Здравейте,
от два дена въртя из търсачката на форума и почвам да се плаша от всички мнения за тези 2.0 TDI двигатели.
Въпросът е, че повечето мнения, които чета са за 140 коня версиите, а в момента гледам една кола 2008-ма година, която е със 170 к.с. двигателя - BMR модификацията.
Има ли потърпевши от този конкретен мотор и може ли някой да сподели мнение от първа ръка (надявам се да чуя и нещо положително)?
Малко подробности за колата, която в момента гледам - би трябвало да е на 196000 реални км с пълна сервизна история, сменени са 4-те дюзи на ~150000 км по заводска акция с тези на Бош, сменени са тогава и ремъци, ролки, водна помпа. Маслото е сменяно редовно, като последната смяна е преди 4000 км.
Колата има FAP филтър, който не е задръстен, но най-вероятно като се покара в България ще се задръсти, като се има предвид "качествената" ни нафта.
Трите най-плашещи(скъпи) проблема, за които прочетох са:
- дефектни дюзи - след като са сменени с тези на Бош, трябва ли да продължавам да се притеснявам за тях?
- блокиране на ел. маслена помпа в движение - ако колата е сервизирана като хората и ако сменям тоя шестограм, който се износва, трябва ли да се притеснявам за този проблем? И изобщо този проблем има ли го при 170 коня версията или е характерен за 140 коня модификациите?
- FAP филтъра маха ли се безпроблемно (физически и софтуерно) на тая кола?
Като цяло се опитвам да реша колко точно трябва да се притеснявам от този двигател и дали тотално да се откажа да ги гледам тия пасати, или все пак не са чак толкова черни.
Предварително се извинявам, ако тази тема препокрива въпроси от други, но се надявам да получа по-синтезирана информация от някого, който има реален опит с точно тази версия на двигателя...



Passat B6 2.0 TDI 170 PS BMR - има ли някой с този мотор?
-
- Мнения: 327
- Регистриран на: Пон 16 май 2011 18:55
- Автомобил: PASSAT B 6 Variant
- Двигател: BMR 11.2006 DSG
Re: Passat B6 2.0 TDI 170 PS BMR - има ли някой с този мотор
Имам същия автомобил/мотор/.Да вметна,че не е 2008 г а в най-добрия случай е 2007 г,защото тогава спира производството им.
DSG ли е?
DSG ли е?
- tdi fen
- Мнения: 4709
- Регистриран на: Пет 05 юни 2009 19:45
- Автомобил: Skoda Octavia 1U Renault Clio
- Двигател: TDI AGR
- Местоположение: София
Re: Passat B6 2.0 TDI 170 PS BMR - има ли някой с този мотор
ако смениш шестограма няма да има проблеми,но има вероятност да спука главата но вероятността е малка
-
- Мнения: 2
- Регистриран на: Вто 25 авг 2015 8:56
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Passat B6 2.0 TDI 170 PS BMR - има ли някой с този мотор
skromnia1970 написа:Имам същия автомобил/мотор/.Да вметна,че не е 2008 г а в най-добрия случай е 2007 г,защото тогава спира производството им.
DSG ли е?
Ами пише, че е януари 2008-ма... напълно възможно е да е реално произведен в края на 2007-ма и това да е дата на първа регистрация, не знам... пък и надали има кой знае какво значение. Иначе да, DSG е.
tdi fen написа:ако смениш шестограма няма да има проблеми,но има вероятност да спука главата но вероятността е малка
За главите намерих следното инфо:
Cylinder head cracking.
There is a reference number to the right of the cylinder head underneath the fuel lines 03G 103 351 B or 03G 103 308 B. Look carefully at the letter at the end of this. If you have A you are virtually guaranteed to suffer a cracked cylinder head. The B is a little stronger but a few of these have still cracked. C is the one to go for and there are very few if any reports of cylinder heads cracking.
Keep a close eye on engines with the A or B codes, particularly if there are any faults or issues arising.
Като предполагам по-късно произведените би трябвало да са с по-читавите глави, ако ми е правилна логиката?
Друг цитат относно главите, който намерих в този форум е "дефектните глави са с номера V125,V130,V320,V330", но това явно е за някакъв друг номер по тях...
Но предполагам, че ако гледам главата да не е от със сигурност дефектните, няма да има проблеми?
Попаднах на инфо в нета, че имали и доста проблеми с електронната ръчна спирачка? Някакви впечатления там?
Re: Passat B6 2.0 TDI 170 PS BMR - има ли някой с този мотор
Бягай от това и то много далеч.Не мога да разбера защо продължаваш да разглеждаш тези коли с този мотор като вариант за покупка при положение че има супер много негативни мнения за тях...Не ме разбирай погрешно ако си червив с пари-взимай, обаче ако това в джоба ти е по-скоро дефицит бягай надалеч от тези коли с тези мотори
- technopolis
- Мнения: 204
- Регистриран на: Съб 07 ное 2009 19:04
- Автомобил: Ford Focus 2019
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Passat B6 2.0 TDI 170 PS BMR - има ли някой с този мотор
Вкарах си такава от Германия преди седмици Highline 220хил реални човека ми даде сервизна книжка безупречно поддържана.Глава не е сменяна само дюзи но те всички германки над 150 са ходили на тази акция при този проблем.Тук в БГ има само гробници на над 300хил за повече пари и по малко екстри.Единствени забележки петна от балониране (ръжда) по калниците и другата седмица влиза за оправяне на 4 детайла.Но този проблем е много силно изразен при всички пасати от тази серия и особено химикала в Германия през зимата.И аз четах много но мен колата с тези параметри ми харесва имам си човек който разбира и нямам грижи в подръжката и най вече е стопанисвана правилно.Ако има интерс ще дам повече подробности като цена и.т.н

А ти от гъде си я набелязал дай линк да погледнем.

А ти от гъде си я набелязал дай линк да погледнем.
Re: Passat B6 2.0 TDI 170 PS BMR - има ли някой с този мотор?
0т 2015 г. Карам такъв пасат и мога да кажа че съм доволен.
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: buhata84 и 37 госта