Здравейте,
Ако някой може да ми помогне с моя проблем ще се радвам. Значи преди 2-3 седмици си купих голф2, 1985г. бензин 1.3 - карбуратор ( за да си ходя на риба , че пътищата са много зле.
Сега проблема почна по следния начин: При едно леко дъждовно време забих дясното огледало на дърво :) , беше мокро и се подхлъзна. Сам си смених фара , мигача , бронята ( металното под пластмасата ) , след това заваля доста силно , но аз си карах из асфалта ( споменавам всичко за да може да се сдобиете с някаква представа ) , незнам дали няква водичка да се пръснала из под двигателя и да намокри някакви връзки ( все пак има доста такива около акумулатора и фара ( десния ). Та следващите 2 дена стана аварията ( така да кажа ).
Давам контакт и въртя ключа, ужасен дим под волана , върти , върти и пали ( иначе си палеше без да върти много ). Искам да отбележа ,че паля на ГАЗ ! Колата е със сменен МОТОР , на 75 000км ( уж :) , нямам гаранция , но се доверявам на казаното ). така да се върнем на проблема. След като запаля си карах без проблем, на топло пали пак без проблем. Следващия ден още по-зле !!! Давам контакт се едно прави едно въртене и спира, давам 2-ри контакт върти , върти и пали, след като карам пак нема проблеми. 3-ти ден реших да направя каквото мога, свалих под волана кората и видях кабела как се е стопила коричката и, единия бушон първия най-отдясно "10" изгоряло. Извадих бушона , стопения кабел го прекъснах като извадих от едната страна. Запалих и от РАЗ запали ( зарадвах се много ). Беше неделя и нявсякъде беше затворено затова реших днеска да я водя на Жичкаджия ... НО сутринта давам контакт , лампичките светват , чакам да изгасне мигащата и искам да паля , чувам само как прави едно ЧЪК и нищо друго, пробвам пак и пак , само се чува едно ЧЪК и толкоз. Сега си мисля дали да не я пробвам да я паля с бутане и направо да ходя на жичкаджия, ако изобщо стане. Моля ви за мнения. Ето и снимки:
Golf 2, изгорял кабел и бушон, също така не пали, не върти
-
- Мнения: 4
- Регистриран на: Пон 15 юни 2015 10:32
- Автомобил:
- Двигател:
- van4ooo
- Мнения: 1405
- Регистриран на: Нед 13 юли 2008 19:16
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Стара Загора
Re: Golf 2, изгорял кабел и бушон, също така не пали, не вър
това вероятно се дължи на изтощен акумулатор поради голяма утечка.Замери утечката,провери фара и мигача които си сменил вероятно там е проблема.Като извади тая стопена жица(това там е няква обща маса не е ли затегнато за купето) и буксата на волана кое не работи? Предпазителя не е ли за вефа(на капака на предпазителите трябва да пише)провери му жиците.balkanski322 написа:само се чува едно ЧЪК и толкоз
-
- Мнения: 4
- Регистриран на: Пон 15 юни 2015 10:32
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Golf 2, изгорял кабел и бушон, също така не пали, не вър
Да много правилно, това за общата маса беше закрепено с една видийка най-отляво между таблото на бушоните и самата вътрешна кора. Днеска помръднах клемата на акумулатора "+" и запали пак, и баща ми казва че има късо някъде, ще проверя кабелите ( всичките , които имат изолирбант , вкл. и тези които аз увих ) и ще опитам пак. Колата е на село , нямам винетка и застраховка , затова ми се ще сам да успея, щот я ползвам само за риба, а и не искам да се разкарвам до майстори ако е дреболия. Между другото акумулатора е нов, но човека от която я купих колата, доста калпаво е свързал клемите , иначе нямат нагар, но мисля да сменя и клемите за по сигурно. Само кабела незнам ка да сменя :( , немога да го извадя това чудо , искам да кажа ,че немога да извадя изгорелия кабел от тази пластмасова главичка ( някакви идеи ? )..
- push
- Мнения: 780
- Регистриран на: Чет 03 мар 2011 21:42
- Автомобил: mk2
- Двигател: 1.9 TD
- Местоположение: София
Re: Golf 2, изгорял кабел и бушон, също така не пали, не вър
Някъде се губи маса, виж за какво е била тая стопената и ще се ориентираш къде е проблема :)
- van4ooo
- Мнения: 1405
- Регистриран на: Нед 13 юли 2008 19:16
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Стара Загора
Re: Golf 2, изгорял кабел и бушон, също така не пали, не вър
На четвъртата снимка където държиш буксата под всяка клема се вижда по един малък правоъгълник там навираш нещо(има законтрящ щифт които трябва да прибереш към клемата и тогава дърпаш).Откачаи клемата на акумулатора когато голфа почива да не вземе да пламне или да замине акумулатора докато решиш проблема.
-
- Мнения: 4
- Регистриран на: Пон 15 юни 2015 10:32
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Golf 2, изгорял кабел и бушон, също така не пали, не вър
Бях при жичкаджия, стегна ми връзките на клемите с кабелите на акумулатора, видя ,че е нужна маса на единия фар, и затова проби с бор машина една дупка до фара и захвана с един болт кабелите на фара, смени бушона и толкоз :) ... каза ми ако се запали нещо да изляза от колата на 15м. ( така са казвали пожарникарите ) :))) .
-
- Мнения: 4
- Регистриран на: Пон 15 юни 2015 10:32
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Golf 2, изгорял кабел и бушон, също така не пали, не вър
Така направих снимки зада покажа крайния резултат :) ... Благодаря за всеки съвет ;) . между другото акумулатора ми играеше наляво надясно и нагоре , надолу , защото нямаше стягащата метална. клемичка , купих я и нея от моргата ;) , и то мисля че играе роля при тези проблеми ! Стегна дебелия кабел на минуса , че и то не е било много здраво хванато.
Благодаря пак за всеки един коментар !
Благодаря пак за всеки един коментар !
Върни се в “Автоелектроника и автодиагностика”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 23 госта