От съвсем скоро имаме нов член на семейството - Lupo 2002, 1.4FSI 105кс. Светна лампата за check engine, при което на диагностиката излезе :
Address 01: Engine Labels: Redir Fail!
Controller: 036 906 013 A
Component: MED7.5.10 3921
Coding: 00035
Shop #: WSC 00000
WVWZZZ6E********* VWZ1Z********
3 Faults Found:
17863 - Exhaust Gas Temp Sensor 1 (G235): Implausible Signal
P1455 - 35-00 - -
17573 - Long Term Fuel Trim Additive Air; Bank 1; Range 1: System too Rich
P1165 - 35-10 - - - Intermittent
17480 - NOx Sensor (G295) Heater Control: Circuit Malfunction
P1072 - 35-10 - - - Intermittent
Readiness: 1010 0001
От предишния собственик знам, че тази лампа е светвала и преди, и най-вероятно се дължи на ламбда сензор/катализатор. След изчистване, се появява след известно време каране предимно в градски условия.
Вчера изчистих грешките и сега не свети, но предполагам, че скоро пак ще светне.
В описанието на грешки 17863 и 17480 пише, че най-вероятна причина са
1. проблем в окабеляването
или
2. проблем в сензора
Предполагам, че
17573 - Long Term Fuel Trim Additive Air; Bank 1; Range 1: System too Rich
е следствие на грешната работа на сензорите.
Въпроса ми е дали да карам подред и да сменям сензорите ( или да карам така засега да видя кога пак ще се появи грешката )? Колата е карана изключително в градски условия досега, скоро предстои да я пораздвижим и по магистрала, да поизпържим катализатора

Поздрави!