
Въпрос към колегите с AEK и AFT с обикновенна АГУ .
-
- Мнения: 286
- Регистриран на: Чет 26 фев 2009 20:37
- Автомобил: vw golf3 GTI
- Двигател: ADY 1995
- Местоположение: софия
Re: Въпрос към колегите с AEK и AFT с обикновенна АГУ .
Единствения плюс е че можеш да палиш директно на газ 

- Bai Sando
- Мнения: 8116
- Регистриран на: Чет 27 мар 2008 22:28
- Автомобил: Audi A 3
- Двигател: 2000 TDI 2006г
- Местоположение: Пазарджик
Re: Въпрос към колегите с AEK и AFT с обикновенна АГУ .
Аз пък като бивш притежател на АЕК с обикновена газ,ще ти кажа,че си работи идеално.
Стига да са ти наред кабели свещи и т.н. няма никакви проблеми.Плочката ми беше с клапа и гумен пръстен.
Вървежа е почти като на бензин,палиш си директно на газ и т.н..Бях с ловато и нямах ядове.
После си прехвърлих същата уредба и на 2.0 мотора и също му навъртях доста километри без ядове,но при него вече се усещаше недостига на въздух заради плочката и спъваше вървежа на бензин.За това се навих да го преправя на инжекцион.
Разход газ градско в зимно време ми даваше 13/100 а лятото към 11-12.Извън си пада спокойно на 8/100.
Стига да са ти наред кабели свещи и т.н. няма никакви проблеми.Плочката ми беше с клапа и гумен пръстен.
Вървежа е почти като на бензин,палиш си директно на газ и т.н..Бях с ловато и нямах ядове.
После си прехвърлих същата уредба и на 2.0 мотора и също му навъртях доста километри без ядове,но при него вече се усещаше недостига на въздух заради плочката и спъваше вървежа на бензин.За това се навих да го преправя на инжекцион.
Разход газ градско в зимно време ми даваше 13/100 а лятото към 11-12.Извън си пада спокойно на 8/100.
-
- Мнения: 52
- Регистриран на: Пет 08 фев 2013 23:00
- Автомобил: Golf 3
- Двигател: AFT 1996
- Местоположение: Varna
Re: Въпрос към колегите с AEK и AFT с обикновенна АГУ .
Еми зимата колко да гори 7-8 километра за 20-25 минути ги минавам (то и дават по каталог 10.5 бензин градско) .иначе нямам големи ядове ,просто трябва да се по-държа запалителната система и често да сменяш въздушен филтър.
-
- Мнения: 1360
- Регистриран на: Вто 22 май 2007 15:07
- Автомобил: Passat 4
- Двигател: AGG
- Местоположение: София
Re: Въпрос към колегите с AEK и AFT с обикновенна АГУ .
Bai Sando написа:Аз пък като бивш притежател на АЕК с обикновена газ,ще ти кажа,че си работи идеално.
Стига да са ти наред кабели свещи и т.н. няма никакви проблеми.Плочката ми беше с клапа и гумен пръстен.
Вървежа е почти като на бензин,палиш си директно на газ и т.н..Бях с ловато и нямах ядове.
После си прехвърлих същата уредба и на 2.0 мотора и също му навъртях доста километри без ядове,но при него вече се усещаше недостига на въздух заради плочката и спъваше вървежа на бензин.За това се навих да го преправя на инжекцион.
Разход газ градско в зимно време ми даваше 13/100 а лятото към 11-12.Извън си пада спокойно на 8/100.
Потвърждавам същото,но за София. МОята си пали само на бензин. Спряна помпа, като прехвърли. Вече почти 8 г.
Едни нови свещи( по каталог Беру, НЖК ), палец и капачка. КАбели ако са ти зле, което ме съмнява. И газ.
Ако я скопиш много може и да гръмне. Има разлика от бензина, но не нещо фрапиращо.
Караш, пробваш, въртиш тройника и така.
- andres
- Мнения: 26
- Регистриран на: Чет 21 авг 2014 22:36
- Автомобил: VW GOLF MK3 1.6 101 HP
- Двигател: AEK 1996
- Местоположение: Pazardjik
Re: Въпрос към колегите с AEK и AFT с обикновенна АГУ .
Вече минах около 1600 км и колата се държи добре с газта . Засякох разход около 13 градско , който за зимния сезон смятам е добре .Извънградско излизах един път , но не успях да я засека . Гергине предложих на майстора да ми направи помпата да изключва с реле (даже го бях купил ), но категорично отказа и каза ,че по добрия вариант е с емулатор , защото така бензиновата помпа работи ,но бензина стига до дюзите и ги охлажда за да не се запушат . Каза ми , че винаги трябва да имам 6-7 литра за да се върти по маркучите от и до резервоара . Иначе паля е само на бензин и прехвърлям на газ с изсфорсиране над 2100 оборота . Още когато я купих смених бобината , дистрибуторна капачка и палец . Свещите не знам на колко км са , но за сега няма да ги сменям.
-
- Мнения: 1360
- Регистриран на: Вто 22 май 2007 15:07
- Автомобил: Passat 4
- Двигател: AGG
- Местоположение: София
Re: Въпрос към колегите с AEK и AFT с обикновенна АГУ .
Ти си решаваш за помпата- около 300лв. струва оригинална.
Моята така си дойде от Италия. Беше спряна.
Най тъпото беше, че не знаех и като тръгнах да я спирам видях, че хората са си я спрели и то мнооого грамотно. Нагласено, изолирано, прибрано като по учебник.
Ако работи постоянно твоята, бих слагал поне 10-15 л. И веднъж седмично щях да си я карам на бензин 10-20 км. да се изразходва. 13 л. в тоя сезон е чудесно, не я пипай !!
Моята така си дойде от Италия. Беше спряна.
Най тъпото беше, че не знаех и като тръгнах да я спирам видях, че хората са си я спрели и то мнооого грамотно. Нагласено, изолирано, прибрано като по учебник.
Ако работи постоянно твоята, бих слагал поне 10-15 л. И веднъж седмично щях да си я карам на бензин 10-20 км. да се изразходва. 13 л. в тоя сезон е чудесно, не я пипай !!
Върни се в “Автогазови уредби”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 55 госта