Passat B5 и B5.5 - подобрения и обща информация за модела

Техническа и сервизна информация за Passat
Потребителски аватар
110afn
Мнения: 1905
Регистриран на: Нед 25 окт 2009 13:55
Автомобил: Audi A6
Двигател: AFN
Местоположение: Враца

Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти

Мнениеот 110afn » Пон 30 мар 2015 18:12


А има и друга истина, че 0.8л на ПХ е не дотам добра синхронизация или неперфектни дюзи.....но ти ще почнеш да четеш форума и ще откриеш топлата вода.
А иначе там дето си карал без пари утре на същото място ще си изгориш икономията като катериш




Bro0z3r
Мнения: 593
Регистриран на: Пон 11 юни 2012 16:39
Автомобил: Passat B5
Двигател: AFN 1997
Местоположение: Варна

Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти

Мнениеот Bro0z3r » Пон 30 мар 2015 18:30


kosis, продължаваш да пишеш глупости... Казаха ти го 4-5 човека и въпреки това си знаеш твоето...
ППХ се ползва и за пестене на спирачките... Или ти при всеки повод да намалиш скоростта първо изключваш от скорост и така намаляш? 'щото аз това разбрах до момента...
Ама ме е яд, че не можах да се включа по-навреме...


Потребителски аватар
ulipet
Мнения: 616
Регистриран на: Чет 16 апр 2009 22:34
Автомобил: VW PASSAT B7
Двигател: CFF
Местоположение: пловдив

Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти

Мнениеот ulipet » Пон 30 мар 2015 18:55


па аз като карам по нанадолнище си пълня резервоара и така... :icon_lol
дори я продавам нафтата ....муааахаааахааа


Bro0z3r
Мнения: 593
Регистриран на: Пон 11 юни 2012 16:39
Автомобил: Passat B5
Двигател: AFN 1997
Местоположение: Варна

Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти

Мнениеот Bro0z3r » Пон 30 мар 2015 19:19


Друг философ.... Колега, поинтересувай се що е то принудителен празен ход и пак пиши.. Ама тоя път няма да се смееш!


Потребителски аватар
ulipet
Мнения: 616
Регистриран на: Чет 16 апр 2009 22:34
Автомобил: VW PASSAT B7
Двигател: CFF
Местоположение: пловдив

Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти

Мнениеот ulipet » Пон 30 мар 2015 19:25


чикия


kossis
Мнения: 2341
Регистриран на: Чет 17 сеп 2009 10:20
Автомобил:
Двигател:

Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти

Мнениеот kossis » Пон 30 мар 2015 19:35


То и аз днеска забелязах че стрелката на горивомера се качи леко, ама си викам нещо си внушавам.

Обаче при колегата направо му връщало в повече гориво.

Верно че мотора ми работи на 2 цилиндъра и понякога включва и третият, четвъртият по рядко и явно за това моментният ми е 0,8. А предполагам трябва да е 0,02.

Обаче поне на ППХ ми е 0,0 така че там съм в норми- всички цилиндри ги гаси както се иска.

Интересно ми е едно, тия Немци що си играят при най новият Пасат да правят незнам си какви подвижни щуротии по вала и да изключват клапаните мисля, като то си го има това с изключването още сега- дали 2 или и 4-те дюзи все там.


Потребителски аватар
ti6ogb
Мнения: 379
Регистриран на: Сря 21 апр 2010 20:54
Автомобил: WV Passat Variant TDI 1.9
Двигател: AVF - 2001
Местоположение: Gabrovo

Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти

Мнениеот ti6ogb » Пон 30 мар 2015 19:38


Колеги,аз забелязах че до сега нафта не ми е връщала колата,колкото и да и наливам.Така че спора е безмислен.


Потребителски аватар
110afn
Мнения: 1905
Регистриран на: Нед 25 окт 2009 13:55
Автомобил: Audi A6
Двигател: AFN
Местоположение: Враца

Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти

Мнениеот 110afn » Пон 30 мар 2015 19:49


kossis написа:То и аз днеска забелязах че стрелката на горивомера се качи леко, ама си викам нещо си внушавам.

Обаче при колегата направо му връщало в повече гориво.

Верно че мотора ми работи на 2 цилиндъра и понякога включва и третият, четвъртият по рядко и явно за това моментният ми е 0,8. А предполагам трябва да е 0,02.

Обаче поне на ППХ ми е 0,0 така че там съм в норми- всички цилиндри ги гаси както се иска.

Интересно ми е едно, тия Немци що си играят при най новият Пасат да правят незнам си какви подвижни щуротии по вала и да изключват клапаните мисля, като то си го има това с изключването още сега- дали 2 или и 4-те дюзи все там.

Мани, че си тъп, ама и не знаеш да четеш, а и не спираш да простееш. Гледам имаш и последователи
Някъде някой да е споменал, че ти изключват дюзите??
Ами ще ти дам един жокер. На AFN пак спира горивото , а не е помпа-дюза.


Bro0z3r
Мнения: 593
Регистриран на: Пон 11 юни 2012 16:39
Автомобил: Passat B5
Двигател: AFN 1997
Местоположение: Варна

Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти

Мнениеот Bro0z3r » Пон 30 мар 2015 20:17


Няма смисъл.....


Потребителски аватар
dimitarpetrov
Мнения: 794
Регистриран на: Сря 21 юни 2006 14:05
Автомобил: HONDA CR-V 2003
Двигател: K20 i-VTEC - 150 hp
Местоположение: София / Зверино

Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти

Мнениеот dimitarpetrov » Пон 30 мар 2015 21:06


Божееее....

И това е Автомобилен форум където се предполага че хората имат поне базова представа какво е ДВГ...

Колко мъка има на този свят, Божееее....

Чета и ми става мъчно. За нивото на образованието в последните 15+ години....

На Колегите които като Шопа в зоологическата градина дето гледал жирафа и накрая отсякъл - "Е те такова животно - НЕМА!"

Принудителен Празен Ход е точно това - Принудителен Празен Ход. ПРАЗЕН - БЕЗ разход на гориво, БЕЗ извършена положителна работа на ДВГ.

И това го има от времето на Ладите и Жигулите на дядовците ви, само че там се постига с нещо наречено "Компенсационно Кладенче" в карбураторите - като пускаш на скорост по надолнище с отнета газ генерираният от мотора вакуум изсмуква бързо бензина от това кладенче и после смуче само въздух през него а не бензин.

На инжекционите е по-лесно - Ако газта не е натисната а оборотите са високи - начи си надоле и не даваш газ, начи не ти требе - що да харчим горивото - и клъц на дюзата(ите) докато оборотите не паднат до определено ниво или докато не дадеш газ. При дизелите също има подобни пинизи.

Ако бяхте стояли или поне - внимавали в час щяхте да сте чували що е това - "топлинна машина" и "Адиабатно свиване и разширение на газове", "Положителна и отрицателна работа" И щяхте да знаете защо ДВГ-то ви забавя като отнемете газта. И защо се чува шум от него.
Жокер - не е от ТРИЕНЕТО.
За неразбралите - отидете в някой сервиз или завод и отидете до буталния компресор. Ама да е БУТАЛЕН, като ДВГ-то под капака ви. Щото има и винтови. Ама това е друга тема де.
И се заслушайте в звука му (около 75-90 Децибела) - странно наподобява шума на ДВГ-то на любимото ви возило.
И ако се решите да се замислите, поне малко, ще забележите електромотор който върти БУТАЛНИЯ компресор за да сгътява въздуха. И че духа доста топло. И шума и топлото са следствие от адиабатното свиване на въздуха.
Странна работа..... Точно така РАБОТА - Електродвигателя извършва положителна механична работа да върти компресора, който е като паразит и я усвоява за сгъстяване на въздуха. И понеже поема а не отделя - това се нарича отрицателна работа.
И ако още някой има съмнения - нека приеме думите ми на доверие - тоя БУТАЛЕН компресор и ДВГ-то са учудващо подобни топлинни машини. Само дето че ДВГ може да работи в 2 режима. 1 - да генерира енергия когато има горене - положителна работа и 2 - да поглъща енергия когато му спреш горивото и го ползваш като бутален компресор - отрицателна работа.
Просто при нанадолнище Гравитацията и инерцията вършат работата на електромотора на гореспоменатия компресор. Сгъстяват АДИАБАТНО въздух. И така превръща енергията на движение в топлина. (да вметна - като спирате със спирачките правите същото - превръщате енергията на движение в топлина. Само че в накладките и дисковете) При което колата се забавя. Толкоз. И за тая работа ГОРИВО НЕ ВИ ТРЯБВА. Имате гравитация за целта.
Защото Принудително караме двигатела да върши Празен Ход (ППХ)

Мъка....

Сега ще си сипя една ракия в памет на родното образование.

Наздраве!


gancho
Мнения: 1063
Регистриран на: Вто 26 яну 2010 10:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: българия,София

Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти

Мнениеот gancho » Пон 30 мар 2015 21:39


Евала.
А колегата Косис не различава кинетичната от потенциалната енергия и преобразуването им една в друга ,а ти му пишеш за такива конкретни понятия. Само се Абиме....


kossis
Мнения: 2341
Регистриран на: Чет 17 сеп 2009 10:20
Автомобил:
Двигател:

Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти

Мнениеот kossis » Пон 30 мар 2015 21:57


110afn написа:
kossis написа:То и аз днеска забелязах че стрелката на горивомера се качи леко, ама си викам нещо си внушавам.

Обаче при колегата направо му връщало в повече гориво.

Верно че мотора ми работи на 2 цилиндъра и понякога включва и третият, четвъртият по рядко и явно за това моментният ми е 0,8. А предполагам трябва да е 0,02.

Обаче поне на ППХ ми е 0,0 така че там съм в норми- всички цилиндри ги гаси както се иска.

Интересно ми е едно, тия Немци що си играят при най новият Пасат да правят незнам си какви подвижни щуротии по вала и да изключват клапаните мисля, като то си го има това с изключването още сега- дали 2 или и 4-те дюзи все там.

Мани, че си тъп, ама и не знаеш да четеш, а и не спираш да простееш. Гледам имаш и последователи
Някъде някой да е споменал, че ти изключват дюзите??
Ами ще ти дам един жокер. На AFN пак спира горивото , а не е помпа-дюза.


Тъп си ти и всички с твоето отношение и това че не можете да мислите не значи че аз съм тъп ! Българска работа е това !

===============
Единственото което ви се изключва на вас е акъла -консуматори !

Колега dimitarpetrov, ти дали си разбра тия каши дето си ги написал по горе ? И тия газове и клими + компресори дето ги намеша ? Това че газ под налягане се загрява и тнт е така , но какво от това ?
Щом е принудителен и е празен - значи няма нищо !?
Двигателя да работи като компресор просто незнам............конструктивно как може да го понесе ?

Интересно че имам доста документи на Лада и Жигула и там има доста кртинки, скици и обяснения- ама такова кладенче не съм срещал. Виж на Ладата има ел. магнтен клапан за ППХ то- и бензина не спира никога. Още ми се мотаят под леглото тия клапани, а и старият карб от Ладата го закарах скоро на Вилата. Сменях го сам, имаше проблеми. Разглобявал съм го до последният дифузор. Гледал съм му схемите на гориво-смесването, но такова чудо като прекъсване на бензина не съм видял. Има и еконостатна система и доста други интересни решения при тоя карб, но няма да обяснявам за какво са.


Потребителски аватар
ivostefanov
Мнения: 2464
Регистриран на: Нед 04 окт 2009 10:34
Автомобил: Audi A4
Двигател:
Местоположение: София

Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти

Мнениеот ivostefanov » Пон 30 мар 2015 22:38


Спазвайте приличен тон моля!!!


brum
Мнения: 3529
Регистриран на: Съб 07 май 2005 3:05
Автомобил: Golf Mk4
Двигател: AGU
Местоположение: София

Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти

Мнениеот brum » Пон 30 мар 2015 22:40


dimitarpetrov написа:...


Хубаво си го написал, браво за обяснението :) .


Потребителски аватар
К.Одаджийски
VW експерт
VW експерт
Мнения: 12134
Регистриран на: Пон 11 сеп 2006 20:11
Автомобил: Saab 9-3 SS ARC
Двигател: B207L
Местоположение: София / Берковица

Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти

Мнениеот К.Одаджийски » Пон 30 мар 2015 22:46


...

Последна промяна от ivostefanov на Пон 30 мар 2015 22:56, променено общо 3 пъти.
Причина: Добре...



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: svetliosabev и 37 госта