Въпроса ми е към , хората ползващи често Ebay.
как се процедира след като е платена стока от Ebay чрез Пейпал, но вече не пристига от 1 месец т.е. как ми се връщат парите?



Paypal
Правила на форума
Натисни тук за да прочетеш Правилата на форума
Натисни тук за да прочетеш Правилата на форума
R@do провери ли в пощата ? Една пратка я чаках от Англия около месец, като на втората седмица притесних търговеца. Оказа се проблем в нашите пощи - получих само едно известие с червен химикал "последно известие, ще върнем пратката и т.н.". Според момата на гишето са ми изпратили преди това 3 известия, че ми е дошла пратката, но според моята пощенска кутия нищо.
- wili98
- Щраусолог
- Мнения: 7566
- Регистриран на: Вто 07 дек 2004 12:42
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
пратките обикновенно идват с препоръчани писма..
Понеже нашите поюальони са големи мърлячи... много често оставят едни такива никакви бележки.. ако въобще ги оставят..
За съжаление в пощата надали ще искат да търсят без номер на пакета...
щото ги мързи да ровят в книгата...
Свържи се с търговеца.. и му поискай да ти прати tracking номера.. поне ще разбереш по него /ежентуално/ кога е влязъл в БГ.. от сайта на неговата пощенска фирма..
не залагай, че пътува от UK....
Пиши на търговеца през ebay... не по мейла само...
Ако той се ослушва...
отваряш диспут в Ebay... ITem not received////
след което отваряш и в Paypal...
ако до 20 дни не се разберете.. вдигаш CLAIM.. в пейпал.....
шибваш негативен феедбак... /и естествено получаваш такъв/
и пейпал до месец разглеждат... шанса да кажат.. ааа изпратил го е май е сериозен... но все пак.. ..
в момента вървя по тоз път.. търговец трябва да отговори до 10 дни след клейм.. с данни какво и как е изпратил...
Ако не го направи пред пейпал.. директно печелиш клейма и връщат партата...
ще пиша кво става.... въпреки, че моят кейс не е баш такъв
застраховка има ли?
Понеже нашите поюальони са големи мърлячи... много често оставят едни такива никакви бележки.. ако въобще ги оставят..
За съжаление в пощата надали ще искат да търсят без номер на пакета...
щото ги мързи да ровят в книгата...
Свържи се с търговеца.. и му поискай да ти прати tracking номера.. поне ще разбереш по него /ежентуално/ кога е влязъл в БГ.. от сайта на неговата пощенска фирма..
не залагай, че пътува от UK....
Пиши на търговеца през ebay... не по мейла само...
Ако той се ослушва...
отваряш диспут в Ebay... ITem not received////
след което отваряш и в Paypal...
ако до 20 дни не се разберете.. вдигаш CLAIM.. в пейпал.....
шибваш негативен феедбак... /и естествено получаваш такъв/
и пейпал до месец разглеждат... шанса да кажат.. ааа изпратил го е май е сериозен... но все пак.. ..
в момента вървя по тоз път.. търговец трябва да отговори до 10 дни след клейм.. с данни какво и как е изпратил...
Ако не го направи пред пейпал.. директно печелиш клейма и връщат партата...
ще пиша кво става.... въпреки, че моят кейс не е баш такъв

застраховка има ли?
Re: Paypal
Здравейте колеги, на 11.11.2014 направих поръчка от tinydeal и платих през paypal. Много време мина, поръчката не пристигна. Проверих два пъти в пощенския клон и от там ми казаха, че нямам нищо за получаване. Разменихме си мейли с продавача който само казваше да чакам и на 23.12.2014 отворих case. Отново същото-да съм бил изчакал още време те щели да проверят. Ден преди да изтече case-a ескалирах проблема към paypal те да решат. Днес получих това съобщения от тях:
Тракнах номера в няколко различни търсачки, но или няма информация или няма нищо общо с мен.
Някой който се е сблъсквал с подобен проблем или същия може ли да помогне? Как да действам? Трябва ли нещо да им отговарям?
Status
The seller has responded to our request for tracking information. We haven’t confirmed the tracking information yet but wanted to share it with you.
Netherlands post tracking # RS191213875NL
What happens next
Please review the information and let us know how you would like to proceed.
If you've resolved this problem, you can cancel this claim at any time.
If you received the item but it's not as described by the seller, you can change the reason for your claim.
Supporting documents
Files (0)
You haven't submitted any files.
Faxes (0)
You haven't submitted any faxes.
Тракнах номера в няколко различни търсачки, но или няма информация или няма нищо общо с мен.
Някой който се е сблъсквал с подобен проблем или същия може ли да помогне? Как да действам? Трябва ли нещо да им отговарям?
- LILO&STICH
- ябълката на раздора
- Мнения: 13068
- Регистриран на: Сря 17 авг 2005 15:15
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Paypal
nero написа:....
Date Status of Shipment Country of Destination
20-11-2014 16:33 The item has arrived in the country of destination BULGARIA
19-11-2014 12:25 The item is on transport to the country of destination
19-11-2014 03:00 The item is at the PostNL sorting center
13-11-2014 09:15 The item is pre-adviced
A signature is required upon delivery of this item.
Shipment details: RS191213875NL
Registered Mail
Re: Paypal
LILO&STICH написа:nero написа:....
Date Status of Shipment Country of Destination
20-11-2014 16:33 The item has arrived in the country of destination BULGARIA
19-11-2014 12:25 The item is on transport to the country of destination
19-11-2014 03:00 The item is at the PostNL sorting center
13-11-2014 09:15 The item is pre-adviced
A signature is required upon delivery of this item.
Shipment details: RS191213875NL
Registered Mail
И края на декември и началото на януари ходих до пощите да проверявам, но никой нищо не знаеше. Преди това получих нормално други две пратки. Какво следва от тук нататък ?
- LILO&STICH
- ябълката на раздора
- Мнения: 13068
- Регистриран на: Сря 17 авг 2005 15:15
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Paypal
За клиенти:
02/949 32 80 - Всеки делничен ден от 9,00 до 17,30ч.
или пиши на изпращача.
Аз чакам от китай едни неща,които се бавят заради празниците,а са поръчани/платени октомври
02/949 32 80 - Всеки делничен ден от 9,00 до 17,30ч.
или пиши на изпращача.
Аз чакам от китай едни неща,които се бавят заради празниците,а са поръчани/платени октомври

Re: Paypal
LILO&STICH написа:За клиенти:
02/949 32 80 - Всеки делничен ден от 9,00 до 17,30ч.
или пиши на изпращача.
Аз чакам от китай едни неща,които се бавят заради празниците,а са поръчани/платени октомври
с изпращача tinydeal си писахме, но от там само едно и също: чакай, изпратено, трябва да дойде.
нещо трябва ли да отговарям на това съобщение от paypal? как да процедирам ?
- maxpayne
- Мнения: 2808
- Регистриран на: Нед 28 сеп 2008 12:56
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Paypal
20-11-2014 16:33 The item has arrived in the country of destination BULGARIA
Ако пратката е влязла в България преди 2 месеца, а ти още не си я получил, най-размуно е да се предположи, че е затрита някъде. Обади се в централна поща и им продиктувай тракинг номера да видиш какво ще ти кажат.
п.п. сега проверих на сайта на бг пощи - пратката ти е доставена на 21 ноември. Честито!
http://www.bgpost.bg/IPSWebTracking/IPSWeb_item_events.asp?itemid=RS191213875NL&Submit=Submit
Ако пратката е влязла в България преди 2 месеца, а ти още не си я получил, най-размуно е да се предположи, че е затрита някъде. Обади се в централна поща и им продиктувай тракинг номера да видиш какво ще ти кажат.
п.п. сега проверих на сайта на бг пощи - пратката ти е доставена на 21 ноември. Честито!

http://www.bgpost.bg/IPSWebTracking/IPSWeb_item_events.asp?itemid=RS191213875NL&Submit=Submit
-
- Мнения: 535
- Регистриран на: Пет 01 сеп 2006 14:20
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Разград
- Контакти:
Re: Paypal
пратката е пристигнала в Бг. което е кофти и нито китайците нито ПП ще ти върнат парите
отиваш в пощата и подаваш жалба да проверят в кой клон е дадена пратката и на кого и т.н.

Върни се в “ОФФ-Топик - други”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 24 госта