавя и още някоя друга екстра, но всичко по-реда си. Като цяло не смятам да я тунинговам кой знае колко, тъй като все пак е кола на 16 години.
Естествено, нямаше как да се мине и без стикер...за разкош


Една снимка заедно:

.......
За съжаление това лято Поло-то се предаде - счупи маслена помпа, вследствие на което двигателя блокира. Търсих друг такъв блок, но не можах да намеря, а и реминтирането като цяло беше нерентабилно. Затова баща ми реши да си купи нова кола - естествено пак от Марката.
Отново в Димитровград намерихме едно много запазено Сеат-че, Ibiza, 2002 г., 1.9 SDI. Огледахме я, хареса ни и я спазарихме. Ето я и нея:



Плановете за нея са на пролет да ѝ се вземат лети джанти, а железните да останат за зимата. Другото е да се поддържа в добро състояние, както и останалите две.
Ами това е...
