1,9tdi около 200кс

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Потребителски аватар
tZv3t0zAr
Мнения: 48
Регистриран на: Пет 15 май 2009 0:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

1,9tdi около 200кс

Мнениеот tZv3t0zAr » Пон 15 юни 2015 22:47


Идеята е максимално надежден и безпроблемен двигател, който ще бъде монтиран в ауди б4 куатро за фън.
Мощността която се гони е 180-220кс.
Който и вариант да се спра ще бъде разглобен и обслужен двигателя преди преминаването към силов тунинг.

1ви вариант АФН/АХФ с по-големи разпръсквачи, бутало на гнп, турбо от помпадюза и ремап.

2ри вариант АРЛ с ремап и модификации (какви?).

И при двата варианта ще има по-голям челен кулер.

Идеята на темата е да избера по-лесния и бюджетен вариант за достигане на желания ефект.

Аудито е с АЦЕ двигател и предполагам че и двата дизелови двигателя ще паснат на камбаната на скоростите.

Последна промяна от tZv3t0zAr на Сря 17 юни 2015 19:07, променено общо 2 пъти.




Потребителски аватар
Sashko_Trg
Мнения: 2756
Регистриран на: Вто 10 мар 2009 18:38
Автомобил: Audi A4 Avant
Двигател: 2 0 TDI
Местоположение: Търговище

Re: 1,9tdi около 200кс

Мнениеот Sashko_Trg » Пон 15 юни 2015 22:59


AHF издържа до около 200-230 коня със стоковите бутала и после става лошо, така че може да докараш конете от тоя мотор, но не съм сигурен дали ще влезе в коша на а4-та !!

П.П. Темата ти е за раздел "Силов Тунинг" !


Потребителски аватар
tZv3t0zAr
Мнения: 48
Регистриран на: Пет 15 май 2009 0:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: 1,9tdi около 200кс

Мнениеот tZv3t0zAr » Пон 15 юни 2015 23:18


Ако става въпрос за картер, колектори, лапи и т.н., въобще нещата от механическия монтаж не ме притесняват особено, защото мога да ги изработя. Най-вече ме интересува кой вариант би бил по-подходящ - помпадюза или VE тди и по надежден. Защото колата едва ли ще минава повече от 4-5000км на година, но ще е на як тормоз.


nikito_ko1
Мнения: 21
Регистриран на: Сря 10 ное 2010 13:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Добрич

Re: 1,9tdi около 200кс

Мнениеот nikito_ko1 » Вто 16 юни 2015 7:39


Имам готово направено б4 авант тди с 147.22 кв. На гумите което си е точно 200 коня на таркалетата
Ако имаш интерес мога да ти го дам направено
А иначе сетъпа е
Гтб1756вк на 1.8 налягане
0.280 разпръсквачи
11-ка помпа
Кулер и генерация на ф60
Къстъм всм/изп. колектори
И съединител на 240 мм
С този сетъп със сигурнос маже да се изкарат още малко коне (можеби още 10-тина) но исках да не е на макс всичко
Турбото казват че държи на 2бара без проблем но... Горивото ми също не е на максимум така че тая конфигурация за 210/220 стабилни в целия диапазон коне на мотора е изпитана


Потребителски аватар
tZv3t0zAr
Мнения: 48
Регистриран на: Пет 15 май 2009 0:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: 1,9tdi около 200кс

Мнениеот tZv3t0zAr » Сря 17 юни 2015 11:18


Какво имаш предвид ... да имам силна кола ама да си я пазя, така ли ?


Потребителски аватар
Golf1102000
Мнения: 14
Регистриран на: Пон 11 май 2015 13:38
Автомобил: Golf 4
Двигател: AHF 110+
Местоположение: София

Re: 1,9tdi около 200кс

Мнениеот Golf1102000 » Сря 17 юни 2015 13:37


Колега, ако ще го правиш в софия може да обменим опит... аз ще го правя същото с мотор AHF, само че няма да местя мотора :icon_lol


Потребителски аватар
Dani16v
Мнения: 151
Регистриран на: Вто 27 юли 2010 21:50
Автомобил: Golf 3 GT TDI
Двигател: 1z +
Местоположение: Радомир

Re: 1,9tdi около 200кс

Мнениеот Dani16v » Сря 17 юни 2015 18:06


АРЛ с по-голямо турбо, генерация и ремап и си 200 коня! По-лесно е!
п.п. Аз съм фен на роторната помпа :wink


Потребителски аватар
hvp800
Мнения: 4657
Регистриран на: Вто 29 яну 2013 19:46
Автомобил: VW Bora
Двигател: ASZ

Re: 1,9tdi около 200кс

Мнениеот hvp800 » Сря 17 юни 2015 18:20


Dani16v написа:АРЛ с по-голямо турбо, генерация и ремап и си 200 коня

По скоро AVF, че ARL-a не се среща надлъжен


Потребителски аватар
tZv3t0zAr
Мнения: 48
Регистриран на: Пет 15 май 2009 0:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: 1,9tdi около 200кс

Мнениеот tZv3t0zAr » Сря 17 юни 2015 19:02


И аз по-принцип не съм фен на помпа дюзата, но ми прави впечетление, че напоследък доста от засилените дизели са помпадюза. Не изключвам като вариант и команрейл.
Въпроса е кой точно вариант ще е най-изгоден финансово и най-надежден, като се има предвид че нямам никакъв наличен двигател и затова сега преценявам вариантите.


Потребителски аватар
samo_pechka
Мнения: 8959
Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
Двигател: V-twin 2002 + R4 1989

Re: 1,9tdi около 200кс

Мнениеот samo_pechka » Сря 17 юни 2015 19:52


Аз не съм много навътре със силовият тунинг, но искам само да добавя едно . Дизел със бензинова скоростна кутия ( особено пък АЦЕ ) ще се форсира прекалено много . Просто самата скоростна кутия е разчетена така. Иначе е много добре това , че колата е 4х4 :th_up Бъди обаче готов и за скоростна от дизел, трябва и да внимаваш да съвпадат и пред . числа на задният и предният дифф.
tZv3t0zAr написа:Идеята е максимално надежден и безпроблемен двигател, който ще бъде монтиран в ауди б4

Ако съм на теб, бих се опитал да ръгна 5 цилиндров дизел-надлъжен с роторно ГНП , поне като ще е гарга да е рошава :Mr Green Fun Въртящият момент ще е друг! Като знам и какъв е голям коша на Б4 :bowdown нищо общо с А4 б5 прим. ( че и А6 Ц5 е по-малък от на Б4 Ауди 80)


Потребителски аватар
tZv3t0zAr
Мнения: 48
Регистриран на: Пет 15 май 2009 0:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: 1,9tdi около 200кс

Мнениеот tZv3t0zAr » Сря 17 юни 2015 20:09


На 5000об е около 180км/ч ... не мисля че ми трябва повече :beer


Потребителски аватар
abbaa
Low rider
Мнения: 292
Регистриран на: Пет 10 сеп 2010 16:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: lovech

Re: 1,9tdi около 200кс

Мнениеот abbaa » Съб 15 авг 2015 22:42


По принцип помпа дюзата държи на по- голям напън, но е малко по- скъп мотор и има повече кабели за оправяне. Относно кутията, да ти кажа и аз имам голф 1 с къса кутияс афн мотор около 160 к.с. и мога да ти кажа, че си мислих същото' за какво ми е повече от 180км/ч'. При мен на 4500 оборота вървя със 170, обаче като карам с 90км/ч. Съм на 2500 оборота, със 140 съм някуде на 3800 оборота. Като тръгнеш на дълъг път е голям тормоз на мотора. Иначе късата кутия прави колата много по- пъргава.


G60

Re: 1,9tdi около 200кс

Мнениеот G60 » Чет 20 авг 2015 17:21


Dani16v написа:АРЛ с по-голямо турбо, генерация и ремап и си 200 коня! По-лесно е!
п.п. Аз съм фен на роторната помпа :wink

От какъв зор да му сменяш турбината на АРЛ-а за 200 коня?
Генерация и чип са достатъчни за 190-200 коня при този мотор

tZv3t0zAr написа:На 5000об е около 180км/ч ... не мисля че ми трябва повече :beer

5000 оборота за дизел си е жив тормоз, че на всичко отгоре в тия обороти не върви а само хаби нафтата



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 38 госта