КR блок със 8 V.глава?

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Потребителски аватар
kiro rachnata
Мнения: 558
Регистриран на: Съб 16 фев 2008 18:44
Автомобил: vw
Двигател: бензинов
Местоположение: в средата на България

КR блок със 8 V.глава?

Мнениеот kiro rachnata » Вто 21 апр 2015 20:22


Здравейте колеги,интересува ме дали някой е слагал 8 клапанова глава от EV/GZ на блок със бутала от KR и какво ще се получи като степен на сгъстяване и каква дебелина да бъде гарнитурата?Разбрах че дюзите могат да се сменят със електрически само на О пръстени!Със тези части разполагам в момента затова не мисля да слагам 16кл. глава!Имам и глава от RP но смукателните клапани са 2мм.по-малки затова реших да сложа от мех.инжекцион.Приемам всякакви съвети, двигателя ще се ползва ежедневно !




Потребителски аватар
mitkutuuu
Мнения: 38
Регистриран на: Съб 08 авг 2009 20:37
Автомобил: VW Golf
Двигател: MK2 16VT
Местоположение: Варна

Re: КR блок със 8 V.глава?

Мнениеот mitkutuuu » Съб 25 апр 2015 23:38


Ако не се лъжа към 12.84 идваше степента но само съм смятал и нямам лични наблюдения


Потребителски аватар
caro
Мнения: 568
Регистриран на: Чет 04 окт 2007 20:14
Автомобил: Golf 2- Audi Coupe -Audi 80 Avant
Двигател: MH-1988 ACE-1994- 1Z-1994
Местоположение: Шумен

Re: КR блок със 8 V.глава?

Мнениеот caro » Нед 26 апр 2015 6:41


Щом е ежедневка защо ти е кола която трябва да се кара с 100 октана.


Потребителски аватар
pe6kata
VW експерт
VW експерт
Мнения: 3010
Регистриран на: Чет 24 май 2007 16:49
Автомобил: passat corrado
Двигател: AAA и АBV turbo
Местоположение: Елхово

Re: КR блок със 8 V.глава?

Мнениеот pe6kata » Нед 26 апр 2015 7:05


16:1 е степента с нормална гарнитура!


Потребителски аватар
kiro rachnata
Мнения: 558
Регистриран на: Съб 16 фев 2008 18:44
Автомобил: vw
Двигател: бензинов
Местоположение: в средата на България

Re: КR блок със 8 V.глава?

Мнениеот kiro rachnata » Нед 26 апр 2015 21:12


Ще се кара само на пропан бутан ,поне засега защото мех.инжекция не е много стока!Според вас каква гарнитура/дебелина да сложа?Шлайфа беше само 1 десета.
Бензинът ще бъде алтернатива ако се наложи да го има!
Горивната камера е около 28мл.диаметър 81мм.буталото излиза 1мм. от блока!


Потребителски аватар
pe6kata
VW експерт
VW експерт
Мнения: 3010
Регистриран на: Чет 24 май 2007 16:49
Автомобил: passat corrado
Двигател: AAA и АBV turbo
Местоположение: Елхово

Re: КR блок със 8 V.глава?

Мнениеот pe6kata » Вто 28 апр 2015 21:14


8в глава може с бутала от 1.8Т 20В, едната ми кола е в такава конфигурация при степен от 13,7:1

нима мислиш, че може да караш на 16:1 ежедневна кола!?


Потребителски аватар
kiro rachnata
Мнения: 558
Регистриран на: Съб 16 фев 2008 18:44
Автомобил: vw
Двигател: бензинов
Местоположение: в средата на България

Re: КR блок със 8 V.глава?

Мнениеот kiro rachnata » Сря 29 апр 2015 21:02


Не мисля че е 16;1 защото от-измерените данни излиза 13. В момента е на около 2,3 градуса предварение(предполагам) и стартера върти като чекрък мотора!Още не съм настройвал и не зная до колко градуса ще стигна.Празния ход е нормален.

Последна промяна от kiro rachnata на Сря 29 апр 2015 23:08, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
pe6kata
VW експерт
VW експерт
Мнения: 3010
Регистриран на: Чет 24 май 2007 16:49
Автомобил: passat corrado
Двигател: AAA и АBV turbo
Местоположение: Елхово

Re: КR блок със 8 V.глава?

Мнениеот pe6kata » Сря 29 апр 2015 21:38


Мислил... степен не се мери с мислене ... и какъв е смисъла тогава да пускаш тема, питайки каква степен идва в тази конфигурация?!
хем не можеш да си я сметнеш, хем твърдиш, че не е толкова, колкото ти казвам.

Стартерът върти без проблем и дизелов мотор с доста по-висока степен, имаш уникално мерило за степен на сгъстяване. Успех!


Потребителски аватар
kiro rachnata
Мнения: 558
Регистриран на: Съб 16 фев 2008 18:44
Автомобил: vw
Двигател: бензинов
Местоположение: в средата на България

Re: КR блок със 8 V.глава?

Мнениеот kiro rachnata » Сря 29 апр 2015 23:03


Степента е сметната(не от мен)!Идеята на темата беше да разбера дали ще стнае със тази глава или да търся друга. Защо да не пускам тема, нали тук в форума има компетентни колеги уж.Благодаря че се включи но, нямаше нужда от острия ти тон.


Потребителски аватар
pe6kata
VW експерт
VW експерт
Мнения: 3010
Регистриран на: Чет 24 май 2007 16:49
Автомобил: passat corrado
Двигател: AAA и АBV turbo
Местоположение: Елхово

Re: КR блок със 8 V.глава?

Мнениеот pe6kata » Чет 30 апр 2015 20:23


За острия тон нямам намерение да обяснявам. Очевидно си от типа хора дето всъщност не питат, ами искат някой да им потвърди теорията, а не дали е вярно. Съгласяват се единствено с това, което им отърва, както и да е... За трети път ти казвам, че степента е 16:1


камерата в самата глава на кр-а е около 48 кубика, буталата надстърчат, оттам и 45 кубика на горивната камера
на кр -а 450 кубика на цилиндър, при 10:1 степен идва 45 кубика камера, колкото си е оригинално. умишлено не вкаравам в сметките гарнитурата, понеже е еднаква и при 8в и при 16в, смятам я като част от блока

8в главата е 30 кубика, сток нерязана.

горивната камера идва 27 кубика, ако се сложи 8в глава на кр-ско дъно

450/27=16,7

16,7:1

Оттук нататък вярвай на който искаш.


Потребителски аватар
potrebitel19
Мнения: 32
Регистриран на: Сря 22 сеп 2010 17:50
Автомобил: VW PASSAT 35I
Двигател: AAA
Местоположение: Търговище

Re: КR блок със 8 V.глава?

Мнениеот potrebitel19 » Пет 01 май 2015 19:36


Аз тая зима си правих такъв експеримент. KR блок и бутала и глава от RP. Пуснах шлайф на главата, пасване на клапани и така. После сцепих бутало, защото удари главата. Имах проблем с делкото(не спря да чатка)


Потребителски аватар
kiro rachnata
Мнения: 558
Регистриран на: Съб 16 фев 2008 18:44
Автомобил: vw
Двигател: бензинов
Местоположение: в средата на България

Re: КR блок със 8 V.глава?

Мнениеот kiro rachnata » Съб 02 май 2015 0:22


Със оригиналното делко не става защото като се нагласят ниските обороти и нагоре започва да чука аванса а като се нагласят високите започва да забива в ниските.Трябва или със адванс коректор или да се промени усилието на центрубежния регулатор в делкото зада има по-малко предварение в високите обороти(след 3500).


Потребителски аватар
pe6kata
VW експерт
VW експерт
Мнения: 3010
Регистриран на: Чет 24 май 2007 16:49
Автомобил: passat corrado
Двигател: AAA и АBV turbo
Местоположение: Елхово

Re: КR блок със 8 V.глава?

Мнениеот pe6kata » Съб 02 май 2015 9:06


Високата степен върви в комбинация с по-агресивен вал, иначе се влошава пълненето във високите


Потребителски аватар
caro
Мнения: 568
Регистриран на: Чет 04 окт 2007 20:14
Автомобил: Golf 2- Audi Coupe -Audi 80 Avant
Двигател: MH-1988 ACE-1994- 1Z-1994
Местоположение: Шумен

Re: КR блок със 8 V.глава?

Мнениеот caro » Съб 02 май 2015 10:17


potrebitel19 написа:Аз тая зима си правих такъв експеримент. KR блок и бутала и глава от RP. Пуснах шлайф на главата, пасване на клапани и така. После сцепих бутало, защото удари главата. Имах проблем с делкото(не спря да чатка)


Сцепих или пробих бутало, ако си го сцепил или поне аз така го разбирам е на поне на две парчета,ако е пробито с дупка в средата е от бедна смес.Същото и за чаткането на делкото или лабав бензинец или голямо предварение.По научно му на чаткането на делкото му казват детонации!

С какво "делко" караш с вакуумно или електронно?


Потребителски аватар
Vankata_84
Мнения: 270
Регистриран на: Съб 15 яну 2011 17:58
Автомобил: Polo TDI 9N3
Двигател: BMS 2008 DPF
Местоположение: до Своге

Re: КR блок със 8 V.глава?

Мнениеот Vankata_84 » Съб 02 май 2015 15:20


Тихичко чета много подобни на тази теми....и все не успявам да разбера с авансите как се справяте?



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 38 госта