Идеята е максимално надежден и безпроблемен двигател, който ще бъде монтиран в ауди б4 куатро за фън.
Мощността която се гони е 180-220кс.
Който и вариант да се спра ще бъде разглобен и обслужен двигателя преди преминаването към силов тунинг.
1ви вариант АФН/АХФ с по-големи разпръсквачи, бутало на гнп, турбо от помпадюза и ремап.
2ри вариант АРЛ с ремап и модификации (какви?).
И при двата варианта ще има по-голям челен кулер.
Идеята на темата е да избера по-лесния и бюджетен вариант за достигане на желания ефект.
Аудито е с АЦЕ двигател и предполагам че и двата дизелови двигателя ще паснат на камбаната на скоростите.
1,9tdi около 200кс
- tZv3t0zAr
- Мнения: 48
- Регистриран на: Пет 15 май 2009 0:27
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
1,9tdi около 200кс
Последна промяна от tZv3t0zAr на Сря 17 юни 2015 19:07, променено общо 2 пъти.
- Sashko_Trg
- Мнения: 2756
- Регистриран на: Вто 10 мар 2009 18:38
- Автомобил: Audi A4 Avant
- Двигател: 2 0 TDI
- Местоположение: Търговище
Re: 1,9tdi около 200кс
AHF издържа до около 200-230 коня със стоковите бутала и после става лошо, така че може да докараш конете от тоя мотор, но не съм сигурен дали ще влезе в коша на а4-та !!
П.П. Темата ти е за раздел "Силов Тунинг" !
П.П. Темата ти е за раздел "Силов Тунинг" !
- tZv3t0zAr
- Мнения: 48
- Регистриран на: Пет 15 май 2009 0:27
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: 1,9tdi около 200кс
Ако става въпрос за картер, колектори, лапи и т.н., въобще нещата от механическия монтаж не ме притесняват особено, защото мога да ги изработя. Най-вече ме интересува кой вариант би бил по-подходящ - помпадюза или VE тди и по надежден. Защото колата едва ли ще минава повече от 4-5000км на година, но ще е на як тормоз.
-
- Мнения: 21
- Регистриран на: Сря 10 ное 2010 13:18
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Добрич
Re: 1,9tdi около 200кс
Имам готово направено б4 авант тди с 147.22 кв. На гумите което си е точно 200 коня на таркалетата
Ако имаш интерес мога да ти го дам направено
А иначе сетъпа е
Гтб1756вк на 1.8 налягане
0.280 разпръсквачи
11-ка помпа
Кулер и генерация на ф60
Къстъм всм/изп. колектори
И съединител на 240 мм
С този сетъп със сигурнос маже да се изкарат още малко коне (можеби още 10-тина) но исках да не е на макс всичко
Турбото казват че държи на 2бара без проблем но... Горивото ми също не е на максимум така че тая конфигурация за 210/220 стабилни в целия диапазон коне на мотора е изпитана
Ако имаш интерес мога да ти го дам направено
А иначе сетъпа е
Гтб1756вк на 1.8 налягане
0.280 разпръсквачи
11-ка помпа
Кулер и генерация на ф60
Къстъм всм/изп. колектори
И съединител на 240 мм
С този сетъп със сигурнос маже да се изкарат още малко коне (можеби още 10-тина) но исках да не е на макс всичко
Турбото казват че държи на 2бара без проблем но... Горивото ми също не е на максимум така че тая конфигурация за 210/220 стабилни в целия диапазон коне на мотора е изпитана
- tZv3t0zAr
- Мнения: 48
- Регистриран на: Пет 15 май 2009 0:27
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: 1,9tdi около 200кс
Какво имаш предвид ... да имам силна кола ама да си я пазя, така ли ?
- Golf1102000
- Мнения: 14
- Регистриран на: Пон 11 май 2015 13:38
- Автомобил: Golf 4
- Двигател: AHF 110+
- Местоположение: София
Re: 1,9tdi около 200кс
Колега, ако ще го правиш в софия може да обменим опит... аз ще го правя същото с мотор AHF, само че няма да местя мотора 

- Dani16v
- Мнения: 151
- Регистриран на: Вто 27 юли 2010 21:50
- Автомобил: Golf 3 GT TDI
- Двигател: 1z +
- Местоположение: Радомир
Re: 1,9tdi около 200кс
АРЛ с по-голямо турбо, генерация и ремап и си 200 коня! По-лесно е!
п.п. Аз съм фен на роторната помпа
п.п. Аз съм фен на роторната помпа

Re: 1,9tdi около 200кс
Dani16v написа:АРЛ с по-голямо турбо, генерация и ремап и си 200 коня
По скоро AVF, че ARL-a не се среща надлъжен
- tZv3t0zAr
- Мнения: 48
- Регистриран на: Пет 15 май 2009 0:27
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: 1,9tdi около 200кс
И аз по-принцип не съм фен на помпа дюзата, но ми прави впечетление, че напоследък доста от засилените дизели са помпадюза. Не изключвам като вариант и команрейл.
Въпроса е кой точно вариант ще е най-изгоден финансово и най-надежден, като се има предвид че нямам никакъв наличен двигател и затова сега преценявам вариантите.
Въпроса е кой точно вариант ще е най-изгоден финансово и най-надежден, като се има предвид че нямам никакъв наличен двигател и затова сега преценявам вариантите.
- samo_pechka
- Мнения: 8959
- Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
- Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
- Двигател: V-twin 2002 + R4 1989
Re: 1,9tdi около 200кс
Аз не съм много навътре със силовият тунинг, но искам само да добавя едно . Дизел със бензинова скоростна кутия ( особено пък АЦЕ ) ще се форсира прекалено много . Просто самата скоростна кутия е разчетена така. Иначе е много добре това , че колата е 4х4
Бъди обаче готов и за скоростна от дизел, трябва и да внимаваш да съвпадат и пред . числа на задният и предният дифф.
Ако съм на теб, бих се опитал да ръгна 5 цилиндров дизел-надлъжен с роторно ГНП , поне като ще е гарга да е рошава
Въртящият момент ще е друг! Като знам и какъв е голям коша на Б4
нищо общо с А4 б5 прим. ( че и А6 Ц5 е по-малък от на Б4 Ауди 80)

tZv3t0zAr написа:Идеята е максимално надежден и безпроблемен двигател, който ще бъде монтиран в ауди б4
Ако съм на теб, бих се опитал да ръгна 5 цилиндров дизел-надлъжен с роторно ГНП , поне като ще е гарга да е рошава


- tZv3t0zAr
- Мнения: 48
- Регистриран на: Пет 15 май 2009 0:27
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: 1,9tdi около 200кс
На 5000об е около 180км/ч ... не мисля че ми трябва повече 

- abbaa
- Low rider
- Мнения: 292
- Регистриран на: Пет 10 сеп 2010 16:01
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: lovech
Re: 1,9tdi около 200кс
По принцип помпа дюзата държи на по- голям напън, но е малко по- скъп мотор и има повече кабели за оправяне. Относно кутията, да ти кажа и аз имам голф 1 с къса кутияс афн мотор около 160 к.с. и мога да ти кажа, че си мислих същото' за какво ми е повече от 180км/ч'. При мен на 4500 оборота вървя със 170, обаче като карам с 90км/ч. Съм на 2500 оборота, със 140 съм някуде на 3800 оборота. Като тръгнеш на дълъг път е голям тормоз на мотора. Иначе късата кутия прави колата много по- пъргава.
Re: 1,9tdi около 200кс
Dani16v написа:АРЛ с по-голямо турбо, генерация и ремап и си 200 коня! По-лесно е!
п.п. Аз съм фен на роторната помпа
От какъв зор да му сменяш турбината на АРЛ-а за 200 коня?
Генерация и чип са достатъчни за 190-200 коня при този мотор
tZv3t0zAr написа:На 5000об е около 180км/ч ... не мисля че ми трябва повече
5000 оборота за дизел си е жив тормоз, че на всичко отгоре в тия обороти не върви а само хаби нафтата
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 38 госта