За бьрзото развьртане на гтб2260 определено зависи от мапера сьщо има значение ПД или роторна помпа е мотора
при ПД нещата се случват една идея по-бьрзо. Скоро с Гьльбов си говорихме и той спомена че гтб2260 на ПД мотор трьгва от 1800 оборота.
Скоро ходих вьв село Тополи Варненско при известен майстор на турбини и му зададох вьпроса ККК или Garett?
Питах го още - Митове и легенди ли е това че ККК е по калпава от Garett? - няма такова нещо, немога да кажа че едната е по-хубава от другата всичко е вьпрос на правилна експлоатация за пробега на една турбина.
Аз си карам с гтб1756 и на 2000 оборота мога да я накарам да прави 1.5 бара но не е здравословно за железата
турбо ККК и GTB2260vk лични впечатления ! вече и GTB1756vk
-
- Мнения: 21
- Регистриран на: Сря 10 ное 2010 13:18
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Добрич
Re: турбо ККК или GTB 2260 vk лични впечатления !!!
Отдавна не съм писал в темата ( за което се извинявам ) да разкажа своите си впечатления. От около 3 месеца, ако не и повече, карам със турбина ККК БВ50 свалена от Ауди Кю7 със трилитров дизел. Карам на 1,8 бара манометрично налягане, като пиковете са на 2-2.1 бара, но са много редки. Това естествено не са някакви зашеметяващи стойности но какво да се прави митовете и легендите че ККК-то е слаба турбина стигат и до моите уши ( а все пак оригинално тази турбина се кара на 1,4 налягане, това важи и за Garet-а, нищо че за целите на тунинга се надуват до 2,2-2,4 бара) и сега идва и големия въпрос.... КОЛКО ???? Та колата на диното в Годеч даде 192к. и малко под 400 нютон/метра... Тези цифри, разбира се, предизвикват повече разочарование ,отколкото радост, но какво да се прави, нещата не винаги се случат така както ти се иска. Причината за по-ниската мощност, отколкото ми се иска, както се досещате не е една. Дюзите от Пасат авф явно са по-стиснати от голфовите 131-ци и не им се пуска толкова нафта??? това по информация на колеги от форума и не претендирам да е вярно. Нямах помпа в резервоара та се наложи и нея да монтирам, заедно със охладителя за нафтата ( че и него нямах ) Турбината и тя има нужда още малко да се донагласи , и не стига това, ами и температурата на въздуха , въпреки челния кулер, е на някакво космическо измерение. И за последното нямам никаква идея защо е така?!??!!!??? След толкова проблеми няма как да дам меродавно впечатление , па макар и лично. Ако някой колега слагал някога турбина от 2,7 или 3,0 , вземе ,че си познае проблемите и още по-важно решенията , няма никак да му се сърдя ако реши да ги сподели
-
- Мнения: 3529
- Регистриран на: Съб 07 май 2005 3:05
- Автомобил: Golf Mk4
- Двигател: AGU
- Местоположение: София
Re: турбо ККК или GTB 2260 vk лични впечатления !!!
Температурата на въздуха зависи от ефективността на компресора. Може да има разлики между тази на КККто и на Гарета...
Премери я на асвалта, а не на диното и после го мисли. Кажи и до какви градуси стига.
Премери я на асвалта, а не на диното и после го мисли. Кажи и до какви градуси стига.
Re: турбо ККК или GTB 2260 vk лични впечатления !!!
Температурата на въздуха е само една част от проблемите. Не помня точните стойности и затова първо ще закача един кабел за да не напиша някоя глупост. Повече ме изненада факта, че тандем помпата не успяваше да смогне и до дюзите не стигаше достатъчно гориво??? Преди време когато карах само със "чип", махнах помпата заедно със охладителя и си карах без проблем. Явно ,когато напомпваш тди-то, тази помпа е повече от нужна. И понеже темата е за "лични впечатления" искам да кажа едно такова. Когато тази турбина достигне 2500 оборота, разбираш защо всички се прехласват по тези турбини. Тласъка който дава е невероятен и няма нищо общо дори със хибрида 1752, да не говорим за ВБ-то .
- SVETLIO-VR
- Мнения: 92
- Регистриран на: Нед 03 авг 2008 19:05
- Автомобил: BORA
- Двигател: AJM 250+ps
- Местоположение: Ловеч
Re: турбо ККК или GTB 2260 vk лични впечатления !!!
С какъв кулер си?И махай тези разпръсквачи, малки са слагай по-големи поне 50% по-големи
Re: турбо ККК или GTB 2260 vk лични впечатления !!!
Светльо, не ми се сменят разпръсквачи, поне не и на този етап. За сега ще си направя една екскурзия до Шумен, да се видя със колега от дизел форума, защото турбото ми има нужда от още настройка. След като направя това ще видя как се държи колата и дали ще има нужда от каквито и да било доработки.
- SVETLIO-VR
- Мнения: 92
- Регистриран на: Нед 03 авг 2008 19:05
- Автомобил: BORA
- Двигател: AJM 250+ps
- Местоположение: Ловеч
Re: турбо ККК или GTB 2260 vk лични впечатления !!!
С тази турбина можеш да изкараш поне 250 коня, и до 2бара няма да я счупиш
Re: турбо ККК или GTB 2260 vk лични впечатления !!!
250 кончета звучат впечатляващо но засега съм доста далеч от тях.... Светльо, я разкажи за ККК-то как го настрой и на колко оборота имаше 1 бар манометрично налягане, всъщност май освен теб не се сещам за друг монтирал ККК бв50 на 1,9 тди. При мен на 6-а скорост и 2000 оборота и малко по-малко даже, имам 1 бар, лошото е че турбината ми затапва и трябва да дам рязко газ и след това да върна газта за да продължа да ускорявам. ККК си имат фабричен стоперен болт , който обаче явно не е достатъчен за 4-ри цилиндров мотор и трябва да се подложи нещо много фино ( объркващо обяснение НО който се е занимавал ще го разбере ) Опитах да навъртя гайка но турбината се развърташе много късно и отделно от това на дълго пътуване влизаше в авариен режим поради недостатъчно налягане. Всъщност повече от ясно е ,че трябва да си донастроя турбото и тогава да търся вашите съвети но все пак нали е форум и си лафим В този ред на мисли да питам и тук, трябва ли да сменя генерацията,че още се чудя нещо, и дали оригинална генерация от 4motion ще стане на кола само със предно? За задната броня е ясно ,че ще се променя! Не искам права тръба, защото звука от нея ще ме побърка.
-
- Мнения: 21
- Регистриран на: Сря 10 ное 2010 13:18
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Добрич
Re: турбо ККК или GTB 2260 vk лични впечатления !!!
Малко е объркващо наистина обяснението за стопорния винт
Не разбрах къде трябва да се подложи и къде я навиваш тая гайка
според мен колкото ти е по-развит тоя стопорен болт толкова по рано и бързо ще се развърта турбината но и там има някви граници
Лопатките не трябва да са затворени напълно
При опрял в стопора палец на внт-то разстоянието между лопатките е 1.5/6мм.така го правих при мен и няма проблем(гтб1756)
Не разбрах къде трябва да се подложи и къде я навиваш тая гайка
според мен колкото ти е по-развит тоя стопорен болт толкова по рано и бързо ще се развърта турбината но и там има някви граници
Лопатките не трябва да са затворени напълно
При опрял в стопора палец на внт-то разстоянието между лопатките е 1.5/6мм.така го правих при мен и няма проблем(гтб1756)
Re: турбо ККК или GTB 2260 vk лични впечатления !!!
Kkk турбините си имат стоперен болт въпреки ,че са с електронен актуатор. Проблема е че този болт идва малко къс и трябва или да се удължи болта, чрез гайка или да се навие друг болт ( това е свързано със махане на доста неща, защото мястото е ограничено). Естествено не изключвам вероятноста за някакъв друг проблем (софтуерен или хардуерен) но това ще се реши след разходката ми до Шумен
- mastersound
- Мнения: 331
- Регистриран на: Чет 26 юни 2008 11:00
- Автомобил: Vw Golf 3
- Двигател: 1.9 TDI 1Z
- Местоположение: Шумен
Re: турбо ККК или GTB 2260 vk лични впечатления !!!
И аз съм намерил едно ККК и се чудя дали да го вземам ще се слага на 1.9 роторна помпа в момента съм с 2052в и съм доволен ама просто ми пада на оферта това ККК и аз съм пред тази дилема
Re: турбо ККК или GTB 2260 vk лични впечатления !!!
Ами взимай я........ че даже си и от Шумен. Поне майстора ти е близко
-
- Мнения: 97
- Регистриран на: Нед 20 дек 2009 14:16
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Gabrovo
Re: турбо ККК или GTB 2260 vk лични впечатления !!!
mastersound написа:И аз съм намерил едно ККК и се чудя дали да го вземам ще се слага на 1.9 роторна помпа в момента съм с 2052в и съм доволен ама просто ми пада на оферта това ККК и аз съм пред тази дилема
Здравей колега .
Силно се интересувам от 2052 . Чудя е , дали да слагам 1752 хибрид или направо 2052 . Ще я монтирам на 115 коня ПД. Моля те , кажи ми как се държи . От колко оборота тръгва да бута и във високите ( над 4000 об/мин) дърпа ли стабилно , или почва да вяхне .
Re: турбо ККК или GTB 2260 vk лични впечатления !!!
Здравейте отново. Макар и да няма много интерес към темата аз продължавам със мойте си впечатления и монолози. След смяна на всички гарнитури по турбината и колектора ( бях сложил клингирит и той изпускаше ) тази кола направо излетя...... за съжаление съвсем за малко след бърз тест из околовръстното нещо каза мяу и .......... вече съм чист дизел Откачих вакумите и в момента геометрията е постоянно отворена и това ми позволява да се движа без много пушек. Предстой сваляне и обстойно преглеждане и да видим какво ще излезе, сега съм пред дилема дали да слагам гтб1756вк, гтб2260вк или направо лагерна.... ако се окаже, че ККК-то е за смяна.
А точно мислех да се похваля, че съм решил проблема със високата температура на въздуха, просто МАП-а е преди кулера понякога и аз върша глупости.
Единственото, което за сега изглежда мираж е Калояново какво да се прави
А точно мислех да се похваля, че съм решил проблема със високата температура на въздуха, просто МАП-а е преди кулера понякога и аз върша глупости.
Единственото, което за сега изглежда мираж е Калояново какво да се прави
Re: турбо ККК или GTB 2260 vk лични впечатления !!!
Сега е време да обявя и официалната смърт на ККК-то след демонтажа на турбината се оказа ,че двете перки се въртят независимо една от друга и естествено трябваше да изтърпя и коментарите от типа " нали ти казах " ама това е положението. Сега идва и интересната част, от колега от съседен форум се сдобих със гтб1756вк и директно на Бората.......... е няма такова вървене. При абсолютно равни условия откъм софтуер и хардуер гтб-то превъзхожда ККК-то с много. И макар да говорим за лични впечатления ( както е и темата ) аз ще дам и малко суха статистика за бууста на двете турбини при 2000 оборота на 4-та, 5-та и 6-та. ККК-то на 4-та правеше 0,6- гтб-то 1,1 бара. На 5-та ККК-то достигаше 0,8 а гтб-то 1,3 бара. На 6-та ККК-то 1 бар а гтб-то 1,5 бара. Разликата е огромна и в каране и в усещане. Стигна се дотам, че дори пращах ЛС на хора, който знам, че са монтирали такива турбини за да питам "как да позная дали имам сърдж", защото такива стойности на буустметъра не постигах и със хибрида 1752 ( там обаче карах на 1,6 налягане ). Още нещо за сравнението на ККК бв50 и гтб1756вк на една и съща отсечка от Хемус със първата постигнах 225 км а със втората 240км. Това е по моя километраж който вероятно дава някакво отклонение от реалната скорост. Това е за директното сравнение на двете турбини при равни ЗА МЕН условия. Тук е момента да кажа на всички който имат идея да засилват ТДИ-та си, голямата турбина ако не се комбинира правилно дава по-лоши резултати от по-малката. ККК бв50 не е лоша турбина НО без нафта не става, демек разпръсквачи и т.н. Почти съм сигурен, че ако бях сложил гтб2260вк на стоковия си мотор, резултата щеше да е същия.
Между другото успях да се сдобия със въпросното гтб2260 ама засега е за резерва или ще го сменя за лагерно някакво, ама това са бъдещи творчески планове, че сега ми дойдоха малко в повече галимацийте около смяната на сегашното ми турбо
Между другото успях да се сдобия със въпросното гтб2260 ама засега е за резерва или ще го сменя за лагерно някакво, ама това са бъдещи творчески планове, че сега ми дойдоха малко в повече галимацийте около смяната на сегашното ми турбо
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 178 госта