Ще се пробвам да поправя турбина-приемам съвети

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
Legolas
Мнения: 152
Регистриран на: Чет 18 окт 2007 12:59
Автомобил: GOLF 4 1.8T GTI
Двигател: AGU
Местоположение: София и провинцията

Re: Ще се пробвам да поправя турбина-приемам съвети

Мнениеот Legolas » Чет 22 май 2014 12:32


penko_pulev написа: Никога не гаси кола с турбокомпресор веднага след като спреш !!!! Особено ако си я ръчкал преди това. Маслото прегаря и коксува в следствие на високата температура на колекторите и турбокомпресора. При всяко следващо палене коксувалото масло надира втулката и оста и е**ва мамата на агрегата!


Това ако не го правите много ядове ще берете с турбините. Още повече, че може от прегравяне да осучат перките, и в един прекрасен момент да се спукат, след което се откъсват и попадат в мотора. Предната ми кола с 1.9ТДИ AHU я карах почти 7 години (120 000км. само от мен, преди това не знам на колко е била)без проблеми никакви в турбото, но спазващ елементарни правила по-горе. Никога след ръчка не се гаси веднага. И пари за масла и филтри не са щадени. Та бих казал, че турбото е най-издръжливата част в колата. Много други неща се скапват до 50 000 как ли му до +120 000.

пс. Темата е адски полезна, поне на мен ми грабна вниманието и я изчетох до край.




Потребителски аватар
radi_nrj
Мнения: 9331
Регистриран на: Вто 20 ное 2007 16:06
Автомобил: Audi A6 C4 Quattro Golf 4 TDI
Двигател: AEL ALH
Местоположение: София

Re: Ще се пробвам да поправя турбина-приемам съвети

Мнениеот radi_nrj » Чет 22 май 2014 13:22


И аз мислех сам да си оправям турбото ама добре направих, че се отказах. На моята само с ремонтен комплект и баланс нямаше да мина защото оста беше износена и крива, а от турбинното колело липсваха перки :mhihi :mhihi :mhihi Моята е KKK K24 и във Някакъв сервиз във Варна за 540лв ми я възстановиха до магазинно състояние. Даже бяха измили корпуса на ултразвукова вана и изглеждаше все едно я вадиш от кашона :biggrin


Потребителски аватар
cancro
Мнения: 148
Регистриран на: Нед 27 май 2012 21:12
Автомобил: VW Golf IV 1.9 TDI
Двигател: AJM 1999
Местоположение: Монтана
Контакти:

Re: Ще се пробвам да поправя турбина-приемам съвети

Мнениеот cancro » Съб 04 апр 2015 19:23


Изчетох цялата тема доста интересна.
Искам да попитам понеже турбото няма абсолютно никакъв луфт дали дефектиралата част е масления сегмент и дали е одрал оста? Няма луфт понеже не е одрана оста или от другаде се получава луфт?


Потребителски аватар
sim_ex
Мнения: 107
Регистриран на: Сря 18 юни 2014 18:24
Автомобил: Passat b5.5 1.9 TDI PD
Двигател: AVF

Re: Ще се пробвам да поправя турбина-приемам съвети

Мнениеот sim_ex » Вто 28 юли 2015 14:02


Изчетох цялата тема и има едно противоречие. Един пише , че махането на турбото е много лесно и става за 15 мин, а друг за пасата си (не пише кой точно) , че понеже било наклонено и т.н. не можел да я вдигне и да го извади. Та за Пасат 3BG 1.9 AVF може ли да се изкара само отгоре без канал или заради тази маслена магистрала към картера няма да стане без да се слиза отдолу?


IRRITATING
Мнения: 2102
Регистриран на: Чет 29 ное 2012 15:32
Автомобил: VW Passat
Двигател: AVF
Местоположение: София

Re: Ще се пробвам да поправя турбина-приемам съвети

Мнениеот IRRITATING » Вто 28 юли 2015 14:05


Може да се извади отгоре.


belol
Мнения: 40
Регистриран на: Пет 20 мар 2009 19:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: pleven

Re: Ще се пробвам да поправя турбина-приемам съвети

Мнениеот belol » Чет 13 авг 2015 15:49


Колеги да ви попитам, ако турбото е било задрало и перката на студената част е надраскала студения охлюв там където е опирала, това дали ще е проблем ако монтирам нова средна част?



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 60 госта