а до коректноста на магазинерите... на всякъде е различно
Не си купувайте нищо от МОБИЛ СВЯТ !!!
Правила на форума
Натисни тук за да прочетеш Правилата на форума
Натисни тук за да прочетеш Правилата на форума
- santo_trafficante
- Мнения: 7159
- Регистриран на: Сря 21 дек 2005 11:36
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- longora
- Мнения: 2153
- Регистриран на: Сря 15 мар 2006 12:18
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Kozunak ... и аз не мисля да си купя вече нещо от там
Wong Fei Hung santo_trafficante .... колкото до късмета ... прави сте. Чувал съм че на 100 телефона се пада по 1 дефектен .... аз явно съм попаднал на такъв .... и от магазина го знаеха и не направиха нищо по въпроса .... За мен Мобил Свят са БОКЛУЦИ !
- santo_trafficante
- Мнения: 7159
- Регистриран на: Сря 21 дек 2005 11:36
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Lawyer
- Мнения: 1769
- Регистриран на: Пет 15 апр 2005 15:58
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Доколкото съм чувал, магазините пазаруват телефоните от доставчиците по два начина: без гаранция от доставчика, като в този случай гаранцията се носи от магазина, или с гаранция от доставчика, което оскъпява всеки телефонс около 10 лв. Във втория случай на магазина не му пука и при евентуална рекламация спокойно предава телефона на доставчика, от който го е взел, срещу което получава друг и без особени проблеми свършва работата на клиента. В първия случай обаче магазинът трябва да се погрижи за всичко, включително за евентуалната замяна на телефона. Предполагам, че тогава стават "глупостите".
Отскоро един наш колега стартира с такъв магазин - от типа "няколко квадратни метра", за които по-горе някой изказа принципното си мнение. При колегата обаче нещата с доставките стоят по "втория вариант", описан от мен, поради което той и съдружникът му работят с впечатляваща коректност. Става въпрос за dready.
Отскоро един наш колега стартира с такъв магазин - от типа "няколко квадратни метра", за които по-горе някой изказа принципното си мнение. При колегата обаче нещата с доставките стоят по "втория вариант", описан от мен, поради което той и съдружникът му работят с впечатляваща коректност. Става въпрос за dready.
- longora
- Мнения: 2153
- Регистриран на: Сря 15 мар 2006 12:18
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
ajh
santo_trafficante .... аз съм си преебан така или иначе ... видяло се е че нищо няма да получа .... но ако мога на тях да им направа мръсно ... с най-голямо удоволствие
А да питам нещо хората които се занимават с GSMи като dready и Mega ... случайно да знаете от каде мога да си намеря на по танкана дисплей за нокиа 3230 ?? Разбрах че нови са 120лв което ми е доста .... та ако има нещо шп евтино ще съм щастлив 
- longora
- Мнения: 2153
- Регистриран на: Сря 15 мар 2006 12:18
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
has
Ама не аз не се ядосвам .... поне не много ..
То са имам доста проблеми на главата такаче телефона почти го забравих....
А за дисплея ще чакам да кажеш какво си намерил 
- Mega
- Мнения: 444
- Регистриран на: Чет 01 юли 2004 17:11
- Автомобил: VW Bora 1.8 - 4Motion
- Двигател: AGN - 125
- Местоположение: София
- Контакти:
Lawyer написа:Доколкото съм чувал, магазините пазаруват телефоните от доставчиците по два начина: без гаранция от доставчика, като в този случай гаранцията се носи от магазина, или с гаранция от доставчика, което оскъпява всеки телефонс около 10 лв. Във втория случай на магазина не му пука и при евентуална рекламация спокойно предава телефона на доставчика, от който го е взел, срещу което получава друг и без особени проблеми свършва работата на клиента. В първия случай обаче магазинът трябва да се погрижи за всичко, включително за евентуалната замяна на телефона. Предполагам, че тогава стават "глупостите".
Отскоро един наш колега стартира с такъв магазин - от типа "няколко квадратни метра", за които по-горе някой изказа принципното си мнение. При колегата обаче нещата с доставките стоят по "втория вариант", описан от мен, поради което той и съдружникът му работят с впечатляваща коректност. Става въпрос за dready.
Това до някъде е така колега, а ако знаеш при евентуален проблем каква борба пада с вносителите? Никой не сменя телефон ей така. Голяма борба е и аз (търговеца) съм между чука и наковалнята. На клиента не му дреме, че имам гаранция от вносителя, той изисква от мен и е прав за себе си. Трудно е и е тъпо, в повечето случи, когато е много сериозен дефект плащам телефона аз и ако мога после си искам друг от вносителя ...
- Ludia
- Most Wanted
- Мнения: 7924
- Регистриран на: Пон 09 яну 2006 16:57
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Mega написа:Това до някъде е така колега, а ако знаеш при евентуален проблем каква борба пада с вносителите? Никой не сменя телефон ей така. Голяма борба е и аз (търговеца) съм между чука и наковалнята. На клиента не му дреме, че имам гаранция от вносителя, той изисква от мен и е прав за себе си. Трудно е и е тъпо, в повечето случи, когато е много сериозен дефект плащам телефона аз и ако мога после си искам друг от вносителя ...
еми като е трудно си смени работата/бизнеса.Аз като клиент искам всичко свързано с гаранцията да е коректно,а как това ще стане не ми дреме.не е мой проблем.
- Mega
- Мнения: 444
- Регистриран на: Чет 01 юли 2004 17:11
- Автомобил: VW Bora 1.8 - 4Motion
- Двигател: AGN - 125
- Местоположение: София
- Контакти:
Re ...
Ludia написа:Mega написа:Това до някъде е така колега, а ако знаеш при евентуален проблем каква борба пада с вносителите? Никой не сменя телефон ей така. Голяма борба е и аз (търговеца) съм между чука и наковалнята. На клиента не му дреме, че имам гаранция от вносителя, той изисква от мен и е прав за себе си. Трудно е и е тъпо, в повечето случи, когато е много сериозен дефект плащам телефона аз и ако мога после си искам друг от вносителя ...
еми като е трудно си смени работата/бизнеса.Аз като клиент искам всичко свързано с гаранцията да е коректно,а как това ще стане не ми дреме.не е мой проблем.
Колега чети добре какво пиша и не говори глупости. Ако четеш по-грамотно ще разбереш че контрата обирам аз а не клиента!
- Stivi
- Мнения: 8379
- Регистриран на: Пет 02 дек 2005 20:19
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Правец-Поморие
Ами то е много важно какви точно са вносителите! Не съм много в нещата но предполагам че под официален вносител се разбира фирма която внася телефони закупени директно от производителя с всички произтичащи гаранций но и с всички платени данъци мита и прочие. При тях не би трябвало да има никакви проблеми с гаранционното обслужване но и цените на телефоните стават по-височки и печалбата за търговеца по-ниска! Затова са по разпространени други "вносители" който или изкупуват промоционални телефони от европейски страни /тези с лого на оператор/ и след разкодирване ги пускат на пазара или другите който купуват на едро от Дубай нови телефони който обаче не са точно най-качествените
Та с тези вторите "вносители" борбата с гаранционното обслужване е доста по-голяма /ако изобщо се предлага такова/ и всеки търговец си избира по кой начин да работи-малка но сигурна печалба или голяма но с евентуални проблеми !
-
black`
- Мнения: 3377
- Регистриран на: Сря 22 мар 2006 13:15
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Global
Значи при дефект до 3-тия ден всичко може да се смени за ново, да се ремонтира или да се върнат парите на купувача. Като последния сам избира какво желае.
Това е по закон
щото и на мене скоро ми се случи и нито искаха да сменят нито да връщат кинти, взеха стоката за ремонт след 1 месец размотаване и обещания.
Което също е незаконно. Щото срока е 1 месец за отстраняване на дефекти ....
И май скоро ще ходим с полиция при търговеца.
Цитирам
Излиза че никой купувач няма да се интересува от кого купува магазина и какво иска. А и не е редно ....
А колегата с проблемния телефон ако не му го оправят до 1 месец да се обажда на 166 и на КЗП и да ги навести отново.

Това е по закон
И май скоро ще ходим с полиция при търговеца.
Цитирам
Чл. 112. (1) При несъответствие на потребителската стока с договора за продажба потребителят има право да предяви рекламация, като поиска от продавача да приведе стоката в съответствие с договора за продажба. В този случай потребителят може да избира между извършване на ремонт на стоката или замяната й с нова, освен ако това е невъзможно или избраният от него начин за обезщетение е непропорционален в сравнение с другия.
Чл. 113. (1) Привеждането на потребителската стока в съответствие с договора за продажба трябва да се извърши в рамките на един месец, считано от предявяването на рекламацията от потребителя.
(2) След изтичането на срока по ал. 1 потребителят има право да развали договора и да му бъде възстановена заплатената сума или да иска намаляване на цената на потребителската стока съгласно чл. 114.
Чл. 114. (1) При несъответствие на потребителската стока с договора за продажба и когато потребителят не е удовлетворен от решаването на рекламацията по чл. 113, той има право на избор между една от следните възможности:
1. разваляне на договора и възстановяване на заплатената от него сума;
2. намаляване на цената.
Чл. 117. (1) Търговска гаранция е всяко задължение, поето от продавача или производителя към потребителя, да възстанови цената, заплатена за потребителската стока, да замени или поправи стоката или да положи други грижи за нея, без това да е свързано с разходи за потребителя, когато потребителската стока не отговаря на условията, обявени в заявлението за предоставяне на търговска гаранция или в рекламата, свързана с него.
Излиза че никой купувач няма да се интересува от кого купува магазина и какво иска. А и не е редно ....
А колегата с проблемния телефон ако не му го оправят до 1 месец да се обажда на 166 и на КЗП и да ги навести отново.
- santo_trafficante
- Мнения: 7159
- Регистриран на: Сря 21 дек 2005 11:36
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Върни се в “ОФФ-Топик - други”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 64 госта


