
универсалните ламди сонди?
- group®
- Темерут
- Мнения: 10072
- Регистриран на: Вто 08 мар 2005 23:28
- Автомобил: Passat B8 Alltrack
- Двигател: DFCA
- Местоположение: София
универсалните ламди сонди?
сондата ми е за смяна (с една жица) бош е 80лв, а универсалните доста по-евтини. Та питам - каква е разликата и коя да избера
. Благодаря предварително

- Vento
- Мнения: 2882
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 10:34
- Автомобил: Vento+Golf 2+Golf 3
- Двигател: ABS+ABF+ABV
- Местоположение: Пловдив
Универсални неща на тоя свят НЯМА, просто "универсалната" ще я сменяш на 1-2г., а БОШ-а (ако е рекъл Господ и турският производител) ще изкара 5-10-15....
Прецени си кое си струва повече, ако ще сменяш скоро колата - евтината, ако ще я караш - БОШ. Поне на VW-тата обикновено смяната не е трудна, ама ако е някоя кола, дето и е завряна в !@#$%^&, смяната ти струва колкото сондата. И като платиш 2 смени за 1-2г. и се сещаш да сложиш ХУБАВА, независимо колко струва. Друг е въпросът и колко точни са тоя "универсалните", защото обикновено вътре има благородни метали (платина и т.н. - затова са скъпи) - и ако са спестили малко от материала - тя ти хвърля на компютъра данни едно към гьотири..... В такъв случай - по-добре БЕЗ СОНДА!
*А и аз съм на принципа, че ако не можеш да си позволиш да си поддържаш и обслужваш колата както подобава, просто тая кола не е за теб! Продаваш я и яхваш една Жигулка, дето нито има особена поддръжка, нито има част, дето да е над 5лв. (образно казано).
Прецени си кое си струва повече, ако ще сменяш скоро колата - евтината, ако ще я караш - БОШ. Поне на VW-тата обикновено смяната не е трудна, ама ако е някоя кола, дето и е завряна в !@#$%^&, смяната ти струва колкото сондата. И като платиш 2 смени за 1-2г. и се сещаш да сложиш ХУБАВА, независимо колко струва. Друг е въпросът и колко точни са тоя "универсалните", защото обикновено вътре има благородни метали (платина и т.н. - затова са скъпи) - и ако са спестили малко от материала - тя ти хвърля на компютъра данни едно към гьотири..... В такъв случай - по-добре БЕЗ СОНДА!
*А и аз съм на принципа, че ако не можеш да си позволиш да си поддържаш и обслужваш колата както подобава, просто тая кола не е за теб! Продаваш я и яхваш една Жигулка, дето нито има особена поддръжка, нито има част, дето да е над 5лв. (образно казано).
- PESO_G40
- Мнения: 101
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 15:27
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Универсални неща на тоя свят НЯМА, просто "универсалната" ще я сменяш на 1-2г
hmmmm
Значи казват и универсална защото няма фиксирана
дължина на кавел, без букса!!!!
Но тя е аналог на БОШ
БОШ произвежда за 50% от автомобилите части
и разликата в тях е че са пригодени за различни автомобили
като букси , кабел и т.н.
Универсалните са просто аналог на на самия елемент
без да се съобразяват с неговите специфични "допълнения"..
- yossarian
- Мнения: 526
- Регистриран на: Вто 29 юни 2004 10:50
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: ...
izzo написа:Да ма прощавате за тъпия въпрос,
ама наистина не знам и го виждам често-
що е ламбда сонда.....
Ето:
http://www.boschusa.com/AutoParts/OxygenSensors/
Върни се в “Основен Volkswagen Форум”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 54 госта