Голф 2 1.6 карб, карба е от 1.8 японски, 75 к.с. Газ/бензин. Нови съединител, свещи, кабели, капачка, гарнитура капак, стартер проверен. Само компресия не е мерена. Гърнетата са сменени, не са запушени.
Проблемите са следните:
1. При каране на бензин като е студена, понякога и като е загряла - при рязко подаване на газ забива, даже дори угасва при спиране на светофар и легнали полицай. Карбуратора е настроен от Люси преди месец-два и всичко беше супер, не съм го бъзикал. Сега обаче ги прави тия магарии. Филтрите са сменени, без горивния.
2. Понякога като я спра на газ или загасне поради горните причини, но на газ. След това изобщо отказва да пали известно време на нито едно от двете. Въртя по 2-3 минути на стартер и не ще... Също ми се случва 4-5 пъти след като е престоял. Нито на газ нито на бензин пали.
3. На газ ходя вече няколко пъти и само давам пари, а резултат няма. Уж при добър майстор - в дружба до рейсовете. Сменихме копче, нов изпарител, газов филтър. Взимам я от майстора и работи супер точно 20-30 минути. След това почва да забива, падат оборотите и даже спира на някое кръгово и правя задръстване
После пак до майстора след една седмица и пак същото, 30 минути и пак... обяснявам всичко и
Разхода е като на Зил 15-18л... ама голфа е май АЗЛК...Проблем ми е времето, защото колата ми трябва и работя всеки ден от рано до късно и ако сколасам хващам майстора на края на деня след 19:00 и не им се занимава явно. Вариант е да я закарам до Люси, но той ми каза последния път, че съм за газаджия. Аз към няго забележки нямам, направи я, ама сега нещо пак се ебава. Газаджията пък ми казва, че съм за бензинджия... Ако пък намеря правилният карбуратор каква е гаранцията, че няма да е пак същото... Нова кола не мога да взема.



. 3 коли съм карал с карбуратор( голф 2 не) 2 тикота и една лада 1600 ес. като се мъчат да ги направят и на газ и на бензин все не им се получава. и 3те коли впоследствие се направиха да работят единствено и само на газ ( на бензин за ако свърши газта колкото да стигне до някоя газ) на тикотата поради липса на достатъчно малка плочка, отвора на въздуха към филтъра е голям колкото монета от 10ст. и това е достатъчно. на газ там делкото го дърпаме почти максимално - не помня колко градуса , ама от около 16 градуса на бензин - на газ някъде малко под 10, тогава на газ работи перфект, на бенз не ще да пали
. и ладата ( тя беше служебна - тя стана "пушка" по подобен начин.) сега сигурно ще ме изядете в коментарите, но след тези интервенции и преправки при минус 22 тикотата палят като кибрит. Мой познат си продаде голф 2ка работеща идеално само на газ за 1300лв. продаде го щото си купи бмв шматката и вече реве 