
Избор на голф 4 1.8Т 150 или 180 к.с. AGU, ARZ, AUM, AUQ?
- nuri_3556
- Мнения: 790
- Регистриран на: Сря 14 юли 2010 15:43
- Автомобил: Golf 3+golf 4
- Двигател: AEK 1995+AGU 250+
- Местоположение: Устина
- Контакти:
Re: Избор на голф 4 1.8Т
а AUM с какво турбо е с К03 или К03S?Въпроса ми е след чипа да изкара максималните коне 

- _DIESEL_POWER_
- Мнения: 365
- Регистриран на: Вто 02 ное 2004 19:30
- Автомобил: Golf GTI
- Двигател: 300++hp
- Местоположение: Бургас
Re: Избор на голф 4 1.8Т
AUM e с електронен дросел и с така нареченото К03S, въпреки, че такова не съществува. Просто разновидност на К03. Да ако колата ще се кара само с чип AUM e по-добър вариянт, вади повече коне с чип, има променливо газоразпределение, демек уж е по-икономичен и е по-нова година, но пък цените им са с около 2000 лева над AGU и за мен не си заслужава парите 

- Tipsy
- Мнения: 1086
- Регистриран на: Сря 13 окт 2010 21:03
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: НЕ СЪМ ОТ СОФИЯ
Re: Избор на голф 4 1.8Т
ааа глупости к03с е малко по-голяма от к03. Освен това е с по-малко на брой лопатки на студената перка. Отвора на студената перка откъм въздушния филтър е малко по-голям, а откум кулера малко по-малък.
На пръв поглед незначителни неща, но когато кажат, че са взаимозаменяеми и решиш, че е плуг енд плей почваш леко да си блъскаш главата.
Другото което е, че малката разлика в размера се отразява значително. При настройките на чипа к03-то беше направено на 1,2 бара, а сега к03с-то го направиха на 0.9 бара/пик/
На пръв поглед незначителни неща, но когато кажат, че са взаимозаменяеми и решиш, че е плуг енд плей почваш леко да си блъскаш главата.
Другото което е, че малката разлика в размера се отразява значително. При настройките на чипа к03-то беше направено на 1,2 бара, а сега к03с-то го направиха на 0.9 бара/пик/
- _DIESEL_POWER_
- Мнения: 365
- Регистриран на: Вто 02 ное 2004 19:30
- Автомобил: Golf GTI
- Двигател: 300++hp
- Местоположение: Бургас
Re: Избор на голф 4 1.8Т
Колега, кое по-точно са глупости?
Можеш ли да ми покажеш турбо, на което на табелката му пише K03S?
Знаеш ли колко вида K03 има?
Можеш ли да ми покажеш турбо, на което на табелката му пише K03S?
Знаеш ли колко вида K03 има?
-
- Мнения: 158
- Регистриран на: Чет 10 яну 2013 15:09
- Автомобил: Golf 3
- Двигател: aft
- Местоположение: Ст. Загора
1.8t 150к.с. или 1.8t 180к.с.
Здравейте колеги! С какво едининия мотор превъзхожда другия? За ускорението е ясно. Чип и газ добре ли е да им се добавят и кой понася повече? Иначе колата ще е най-вероятно А3. Без илишни коментари! Благодаря!
- stoev87
- Мнения: 353
- Регистриран на: Чет 21 яну 2010 21:28
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София Ignore List: Escap3 ,Pirogov,Soldier90
Re: 1.8t 150к.с. или 1.8t 180к.с.
respekt86 написа:Здравейте колеги! С какво едининия мотор превъзхожда другия?
Със 30кс. и 25нм - кратко и ясно ! Или както е казал мечо Пух - колкото повече толкова повече ...
Иначе верно ли не можа да се сетиш сам и цяла нова тема отвори за тоя екзистенциален въпрос ?

-
- Мнения: 158
- Регистриран на: Чет 10 яну 2013 15:09
- Автомобил: Golf 3
- Двигател: aft
- Местоположение: Ст. Загора
Re: 1.8t 150к.с. или 1.8t 180к.с.
Добре, по друг начин ще го кажа-150 или 180 ще издаде багажа по-бързо? И на чип и газ коя ще издържи повече? Това исках да разбера.
- stoev87
- Мнения: 353
- Регистриран на: Чет 21 яну 2010 21:28
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София Ignore List: Escap3 ,Pirogov,Soldier90
Re: 1.8t 150к.с. или 1.8t 180к.с.
Еми колега хвърли му боб да го разбереш ... Ако двете ги взимаш от магазина и ги караш еднакво ще имат еднаква изръжливост. Като ги взимаш на +10 години и около 300к километра всичко е божа работа... Взимай по-запазената и си свиркай .
и ако искаш да си истински рацер не слагай АГУ а само чип , може и хибридно турбо
и ако искаш да си истински рацер не слагай АГУ а само чип , може и хибридно турбо

- momcho_bg
- Мнения: 230
- Регистриран на: Чет 22 фев 2007 18:25
- Автомобил: Volkswagen Passat B5.5
- Двигател: 2.5
- Местоположение: Червен бряг
- Контакти:
Re: 1.8t 150к.с. или 1.8t 180к.с.
Абе 30 коня си се усещат, при равни други условия. Когато измирах мойто 2,5 тди се качвах на няколко екземпляра с 150 и 180 коня. Повече мощност винаги е по-добре.
Re: 1.8t 150к.с. или 1.8t 180к.с.
Във Ауди форума признават 180к за по добър мотор.Но пък трудно се намира читав такъв.За мен еднакви сешоара са и двата....
- kiro rachnata
- Мнения: 558
- Регистриран на: Съб 16 фев 2008 18:44
- Автомобил: vw
- Двигател: бензинов
- Местоположение: в средата на България
Re: 1.8t 150к.с. или 1.8t 180к.с.
Ако се спреш на 150кс. гледай да е след 2000г защото е със турбо за 180кс.при VW, за AUDI не съм сигурен иначе за 1л.разлика в разхода мисля че си заслужава да е 180кс.
Re: Избор на голф 4 1.8Т 150 или 180 к.с. AGU, ARZ, AUM, AUQ
Ако намериш читава 180-ка по-добре. Освен малко повече вървеж:
1. По-големи предни дискове (задните мисля че нямат разлика) следователно по-добри спирачки при екстремно каране
2. Електронен дросел ( има и 150-ки с еле дросел) - може да си сложиш темпомат, ако колата няма
3. Шест скорости, най-голямото предимство според мен. Не съм карал такава, но би трябвало на магистралата да ти даде по-добър разход от 150-ка с 5 скорости. Някой ако има опит нека сподели.
1. По-големи предни дискове (задните мисля че нямат разлика) следователно по-добри спирачки при екстремно каране
2. Електронен дросел ( има и 150-ки с еле дросел) - може да си сложиш темпомат, ако колата няма
3. Шест скорости, най-голямото предимство според мен. Не съм карал такава, но би трябвало на магистралата да ти даде по-добър разход от 150-ка с 5 скорости. Някой ако има опит нека сподели.
Върни се в “Избор и покупка на автомобил”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: K и 69 госта