Така колеги след последния събор на крушуна съм решил леко да го позасиля тоя спънятия 1з.Та пуснал съм и тема в дизел клуба.Гонят се 160-170к.с. като за начало.
Дюзи - 216ум Разпръсквачи на H-FLOX
Пълна ревизия на главата,демек полиране на всмукател и изпускател,пасване на клапани с нови болтове.
Турбината ще е или к24 или т2 не знам коя ще е по-удачна? Задължително да е уестгеит!
Челен кулер.
Вал от СДИ
Лек маховик.
Права генерация.
Дотук събрани части.
http://imagizer.imageshack.us/a/img909/6250/TVeNyz.jpg
Приемам всякакви предложения като изключим ВНТ Турбини. :D Все пак целта на темата е за тези които не искат да минават на ВНТ и не гонят много коне.



Леко позасилване на 1З
-
- Мнения: 200
- Регистриран на: Нед 23 авг 2009 12:48
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Pavlikeni
Re: Леко позасилване на 1З
Колебания големи между Т2,к14 и к24 коя ще е най-удачна с добър спуул и добре да помпи до края с максимум гориво? В задънена улица съм с тез турбинки. 

- kr1sh0
- Мнения: 202
- Регистриран на: Вто 21 юни 2011 11:39
- Автомобил: BMW
- Двигател: 335d
- Местоположение: София
Re: Леко позасилване на 1З
Дюзи по-скоро 225ци и с 11ка елемент на помпата.. Турбото би трябвало К24ката да върши добра работа и добро налягане.
.. А само да те питам.. защо ти е да засилваш 1Z, като сам знаеш че ще извадиш 150-170кс и то я ги извадиш, я не, а не засилиш АFN.. така и така си даваш парите за вал, челен кулер и пътища, генерация и т.н. А с лекия маховик на дизел какво точно искаш да постигнеш ??
.. А само да те питам.. защо ти е да засилваш 1Z, като сам знаеш че ще извадиш 150-170кс и то я ги извадиш, я не, а не засилиш АFN.. така и така си даваш парите за вал, челен кулер и пътища, генерация и т.н. А с лекия маховик на дизел какво точно искаш да постигнеш ??
-
- Мнения: 200
- Регистриран на: Нед 23 авг 2009 12:48
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Pavlikeni
Re: Леко позасилване на 1З
Целта на лекия маховик е да има по-леко развъртане на самия мотор.Не гоня 200++ гоня към 160-170 к.с. защото е ежедневка това е за начало а с времето може да мине на ВНТ и съвсем други праскалки и турбо. :)
- don hose
- Мнения: 568
- Регистриран на: Сря 28 юни 2006 15:14
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Шумен
Re: Леко позасилване на 1З
По скоро си промени целите и търси реални 130-40кс. За турбина без геометрия трябва по големи разпръсквачи, защото ще тръгва късно. За приятна за каране кола К14 е най-добрия вариант. Минимум 0,216ум, кулер добър защото турбината е стара и не толкова ефективна.
Ако имаш въпроси питай.
Ако имаш въпроси питай.
- pavel_stoilov
- Мнения: 14
- Регистриран на: Сря 07 авг 2013 22:35
- Автомобил: VW Golf MK2
- Двигател: 1V 1991
- Местоположение: Бургас
Re: Леко позасилване на 1З
К14 и Т2 са доста малки турбини. Ако ще гониш 160 - 170 к.с. ще ти трябва поне К24 или Т3, като К24 се развърта малко по-рано.
-
- Мнения: 200
- Регистриран на: Нед 23 авг 2009 12:48
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Pavlikeni
Re: Леко позасилване на 1З
Точно целта е 160-170к.с. Та изброил съм всичко което ще се събира.Та колата пак казвам е и ще е евридеика. За това гоним тези коне за да е по-приятна за всекидневно шофиране.Та с какво да експериментирам последно с к24 или к14 :D
- pavel_stoilov
- Мнения: 14
- Регистриран на: Сря 07 авг 2013 22:35
- Автомобил: VW Golf MK2
- Двигател: 1V 1991
- Местоположение: Бургас
Re: Леко позасилване на 1З
С К14 повече от 130 евентуално 140 с много пушеци и над лимита на турбото няма да постигнеш. С К24 целта ти е постижима, но отново ще си близо до лимита на турбото. Тези турбини са стари и доста неефективни. В крайна сметка всичко зависи от мапера и от твоите предпочитания за това до каде ще стигнете с надуването.
-
- Мнения: 200
- Регистриран на: Нед 23 авг 2009 12:48
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Pavlikeni
Re: Леко позасилване на 1З
Ще видиме тая К24-ка как ще помпи. :)
-
- Мнения: 200
- Регистриран на: Нед 23 авг 2009 12:48
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Pavlikeni
Re: Леко позасилване на 1З
Вече К24ката е при нас благодарение на колегата G60. Проектчето продължава развитие по план.
http://prikachi.com/images.php?images/437/8152437t.jpg
http://prikachi.com/images.php?images/437/8152437t.jpg
-
- Мнения: 200
- Регистриран на: Нед 23 авг 2009 12:48
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Pavlikeni
Re: Леко позасилване на 1З
Та понеже смятам сам да си сменям разпръсквачите та да ви попитам,при смяна на разспръсвач има ли някакъв спад или повишение в работното налягане? Демек остават ли 190 бара или се променят? И за главата на помпата при нея изисква ли се някакъв стенд?
-
- Мнения: 200
- Регистриран на: Нед 23 авг 2009 12:48
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Pavlikeni
Re: Леко позасилване на 1З
Сдобихме се с 216 дюзи с разпръсквачи.Те първа започва зглобката след като се реживирза на 100% главата.В следващите седмици снимки.
- Juiced
- Мнения: 136
- Регистриран на: Съб 09 яну 2010 8:51
- Автомобил: Hyundai Terracan
- Двигател: J3
- Местоположение: Varna
Re: Леко позасилване на 1З
По-добре да ползваш 0.240-ки. По-големите могат да се направят да пускат по-малко, но обратното не е възможно. Ще ти малее във високите с тези 0.216-ки аз съм с 0,216-ки изтаванени и определено след 3500 оборота се усеща липсата на гориво и съм 170 коня на мотор.
-
- Мнения: 200
- Регистриран на: Нед 23 авг 2009 12:48
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Pavlikeni
Re: Леко позасилване на 1З
Та главата тези дни ще е доло и се почва ревизирането.Имам вече и 216ки всички части са събрани и се пилее.Тези дни ще пусна снимки да видим този експериментален проект дали ще изкара 160-170к.с :)
- ej0
- Мнения: 143
- Регистриран на: Съб 02 фев 2013 22:19
- Автомобил: Passat B6
- Двигател: BMR
- Местоположение: Шумен,Шумния град
Re: Леко позасилване на 1З
Аз съм със същия сетъп к24 0,216,права ф60 затапен егр и още други работи.
Да ти кажа честно няма смисъл от тази инвестиция!Аз вече мисля да се сменя софта такъв от афн и една 1749 гарет ва долу горе пак ще съм на същите коне даже ще се кара по приятно поради променливата геометрия,но ти си знаеш пробвай се "Белким"(може
) да ти хареса знам ли...
П.П. Абе тия 216 са малки наистина както каза колегата и моите почти таванят пък не знам. По-добре продай теззи купувай по-големи!!
Успех с проекта.

Да ти кажа честно няма смисъл от тази инвестиция!Аз вече мисля да се сменя софта такъв от афн и една 1749 гарет ва долу горе пак ще съм на същите коне даже ще се кара по приятно поради променливата геометрия,но ти си знаеш пробвай се "Белким"(може

П.П. Абе тия 216 са малки наистина както каза колегата и моите почти таванят пък не знам. По-добре продай теззи купувай по-големи!!
Успех с проекта.



Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 21 госта