хора, от известно време колата гасне странно. но след минута палиш без проблем, забелязвам като гасне пада оборотомера на 0 въпреки че колата е на скорост, след като изчакам малко чува се цъкане на реле и тога ако завъртя да запаля пали!!! смених релето за бензиновата помпа но ефект няма, забелЯзах че реле номер 30(така е изписано върху него с големи цифри) много загрява та да ви питам първо за какво е та тогава да го сменям, благодаря предварително
mod edit: gr_kanev



Пасат Б4 реле номер 30 (е изписано въху него)
Пасат Б4 реле номер 30 (е изписано въху него)
Последна промяна от tupalka2 на Вто 07 окт 2008 21:46, променено общо 3 пъти.
- zdrash
- Мнения: 681
- Регистриран на: Сря 12 апр 2006 12:16
- Автомобил: Touareg 7P
- Двигател: CVWA
- Местоположение: RED village
http://vwclub.bg/forum/viewtopic.php?t=37482&highlight=%F0%E5%EB%E5
виж тук кво пише
тва реле управлява инжекциона (поне примен)
или си го презапой или си купи ново
Успех
виж тук кво пише
тва реле управлява инжекциона (поне примен)
или си го презапой или си купи ново
Успех
- volodya iliev
- Мнения: 367
- Регистриран на: Сря 05 дек 2007 19:38
- Автомобил: Passat B5
- Двигател: APT 2000 4MOTION
- Местоположение: Дупница
Здравей колега тъй като не си дал информация какъв ти е двигателя ще се опитам да позная вариантите са все пак два първият вариант е кода на двигателя да ти е 2Е-което ще рече 2000куб. 85кв. 115к.с инжекциона система дигифант производство на фолксваген другият вариант е щом казваш 1995год. на производство най вероятно е AGG-което ще рече 2000куб. 85кв. 115к.с инжекцона система сименс производство на бош но сега да премина по същество моят пасат е 1800куб. 82кв. 112к.с код на двигателя-РВ инжекциона система дигифант значи и при мен го има това реле за което ти питаш и се намира на позиция №3 в монтажният блок с релетата на горният ред реле №30 при мен то беше направило проблем колата започна да ми гасне по време на движение също имаше случай в който отивам до някаде спирам и гася след това когато реша да запаля не искаше да запали и аз както теб се съмнявах в релето което вкл. бензиновата помпа при мен то е с №80 и се намира на позиция №12 в монтажният блок с релетата на долният ред при теб може да е с №67 или №167 та взех друго реле за проба обаче се оказа,че проблема не е в него и моито реле за бензиновата помпа си е здраво.Една вечер когато тръгнах да вкарвам колата в гаража тя угасна и не искаше да запали имах също съмнения за датчика на хол който е вграден в дистрибуторната капачка но след като проверих и него установих ,че и той е здрав така стигнах до извода че се касае за загуба на захранването между електрония блок за управление на двигателя и веригата на помпата когато дадох за пореден път на контакт размърдах реле №30 и всичко си дойде на мястото и колата запали това реле служи за захранване на електроният блок на другият ден свалих въпросното реле и го разглобих установих че има лоша спойка презапоих я с поялника сглобих релето и го върнах на мястото му и мога да ти кажа,че до ден днешен колата вече не ми е гаснала така,че провери релето за лоши спойки и ако има такива ги презапой и мисля,че ще си решеш проблема дано съм ти бил полезен с изчерпателната информация.
-
- Мнения: 1
- Регистриран на: Нед 12 апр 2015 15:57
- Автомобил:
- Двигател:
Re: помогнете, в Пасат Б4 реле номер 30 (е изписано въху нег
Здравейте,
Аз също имам този проблем, но вече сменям трето реле 30 и проблема си остава. Може ли да ми кажете къде другаде може да се корени проблема ?
П.П. Всички релета са закупени нови, а не от някоя автоморга.
П.П.2 Благодаря :)
Аз също имам този проблем, но вече сменям трето реле 30 и проблема си остава. Може ли да ми кажете къде другаде може да се корени проблема ?
П.П. Всички релета са закупени нови, а не от някоя автоморга.
П.П.2 Благодаря :)
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 28 госта