Колеги направих ги!
Ето снимки:
1. Резнах буксите и оголих кабелите:

2. Запоих многожичковия кабел за сенниците:

3. Прекарах кабелите през тавана и ги вързах с плафона на купето (нямах удължител иначе щях да ги запоя и тях):

4. И нека бъде светлина:

Монтажа ми отне 2 часа и казвам защо! Сенниците работят само когато са отворени - отне ми малко време докато го разбера. Не капачетата да са отворени, а когато са монтирани и ги дръпнете да пазят от слънце, само тогава работят. Прекарването на кабелите от дупката на сенника до плафона е отвратително трудно. След няколко опита и ръчкане докарахме пасажерския кабел до плафона, но шофьорския ... Понеже кабелите на централния плафон отиват до кората над вратата на шофера, няма нищо общо с другия. Има странна дупка (като Г обаразна) откъдето минава кабела и т.н. Наложи се да сваля кората и с клечка да си прекарам кабела около тапицерията на тавана.
Единствения негатив е че спря да се пуска плафона на купето когато дясна предна врата е отворена. Като отворя някоя от другите светва. Вратата стоя отворена през цялото време и предполагам от там е проблема а не от цялата процедура. Ше се разглабя и там явно. Здраве да е ще го преживея.
И така
Поздрави!