VW Golf Mk1 - Проект в развитие

Разкажете, споделете, похвалете се със своя Volkswagen - тук всеки може да има тема
Mihaylov_yacco
Мнения: 19
Регистриран на: Чет 03 сеп 2009 16:03
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Велико Търново

VW Golf Mk1 - Проект в развитие

Мнениеот Mihaylov_yacco » Чет 26 мар 2015 20:52


Темата я пускам тук, защото не ми позволява да я пусна в раздела " Проекти"...нека модераторите решат къде да я сложат...:)

От доста време се каня да пусна една тема за голфчето, но реших първо да свърша нещо по колата (не че съм напреднал много) Колата е с първа регистрация 12.12.1977г. 1.1 карбуратор
Голфа го купих малко след като ходих на Classic Car Day с корсата на един приятел и се запалих да си направя моя "бегачка" От доста време бях мераклия за 1-чка и се оказа,че един познат на мой познат :biggrin продава въпросната кола и то в много добро за годините си състояние. Салонът и беше изключително запазен за съжаление нямам снимки, защото доста бързо я разхвърлях на съставните й части ...

така изглеждаше като я взех
Изображение

Изображение

Изображение

Естествено ведгана се започна с разкостването на колата

Изображение

Изображение

Както споменах машинката е с 1.1 карбуратор, който естесвено трябваше да бъде сменен с нещо малко по-динамично като бях решил, че ще е до 1,6... Имах наличен блок и ск. кутия от Голф 2 1.6, на който смятах да сложа глава от 3-ка 1.6 101к.с и карбуратори от R6-ца

Изображение

Изображение

След пускането на мотора в коша се започна с преправянето на тампоните и захвата им към купето, като се мести само едната лапа ( тази на десния рог)

Изображение

Изображение

забравил съм да снимам къде се премества планката, но ако някой го интересува ще го снимам...После се появи проблем с дясната полуоска, защото идваше леко дълга.Доста време си поиграх и с лостовия механизъм, докато наредя 5-те скорости на 1-чковия лост и по-бавно стана отпред в коша сами механизъм. Пак преправяния и така, докато не ги налгасих всичките ск да влизат идеално..Докато търсех разни части за мотора попаднах на една 1-чка в София на части, която взех калниците и в последствие се оказа, че е 1.6 ЕГ и веднага го взех...мотора е напълно оборудван...

Изображение

слагането вече беше много лесно при наличие на оригиналните тампони и след преместването на въпросната лапа
Изображение

След като сложих ЕТ-то се оказа, че пак имам проблем със скоростите, защото ск.лост е друг и сработва по различен начин...пак преправяне понеже на всички единици, който се продават на части в нета ск. лост е продаден.
Естествено има някои ръждички, които не са фрапиращи и се започна с отстраняването им

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

[img]http://media.snimka.bg/s1/4398/035039922.jpg[img]

Изображение



Сега е момента да кажа, че и този мотор смятам да върви с карбуратори. изпаднаха ми ето тези.. dellorto dhla 40
Изображение

Имам още работа по купето и докато приключа с него ми се иска да засиля малко мотора, като целта ми не е да го изцеждам до край...

И тук идва въпросът дали някой може да сподели нещо относно тунинга по мотора ( доста е стар и няма мн инфо в нета) По-големи клапани - ама какви, от какво... четох някъде, че с бутала от 1.6 карбуратор се сгъстявал идеално моторът, но колко става степента..???(горе-долу) , защото за сега ще върви с неговия си вал или някой друг от ВАГ групата, ако става..? или друга глава от 1.8 8в гти или от друг мотор ???
Ако някой е правил такъв мотор нека сподели и естествено всички останали могат да дават предложения и идеи за засилване на 1.6 ЕГ (естествено без такива от рода на "смени мотора" или "няма смисъл, не се занимавай" и др.. )
По колата бутам основно в неделя, така че нещата се случват малко бавничко за съжаление, но като има някакво развитие ще споделям.
Имам наблюдения, че във форума има доста компетентни хора, за който се надявам да се включат със съвети и наставления от опита, който имат... :biggrin




Потребителски аватар
DoH_KuXoT
Мнения: 6267
Регистриран на: Пон 12 сеп 2005 14:01
Автомобил:
Двигател:

Re: VW Golf Mk1 - Проект в развитие

Мнениеот DoH_KuXoT » Чет 26 мар 2015 21:37


записвам се да следя :c010


Потребителски аватар
nokiangage
Мнения: 3374
Регистриран на: Сря 03 фев 2010 12:40
Автомобил: Passat B3 - 35i
Двигател: 1.8 RP 1990 - 90 hp. LPG only
Местоположение: Плевен, Варна
Контакти:

Re: VW Golf Mk1 - Проект в развитие

Мнениеот nokiangage » Чет 26 мар 2015 21:45


Като за скромните близо 38 години колата е в доста добро състояние колега, записвам се и аз да следя темата. :th_up


Потребителски аватар
Simo88
Мнения: 1
Регистриран на: Чет 16 яну 2014 16:15
Автомобил: Vw Golf
Двигател: 1z
Местоположение: Blagoevgrad

Re: VW Golf Mk1 - Проект в развитие

Мнениеот Simo88 » Пет 27 мар 2015 11:04


+1 :11


Mihaylov_yacco
Мнения: 19
Регистриран на: Чет 03 сеп 2009 16:03
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Велико Търново

Re: VW Golf Mk1 - Проект в развитие

Мнениеот Mihaylov_yacco » Сря 01 апр 2015 18:27


Някой знае ли дали вал от 1.8 PB мотор ще стане на моята глава..?


Потребителски аватар
toshara
Мнения: 1470
Регистриран на: Сря 17 юни 2009 13:21
Автомобил: MK2 Golf
Двигател: GTI PB 1990
Местоположение: Провадия

Re: VW Golf Mk1 - Проект в развитие

Мнениеот toshara » Сря 01 апр 2015 21:06


Супер е колицата,пази и броните!!!Изключително ценни са :) Пожелавам ти успех,дано я възстановиш успешно


Mihaylov_yacco
Мнения: 19
Регистриран на: Чет 03 сеп 2009 16:03
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Велико Търново

Re: VW Golf Mk1 - Проект в развитие

Мнениеот Mihaylov_yacco » Сря 01 апр 2015 21:47


Мерси, надявам се тези дни да имам време да побутна нещо, че вече ми се кара.. :) ... И все пак няма ли кой да отговори на някой от въпросите ми .. ?


Потребителски аватар
wmalevski
Мнения: 282
Регистриран на: Нед 03 май 2009 21:52
Автомобил: Golf Mk5
Двигател: R32 DSG
Местоположение: София

Re: VW Golf Mk1 - Проект в развитие

Мнениеот wmalevski » Пет 03 апр 2015 10:12


Какво значи засилване? Какви са ти целите? То за атмосферен мотор опциите май са валове, заигравка с карбовете (мисля имаше колега с 1-ца с 4-ри карбуратора) - успех с настройката.. портване на глава, сгъстяване, изпускателен колектор и генерация. Ако се заиграеш с всичко, ще докараш едни коне, които се постигат със стоков 1.8Т (то дори не съм сигурен дали ще ги стигнеш) на 2-3х цената на въпросния мотор. Помисли в дългосрочен план какви са ти плановете за колата и тогава вземай такива решения. Иначе ако бях на твое място, щях да я закърпя, боядисам, сложа окачване и джанти, обслужа мотор и скорости и да си я карам така.


Mihaylov_yacco
Мнения: 19
Регистриран на: Чет 03 сеп 2009 16:03
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Велико Търново

Re: VW Golf Mk1 - Проект в развитие

Мнениеот Mihaylov_yacco » Пет 03 апр 2015 18:31


Целта ми е моторът да върви повече, отколкото в стоков вариант и в никакъв случай не искам да ги изцеждам докрай...а относно 1.8Т съм се замислял, но за сега съм решил, че искам колата да е до 1.6, а след време ако реша да слагам нещо с повече кубици най-вероятно ще е 1.8 Т...
Това, което си изброил ми е ясно просто за тези мотори няма много части и питам дали някой знае какво може да се ползва като сток части от други VW -та


Потребителски аватар
caro
Мнения: 570
Регистриран на: Чет 04 окт 2007 20:14
Автомобил: Golf 2- Audi Coupe -Audi 80 Avant
Двигател: MH-1988 ACE-1994- 1Z-1994
Местоположение: Шумен

Re: VW Golf Mk1 - Проект в развитие

Мнениеот caro » Нед 05 апр 2015 7:50


Е щом моторът ти е EG какво още искаш той си е най-мощния 1.6 .Другия начин е да го направиш 16V тогава и всмукателните отвори ще ти са на удобно място да сложиш карбовете.


Потребителски аватар
RISTEE
Мнения: 219
Регистриран на: Пет 09 юли 2010 20:11
Автомобил: Vw mk2 GT special
Двигател: 1.8 RP
Местоположение: riogrande

Re: VW Golf Mk1 - Проект в развитие

Мнениеот RISTEE » Чет 09 апр 2015 13:41


За вал от пб няма как да стане защото главата ти е с мех. повдигачи, или търси спортен вал за механика или си карай с твоя.
Тази глава която е от 3-ката виж дали съвпада с блока от ег-то, защото с тази глава ще ти е
по лесно за разполагането на карбураторите. За сгъстяване, с бутала от 1.6 101кс, също става по леки са с по тънки сегменти,при глава от пб сгъстяват до към 11,5 друг вариант е с бутала от 1.8 турбо, също по леки но пък сгъстяването иска агресивен вал.
1-чки за стойка има, трябва и бегачки да има !
Успех с проекта :bowdown


Mihaylov_yacco
Мнения: 19
Регистриран на: Чет 03 сеп 2009 16:03
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Велико Търново

Re: VW Golf Mk1 - Проект в развитие

Мнениеот Mihaylov_yacco » Чет 09 апр 2015 19:34


Друга глава за сега сигурно няма да слагам, освен ако смукателите не са същите, защото тъкмо си направих колектора за карбураторите, а ми отне доста време и труд...по принцип мисля да търся по леки бутала. но не знам от какво ще ми паснат, така че ще сравнявам. Не знам дали глава от ПБ или Г60 ще стане?


Потребителски аватар
RISTEE
Мнения: 219
Регистриран на: Пет 09 юли 2010 20:11
Автомобил: Vw mk2 GT special
Двигател: 1.8 RP
Местоположение: riogrande

Re: VW Golf Mk1 - Проект в развитие

Мнениеот RISTEE » Чет 09 апр 2015 20:44


За бутала, схемата са я пробвали хора и вършат работа !
Или от 1.6 101к.с или от 1.8 турбо, и двата варианта са споучливи тези от 1.8т според мен
повече си заслужават !


Потребителски аватар
nuri_3556
Мнения: 790
Регистриран на: Сря 14 юли 2010 15:43
Автомобил: Golf 3+golf 4
Двигател: AEK 1995+AGU 250+
Местоположение: Устина
Контакти:

Re: VW Golf Mk1 - Проект в развитие

Мнениеот nuri_3556 » Пет 10 апр 2015 0:06


+1 :smile


golfmk1
Low rider
Мнения: 5568
Регистриран на: Сря 12 ное 2008 8:31
Автомобил: OLD
Двигател: OTO
Местоположение: СТАРА ЗАГОРА

Re: VW Golf Mk1 - Проект в развитие

Мнениеот golfmk1 » Чет 16 апр 2015 14:01


Сложи си EG-то и не се занимавай с глупости.Ревизирай го и ще останеш изненадан на какво е способен :wink



Върни се в “Моят Volkswagen”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 42 госта