- g4.rar
- (1.7 KиБ) Свален 99 пъти
Да повдигна малко темата!
Вече 3000 км с Гарнитурата(която не е за AJM) От ТЕХ-КО нямам никакъв проблем.
Имах теч на масло от буксата за Дюзите на Главата - този теч също отстраних.
Свалях и чистих всмукателен колектор ЕГР-клапан(отново),свалях Актуатор(от него изтече доста вода и смрад

) Проверих турбината за луфтове Никакви (поне доловими с ръка)
Геометрията се движи перфектно,без да запецва
Лостчето на Актуатора беше много разцентровано(изобщо не знам тази кола как е вървяла

)
Настроих го след това с VCDS няколко Run-a и всичко е г/д добре

След почистването на колектора реших да затапя ЕГР-а,Извадил съм му Вакуума и го ограничих софтуерно.
След извършените Интервенции си остана проблема с маслото от картерната вентилация,Шибания ЕГР отново се олива с масло,НО интересното е че Колата изобщо не пуши без значение "студена" или "топла" Газ до ламарината и няма никакви пушеци????
Маслото по ЕГР-а ми е ясно от къде идва,ясно ми е къде отива,НО защо тогава Мам*а му тоя Пустиняк не Пуши???
Преди 3/4 дни отстраних теча от буксата за Дюзите и нямам наблюдение дали нивото на маслото намалява.
И за капак имам съмнение,че дебитомера е пътник,пробвах да го почистя и има някакъв ефект,но до кога само господ знае.