


луди обороти
- eradev
- Мнения: 257
- Регистриран на: Чет 28 сеп 2006 11:43
- Автомобил: HR-V
- Двигател: D16W1
- Местоположение: Бургас
луди обороти
Преди около седмица изведнъж ми се вдигнаха оборотите до 2800-3000, независимо топла или студена. Така беше два дни, след което паднаха на 400-500. Сутрин като паля ако си махна крака от газта гасне, като загрее държи около 700, но не са стабилни. Уточнявам, че карам на газ. Въпроса ми е дали е температурния датчик или моторчето за празен ход? Четох из форума, че моторчето може да се свали и почисти и ако е така с какво и има ли ефект?
-
- Мнения: 95
- Регистриран на: Нед 14 яну 2007 17:30
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Велико Търново
реди седмица излязох от бокса със същия проблем-оказа се датчик на дроселова клапа-струваше ми 405 лв. с отстъпката и връзките.за работа ми зеха петнайска!.ного кофти.дано при теб не се окаже тва, но симптомите са същите.ходи на диагностика задължително-понякога ставало само с почистване, ама друг каза че няма такива филми.
не си взимай втора ръка - струва 200 кинта и рядко съвпада.аз си набавих на vdo директен представител ти излиза по йовтино.но си е цифра, брато
не си взимай втора ръка - струва 200 кинта и рядко съвпада.аз си набавих на vdo директен представител ти излиза по йовтино.но си е цифра, брато
- Anbuch
- Полохолик
- Мнения: 3278
- Регистриран на: Пет 03 мар 2006 23:53
- Автомобил: VW POLO 6R
- Двигател: CGGB 2010г
- Местоположение: Хасково
- Контакти:
arseslav написа:реди седмица излязох от бокса със същия проблем-оказа се датчик на дроселова клапа-струваше ми 405 лв. с отстъпката и връзките.за работа ми зеха петнайска!.ного кофти.дано при теб не се окаже тва, но симптомите са същите.ходи на диагностика задължително-понякога ставало само с почистване, ама друг каза че няма такива филми.
не си взимай втора ръка - струва 200 кинта и рядко съвпада.аз си набавих на vdo директен представител ти излиза по йовтино.но си е цифра, брато






- eradev
- Мнения: 257
- Регистриран на: Чет 28 сеп 2006 11:43
- Автомобил: HR-V
- Двигател: D16W1
- Местоположение: Бургас
днес си откачих акумулатора за около 5 часа и пробвах на бензин, но явно помпата ми не става, защото на свободна държи обороти, но тръгна ли да се движа започва да предърпва сякаш бензина свършва. Помпата ми не е оригиналната, щото тя изгоря и взех някаква китайска, но май и тя не бива. На газ сега държи около 500-600 оборота. Мисля да сваля моторчето и да го удавя с някакъв спрей за почистване.
- Anbuch
- Полохолик
- Мнения: 3278
- Регистриран на: Пет 03 мар 2006 23:53
- Автомобил: VW POLO 6R
- Двигател: CGGB 2010г
- Местоположение: Хасково
- Контакти:
eradev написа: но тръгна ли да се движа започва да предърпва сякаш бензина свършва.
Това винаги ли е така, защото както бях писал по-горе : първите 20 км след откачане на акумолаттора колата може да се държи странно.Имай в предвид ,че ако е от термодатчика или моторчето, както ти държи на газ много ниски обороти така и на бензин трябва да държи много ниски.
Както казва vasstop причинита за бензина може да е от задръстеният горивен филтър(ако не си го сменял задалжително го направи в най скоро време) ,но е възможно и причините да са ти в неработеща ламбда сонда и особенно вероятно изсушена дюза на инжекцията заради карането на газ.
Ако след откачането на акумолатора ти колата продължава да ти държи както ниски така и неестественно високи обороти спокойно можем да изключим и комбинацията : свещи,кабели,палец и дистрибуторна капачка (делко)
Ле-ле, сега проверих ,че и твоята система за подаване на горивото е както моята : Bocsh Mono-Motronic. Аз също исках да чистя моето моторче ,ама като го разгледах колко зъбни колелца трябва да чистя и се отказах. Просто трябва да се разглоби до толкова ,че се осъмних ,че ще си го зглобя отново (а аз имам доста нерви). Етто тук можеш да видиш за какво става въпрос:http://forum.vwclub.bg/viewtopic.php?t=11531&highlight=%EC%EE%F2%EE%F0%F7%E5 на предпоследната картинка е устройството за моторчето на празен ход на Bocsh Mono-Motronic.
В последствие се оказа ,че моторчето си ми е наред
Последна промяна от Anbuch на Вто 23 яну 2007 20:50, променено общо 1 път.
- vasstop
- Гадфадъ'
- Мнения: 17179
- Регистриран на: Сря 11 авг 2004 6:15
- Автомобил: Golf 2 syncro
- Двигател: 1P 1990
- Местоположение: София
- Контакти:
eradev написа:горивния филтър изобщо не съм го сменял и мисля скоро да го направя. До сега я пробвах пак и на газ и на бензин и оборотите й са ниски и на двете. Ако не държа газта си гасне, независимо топла или студена.
Е къде си тръгнал да диагностицираш проблем от датчици и прочее, преди да си сменил всички консумативи... ?

- Anbuch
- Полохолик
- Мнения: 3278
- Регистриран на: Пет 03 мар 2006 23:53
- Автомобил: VW POLO 6R
- Двигател: CGGB 2010г
- Местоположение: Хасково
- Контакти:
Имал съм два такива случея:
1 . Не ми работеше ламда сондата и карах колата почти де години така, като резултат навсякъде ми се беше образувал нагар в промишленни количества и щом запалих колата студена и и подам малко повече газ парченца от нагара в горивната камера се отчупваха и се заклещваха между електродите на свещите което ги правеше неработещи. Свали и четирите свещи и ги разгледай внимателно дали са с еднакакъв цвят и какъв е той. Не трябва да са омаслени и покрити изцялостно с черни сажди и парченца нагар. Ако се осъмниш в свещити ги поизтъркай с четка за зъби например и пак пробвай!
2 . Имах натрупала се емулсия(вода с масло = пенлива каша) в горивният филтър и горивопровода от него до моноинжекцията. Като запаля на бензин колата започваше да се дави и държи като тоята и дори и да прехвърля на газ свещите и си оставаха зацапани и същият резултат.Но щом загрееше нямаше проблем.
Пъро си провери термодатчика ,а после мисли за моторчето.http://forum.vwclub.bg/viewtopic.php?t=34859
1 . Не ми работеше ламда сондата и карах колата почти де години така, като резултат навсякъде ми се беше образувал нагар в промишленни количества и щом запалих колата студена и и подам малко повече газ парченца от нагара в горивната камера се отчупваха и се заклещваха между електродите на свещите което ги правеше неработещи. Свали и четирите свещи и ги разгледай внимателно дали са с еднакакъв цвят и какъв е той. Не трябва да са омаслени и покрити изцялостно с черни сажди и парченца нагар. Ако се осъмниш в свещити ги поизтъркай с четка за зъби например и пак пробвай!
2 . Имах натрупала се емулсия(вода с масло = пенлива каша) в горивният филтър и горивопровода от него до моноинжекцията. Като запаля на бензин колата започваше да се дави и държи като тоята и дори и да прехвърля на газ свещите и си оставаха зацапани и същият резултат.Но щом загрееше нямаше проблем.
Пъро си провери термодатчика ,а после мисли за моторчето.http://forum.vwclub.bg/viewtopic.php?t=34859
- minimiro
- Мнения: 676
- Регистриран на: Нед 13 юни 2004 1:12
- Автомобил: Audi A3
- Двигател:
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Моита па на газ работи слънце
Кат е студена и на бензин е добре, ма загрее ли на бензин се почва ено прекъсване на тихи и едни ниски обороти.... ако си на скорост пък и оборотите са ниски се почва едно придърпване... Даже като поддържам умишлено високи обороти 1000-1500 и задържа кркак пак има едно леко пат пат пат в оборотите секаш прекъсва....
Капачка, палец, свещи сменени.... филтъра отдавна не е сменян бензиновия...
Помпата ми работи непрекъснато дори като съм на газ ако има значение.....
Некви предложения от по-запознатите?
Или и аз съм си попрецакал вече бензиновия вървеж с газта...
П.С. Инак на бензин мноу дърпа деа, напрао ма кефи да я режа и цеда
Кат е студена и на бензин е добре, ма загрее ли на бензин се почва ено прекъсване на тихи и едни ниски обороти.... ако си на скорост пък и оборотите са ниски се почва едно придърпване... Даже като поддържам умишлено високи обороти 1000-1500 и задържа кркак пак има едно леко пат пат пат в оборотите секаш прекъсва....
Капачка, палец, свещи сменени.... филтъра отдавна не е сменян бензиновия...
Помпата ми работи непрекъснато дори като съм на газ ако има значение.....
Некви предложения от по-запознатите?
Или и аз съм си попрецакал вече бензиновия вървеж с газта...
П.С. Инак на бензин мноу дърпа деа, напрао ма кефи да я режа и цеда

- eradev
- Мнения: 257
- Регистриран на: Чет 28 сеп 2006 11:43
- Автомобил: HR-V
- Двигател: D16W1
- Местоположение: Бургас
термодатчика, който е до термостата е за стрелката на таблото и днес го проверих и установих че работи. Другия датчик тук ли се намира? http://www.snimka.bg/photo.php?photo_id=2042054
Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 76 госта