Отдавна съм част от форума, но предимно чета и гледам да не спамя много с тъпи мнения!

Въпреки това, най-накрая реших и аз да пусна една темичка, в която да ви покажа и моята колица :)

Колата е Голфче 4ка, 1.6 16V 105 кончета, двигателче BCB.
Взех я на 13 май 2013 от една софийска автокъща и смея да твърдя, че съм доволен! Води се ниво на оборудване basic, но понеже е 2003 година е доста свежа отвътре със интерорните части цвят Хром, ел. стъкла, ел. огледала и т.н.
Това са и снимките още от автокъщата:















На километража пишеше 106 000 км, когато я взех, а сега след малко повече от година и половина вече пише 128 000.
За тези 20 и няколко хиляди километра смятам, че я глезя доста и гледам да я радвам с нови придобивки винаги, когато имам възможност! Надявам се и вие да го оцените

Първото нещо, което направих беше разбира се да я обслужа - филтри, масла, ремъци, ролки, водна помпа, свещи.
Вече три пъти съм сменял маслото - на всеки 10 000 км, последните пъти ползвам MOTUL 10w40.
Колата се обслужва редовно само при моите съседи и много свестните пичове от Elbatron - Стефан и Милен!

Веднага след тези задължителни неща, започнах и с глупостите, част от манията VW

Поръчаха се един тон LED лампи за в купето, както и за в багажника. Светят яко, малко наистина като в болница, както съм чел някои колеги да коментират, но мен много ми харесва и много ме дразнеха жълтите лампички



Поръчах си и капачки за джантите, защото BBSките, с които дойде Голфчето са многоооо готини, но тази дупка в средата направо ме влудяваше


Следващата глупост, от която имах нужда бяха нови логота за ключа, защото се бяха изтъркали и смея да твърдя, че паричките, които дадох си струваха всяка стотинка!


Следващата задължителна част беше и музиката!
Продадох на колега от форума оригиналното радио със CD Changer-а, не защото не ми харесваше, но просто защото имаше само възможност за свързване на предна линия.
Сложих едно Pioneer-че (DEH-2200UB) и много готина двукопмонентна система отзад на вратите Alpine SPG-17CS, която по-скоро даже предполага и усилвател, но за момента е само така вързана директно към радио-то и озвучението в колата е доста приятно


Колата се сдоби с нови зимни гуми - Continental TS850 DOT 3613 195x65x15 както и с железни джанти 15ки, а пролетта тази година и с нови летни - Good Year 205/55R16 91V EFFIGRIP PERF FP.
Много съм доволен и от двата модела, спират доста добре във мокро време и така...
Като цяло не съм имал много проблеми освен една история продължила малко повече време с един MAP сензор, който работеше понякога, понякога даваше грешка и след дълго умуване и търсене, диагностики, чистене както негово, така и на дросел и т.н. най-накрая беше сменен с нов и всичко е точно, предупредителна лампа не е светвала на таблото от месеци :)

Сменял съм и едни предни накрайници, както и шарнирни болтове. Едната бобина сдаде багажа на скоро и имах някакъв проблем с електрониката, който беше оправен от Maximum Key Service в Люлин ! Проблемът беше много скандален и когато натисках педала на спирачката ми светваше лампа, че е отворена задната врата


Това лято имаше и една друга готинийка, която също доста време се чудех дали да направя, но в крайна сметка се реших - тавана, заедно с колонките (гредите) бяха претапицирани черни благодарение на Юли (има доста изписано за него по форумите ) иии в началото ми беше много странно да е черно, но сега не съжалявам изобщо
Снимка на тавана нямам честно казано, но имам по време на работния процес, когато всички дръжки и сенници бяха изчистети и подредени


Имаше и една по-сериозна щета преди няколко месеца... един от малкото пъти в които баща ми караше колата, успя да я удари леко...

Предна броня, ляв калник, както и единия фар трябваше да бъдат сменени. Много време търсих части със същия цвят като моя, защото това беше точно след градушката в София и никой не можеше да боядиса елементите скоро, както на мен ми се искаше, но точно когато се бях отчаял един колега от Разград откликна на търсевено ми и ми прати каквото ми трябваше!

Фар си купих нов за 100 лв и всичките неща бяха отново накачени на колата от Стефан и Милен! Една снимка по време на работния процес...

Като всеки и аз имах проблеми със гадното покритие на пепелника в Голфа, но и това беше оправено

Цитирам си едно мненеие от друга тема във форума -
Колеги и аз му хванах цаката, ама от третия път!![]()
Първаначално изтърках една от страниците на задния пепелник директно с гъбата и останаха много белези. После търках другата кръгла страница с една монета и стана по-добре, но пак останаха белези. Всички това бе докато не се сетих за решението и търках с монета обгърната с мокри кърпички самия голям пепелник и стана перфектно :)



Преди седмица ми пристигна и следващата придобивка от немското ebay - подлакътниче!
След час-два ръчкане по централната конзоло, подлакътчинето е на мястото си и силно го предпоръчвам на всички които нямат тази екстра! Има много теми как се инсталира такова чудо, но веднъж като сложиш ти се струва лесно :)

Изпускам някакви работи със сигурност и има още доста какво да се желае - знам, че стоповете са ми от гадните, знам, че е много висока, предстои ми и смяна на дискове и накладки, но всичките тези работи - живот и здраве догодина :)
Завършвам с няколко снимки, които съм правил и се надявам да ви харесат








Поздрави!