Проблеми уж с дистрибуторната капачка - подредба на кабелите

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
jettro
Мнения: 662
Регистриран на: Съб 29 яну 2005 13:32
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе / Любимец
Контакти:

Проблеми уж с дистрибуторната капачка - подредба на кабелите

Мнениеот jettro » Вто 15 мар 2005 19:02


От известно време дзвера(1.8МИ) пали трудно понякога, без значение дали е загряла или не - въртя - хълца,хълца и неще, въртя след 10сек. пали. И пак по майстори - единия каже че капачката е спукана, другия че ФВ така правли, да не съм се притеснявалScrewy Screwy . Е два часа я гледах с лупа ей сега тази капачка абе не е спукана, ама като гледам как са сложили кабелите май не са наредени както преди. Доколто знам има някаква закономерност при нареждането на кабелити по капачката - някой можели да ми каже как трябва да са наредени. И ако тези трудности с паленето не са от свещите и капачката от кво може да са????




Потребителски аватар
vw_golf_2_Memphis
Мнения: 3836
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 19:29
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот vw_golf_2_Memphis » Вто 15 мар 2005 19:21


...

Последна промяна от vw_golf_2_Memphis на Пет 21 яну 2011 22:08, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
jettro
Мнения: 662
Регистриран на: Съб 29 яну 2005 13:32
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе / Любимец
Контакти:

Мнениеот jettro » Вто 15 мар 2005 19:29


:D и аз съм чувал нещо такова :D ама сега аз си я свалих и просто искам да съм сигорен че ще си ги сложа както трябва(като не гледам какво от каде вадя)май беше 1 3 4 2 по часовниковата стрелка


Потребителски аватар
vaskoto1
майстор Падна ли ми!
Мнения: 11995
Регистриран на: Пон 12 юли 2004 16:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот vaskoto1 » Вто 15 мар 2005 20:47


така е-внимавай само откъде ще тръгнеш с 1...


Потребителски аватар
NovobranecGT
Мнения: 2831
Регистриран на: Чет 10 юни 2004 15:46
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Мнениеот NovobranecGT » Вто 15 мар 2005 21:04


Е то за да не пали 10 секунди значи или няма ток или бензин.Провери тия две неща и после ще се насочиш към хранителна или запалителна система :wink:


Потребителски аватар
jettro
Мнения: 662
Регистриран на: Съб 29 яну 2005 13:32
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе / Любимец
Контакти:

Мнениеот jettro » Вто 15 мар 2005 21:07


от вътре по стената на капачката има някакви пресни драскотини, сякаш някой е драскал с пирон вътре, това да оказва някакво влияние влияние върху паленето???
Извинявайте за тъпите въпроси ама нищо не разбирам от тази пущина. Утре така и така ще я сменям но просто искам да знам каква е причината.


Потребителски аватар
NovobranecGT
Мнения: 2831
Регистриран на: Чет 10 юни 2004 15:46
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Мнениеот NovobranecGT » Вто 15 мар 2005 21:12


Ами огледай капачката от вътре и виж как са повърхностите с които "контактува" палеца, виж и палеца в какво състояние е (нагар, нарушение в целостта на металните повърхности).Провери кабелите и свещите за нередности :roll:


Потребителски аватар
jettro
Мнения: 662
Регистриран на: Съб 29 яну 2005 13:32
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе / Любимец
Контакти:

Мнениеот jettro » Вто 15 мар 2005 21:16


NovobranecGT написа:Е то за да не пали 10 секунди значи или няма ток или бензин.Провери тия две неща и после ще се насочиш към хранителна или запалителна система :wink:


И бензин има и ток има, като опитам да запали първия път - никаква реакция(точно както прави като е включено някое от "копчетата за сигорност" с които прекъсвам тока към помпата)(като рекламата на КОРОЛА-та бре :D :D :D ) връщам ключа пак въртя и пали, лошото е че по-някого не го прави и на втория път а третия, четвъртия и отгоре. бе може да не е болка за умиране но яко ме дразни.

Последна промяна от jettro на Вто 15 мар 2005 21:23, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
NovobranecGT
Мнения: 2831
Регистриран на: Чет 10 юни 2004 15:46
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Мнениеот NovobranecGT » Вто 15 мар 2005 21:22


Ами като имаш на лице основните неща нужни за работата на ДВГ, не знам как неще да пали.В момента не ми идва нищо на ум :roll: Да видим какво ще кажат колегите :wink:


Потребителски аватар
jettro
Мнения: 662
Регистриран на: Съб 29 яну 2005 13:32
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе / Любимец
Контакти:

Мнениеот jettro » Вто 15 мар 2005 22:46


аааааааа това от давна е първото нещо което проверявам :D ама не е от "защитната система" :D :( :( (малко офф - с тези магийки е голяма веслелба, веднъж се понапих малко и едно гадже ще кара ама не знае каде са копчетата пък на мен ми едно веселоооооооо и аз немога да си спомня каде са.........ама хубаво си изкарахме на тъмния паркинг :dance: та братя слагайте копчета имат и скрити качества :D :D )
Утре ще проверя всички кабели, но ако има някакъв консуматор на ток, може ли да е причина за това. Касетофона се изключва като дам контакт и после пак се включва, но напоследък се чува някакво пукане в него като давам контакт дори и като е изключен, незнам утре ще огледам пак всичко



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 134 госта