ПС. знам за офроуд форума, но предпочитам мнение от не толкова запалени карачи, пък и регистрационните им правила са доста странни. Разчитам на богатата форумна обща култура
мнение Jeep Wrangler TJ
мнение Jeep Wrangler TJ
Здравейте, необходимо ми е мнение конкретно за този кодел джип. Като цяло бензин, който ще се газифицира. (гледах един 2.5 такъв, на който му светеше check engine-a, собственика твърди че било нормално за газифицаран джип, трупало грешки ... ама дали е така ?!). Какви са им слабите места, какво следва да се гледа? Тропане-хлопане в скоростите, бавни бързи, шумове някакви ... ?! ДВГ-то е с верига. Пробвах и по-стария модел yj, но по- не ми допадна като возия, ресьорите си казват думата. Няма да го ползвам за кой знае какъв офроуд, но държа да е точно този модел, детска мечта ми е 
ПС. знам за офроуд форума, но предпочитам мнение от не толкова запалени карачи, пък и регистрационните им правила са доста странни. Разчитам на богатата форумна обща култура
ПС. знам за офроуд форума, но предпочитам мнение от не толкова запалени карачи, пък и регистрационните им правила са доста странни. Разчитам на богатата форумна обща култура
- Ludia
- Most Wanted
- Мнения: 7924
- Регистриран на: Пон 09 яну 2006 16:57
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: мнение Jeep Wrangler TJ
Това за чек енджина, при на майка ми А класата се получава често, като завърти на стартер, без да е изключен имобилайзера на алармата. Няма газ, но има 100 причини да свети тая лампа. На фиестата ми свети като мина през голяма локва и се намокри нещо по токовете, но после загасва...
Според мен задължително на диагностика, то ще си каже каква точно е грешката..
Според мен задължително на диагностика, то ще си каже каква точно е грешката..
- group®
- Темерут
- Мнения: 10109
- Регистриран на: Вто 08 мар 2005 23:28
- Автомобил: Passat B8 Alltrack
- Двигател: DFCA
- Местоположение: София
Re: мнение Jeep Wrangler TJ
Ровейки за модела попаднах на архивна тема и тук. Явно наистина всичко има в този форум и
е задължително (понякога ми липсва да съм мод за да го натяквам
)
Та за конкретния модел - аз се сдобих с такъв, след като и на мен ми е детска мечта
Карал съм доста и предишния модел в щатите.
Колегата, пуснал темата, не се е похвалил да е купил, но ако някой друг има - може да обменим опит и т.н.
Понеже знам, че има колеги от цяла България и къде ли не, искам да помоля ако някой види да се продава някой такъв джип на части да ми пусне едно ЛС. Не ми трябва нищо конкретно, но винаги е добре за редките модели да се следят
Да не съм офф и да не ми се направи някой мод на псевдо темерут
: Не е нормално да свети чек енджина! Моторите (2.5 и 4.0) носят на газ. Специално за TJ и нагоре е задължително газ инжекцион. Другото е тъп компромис.
Някой ако иска да пита за Вранглерите, да пише на ЛС, че темата едва ли ще я следя сериозно
п.с. вече нямам нито едно VW
е задължително (понякога ми липсва да съм мод за да го натяквам
)Та за конкретния модел - аз се сдобих с такъв, след като и на мен ми е детска мечта

Карал съм доста и предишния модел в щатите.
Колегата, пуснал темата, не се е похвалил да е купил, но ако някой друг има - може да обменим опит и т.н.
Понеже знам, че има колеги от цяла България и къде ли не, искам да помоля ако някой види да се продава някой такъв джип на части да ми пусне едно ЛС. Не ми трябва нищо конкретно, но винаги е добре за редките модели да се следят
Да не съм офф и да не ми се направи някой мод на псевдо темерут
: Не е нормално да свети чек енджина! Моторите (2.5 и 4.0) носят на газ. Специално за TJ и нагоре е задължително газ инжекцион. Другото е тъп компромис. Някой ако иска да пита за Вранглерите, да пише на ЛС, че темата едва ли ще я следя сериозно
п.с. вече нямам нито едно VW

Re: мнение Jeep Wrangler TJ
купихме и покарахме :)
никак не е трудно да си нацапаш предното стъкло от вътре :)

никак не е трудно да си нацапаш предното стъкло от вътре :)

- zografski
- Мнения: 2590
- Регистриран на: Сря 25 мар 2009 18:10
- Автомобил: Golf IV V6 4Motion
- Двигател: AUE 2001
- Местоположение: Sofia
Re: мнение Jeep Wrangler TJ
Инак седалките вътре са.. да си ебе ...
Много добри джипки!
- group®
- Темерут
- Мнения: 10109
- Регистриран на: Вто 08 мар 2005 23:28
- Автомобил: Passat B8 Alltrack
- Двигател: DFCA
- Местоположение: София
Re: мнение Jeep Wrangler TJ
VWGT написа:купихме и покарахме :)
Продаде ли я или още си я караш?
Ако си я разкарал - защо?
Гледам тази е лифтната. Буксувал си на задна май за тая снимка
Re: мнение Jeep Wrangler TJ
тук е още ама май май ще се продава ... с брат ми на партия я взехме и някак си поначесахме крастата, супер изглеждат и си е яко фън, но за друго не става :) Особено като я лифтнахме: 4" инчов лифт, слипйоки, кардани правени уж както трябва, но ... за да стане съвсем истинско трябват много $$$, за да се подмени всичко, щото сега много за асфалт не става, а пък в калта все нещо ще се счупи
да, тук точно се намятахме с кал по вратовете, вратите са ни само половинки и през тия пластмасови прозорци нищо не се вижда, та караме на отворено. Добре че салона е кожа и лесно се мие, мокета сме го свалили ... абе истинска джипка за истински фенове
да, тук точно се намятахме с кал по вратовете, вратите са ни само половинки и през тия пластмасови прозорци нищо не се вижда, та караме на отворено. Добре че салона е кожа и лесно се мие, мокета сме го свалили ... абе истинска джипка за истински фенове
- group®
- Темерут
- Мнения: 10109
- Регистриран на: Вто 08 мар 2005 23:28
- Автомобил: Passat B8 Alltrack
- Двигател: DFCA
- Местоположение: София
Re: мнение Jeep Wrangler TJ
VWGT написа:супер изглеждат и си е яко фън, но за друго не става
Е да - за семеен автомобил не става
Иначе за градска джипка (при наличие на друга кола) и за експедицийки си е екстра (без лифт обаче или поне в рамките на нормалното -2', а не 4
). За да направиш монстър са си нужни дълбоки джобове, но и без доработки джипа си е джип.
Изумен съм от евтините части, наличието на купища афтърмаркет части за това лего и простотата на самия джип
Греша ли или гумите на снимката са 31'?
п.с. ето един линк (ако не го знаеш) на един полски магазин с доста добри неща и на добра цена. Пращат до БГ и ако имаш фирма с валиден ДДС номер, могат да ти свалят 23% от цената още при поръчката http://offex.pl/jeep-en/wrangler-tj-97-06-en/zderzaki-progi-botniki-en-2-3/soft-tops-and-roof-racks-en.html
Re: мнение Jeep Wrangler TJ
ее да, не е основна кола в никакъв случай, само за разходки :)
точно лего количка е, което наистина е много добра концепция. Относно цените сравнено с други модели е така да, сайта бтв също е добър
/не го знаех/ . Малък асортимент, цените не са като в щатите, но като за Европа са много добри даже, горе-долу като си сложиш мита, транспорт и пак на тях идваш, само дето не чакаш по 3-4 месеца контейнери и тн.
Гумите са 32" и малко тежички му идват, като че ли на 2.5 двигателчето.
точно лего количка е, което наистина е много добра концепция. Относно цените сравнено с други модели е така да, сайта бтв също е добър
/не го знаех/ . Малък асортимент, цените не са като в щатите, но като за Европа са много добри даже, горе-долу като си сложиш мита, транспорт и пак на тях идваш, само дето не чакаш по 3-4 месеца контейнери и тн.Гумите са 32" и малко тежички му идват, като че ли на 2.5 двигателчето.
- group®
- Темерут
- Мнения: 10109
- Регистриран на: Вто 08 мар 2005 23:28
- Автомобил: Passat B8 Alltrack
- Двигател: DFCA
- Местоположение: София
Re: мнение Jeep Wrangler TJ
Проблема не е в двигателя, а в предавателните числа на скоростите (пиньони и т.н.).
Имаше една тема как със смяна на числата се вдигат с почти 16к.с. на колелата при дино тест. (фабрично 4.10 и се сменят с 4.88 - по спомен). И не е толкова скъпо.
Предполагам обаче, че офроуд възможностите му намаляват. Не съм толкова в час и не знам какво се случва с бавните скорости.
Принципно решението е плъг енд плей замяна с 4.0 двигател
Не знам какъв 'секс' сте му мислили за офроуд с това окачване и как/къде карате, ама предвид, че стоков вранглер носи до 35' гуми, един лесен лифт с 2' и според мен щяхте доста по-евтино да се радвате на същата и дори по-голяма проходимост. Това е лично мнение, разбира се, и то доста лаишко само от четене по форуми. Практиката с джипката ми е малко още

Имаше една тема как със смяна на числата се вдигат с почти 16к.с. на колелата при дино тест. (фабрично 4.10 и се сменят с 4.88 - по спомен). И не е толкова скъпо.
Предполагам обаче, че офроуд възможностите му намаляват. Не съм толкова в час и не знам какво се случва с бавните скорости.
Принципно решението е плъг енд плей замяна с 4.0 двигател
Не знам какъв 'секс' сте му мислили за офроуд с това окачване и как/къде карате, ама предвид, че стоков вранглер носи до 35' гуми, един лесен лифт с 2' и според мен щяхте доста по-евтино да се радвате на същата и дори по-голяма проходимост. Това е лично мнение, разбира се, и то доста лаишко само от четене по форуми. Практиката с джипката ми е малко още

Върни се в “Избор и покупка на автомобил”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 56 госта
