Проблем моноинжекцион

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Maverik
Мнения: 24
Регистриран на: Вто 23 ное 2004 13:40
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Благоевград
Контакти:

Проблем моноинжекцион

Мнениеот Maverik » Сря 16 мар 2005 8:37


Здравейте, имам Голф 3 1,4 при по рязко подаване на газ колата се замисля /заглъхва/ и след това се изфорсира. Някой може ли да помогне? Изтарбушил сам катализатова, но и преди и сега е едно и също. Карал съм я на диагностика и на компютър съм я закачал няма никакви грешки. Благодаря.




Потребителски аватар
vasstop
Гадфадъ'
Гадфадъ'
Мнения: 17179
Регистриран на: Сря 11 авг 2004 6:15
Автомобил: Golf 2 syncro
Двигател: 1P 1990
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот vasstop » Сря 16 мар 2005 12:28


Обади се на Ваското1, телефона му го има в "Сервизи". Този проблем на моята кола го отстранихме онзи ден (Г3 1.4mi).
Опааа, като гледам ти си ми градски :) ами в този случай ако идваш до София, тогава...


Потребителски аватар
RadoSi
Мнения: 156
Регистриран на: Сря 21 юли 2004 1:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот RadoSi » Сря 16 мар 2005 13:07


90% ти е от центровката :)
извади си за 10 мин клемата на акумулатора и си извади мусхни клемата за ламбдата :)


Maverik
Мнения: 24
Регистриран на: Вто 23 ное 2004 13:40
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Благоевград
Контакти:

Мнениеот Maverik » Чет 17 мар 2005 9:22


Извадих клемата на акумолатора и буксата за ламбдата точно както ми казахте, но подобрение нямаше. А като запаля колата без включена ламбда двигателя се форсира перфектно - някой да има идея ?


Потребителски аватар
NovobranecGT
Мнения: 2831
Регистриран на: Чет 10 юни 2004 15:46
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Мнениеот NovobranecGT » Чет 17 мар 2005 17:53


Обикновено замислянето е причинено от бавнореагираща ламбда сонда, просто вече си отива или си е отишла и плаче за нова.Трябва да и се замерят стойностите, за да се разбере на 100% дали е от нея :wink:


Maverik
Мнения: 24
Регистриран на: Вто 23 ное 2004 13:40
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Благоевград
Контакти:

Мнениеот Maverik » Пет 18 мар 2005 8:59


Мерил съм я сондата на ниски обороти е ниакаде 0.02V при форсиране стига до 0.7V Наред ли е или не е? Аз не зная колко трябва да е по принцип.


Потребителски аватар
VW_FEN
Мнения: 1859
Регистриран на: Сря 09 юни 2004 11:33
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот VW_FEN » Пет 18 мар 2005 13:24


Точно същия проблем го има и при мен... давам рязко газ и прави едно такова "дзът-дзът" и чааак тогава форсира... това е когато съм спрял. А когато се движа, набирам скорост на трета, включвам четвърта и все едно няма никой в къщи... две секунди по-късно се усеща тяга... значи, казвате, ламбда сонда... колко пари струва? (аз съм с пасат, не вярвам да са различни частите).


Потребителски аватар
NovobranecGT
Мнения: 2831
Регистриран на: Чет 10 юни 2004 15:46
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Мнениеот NovobranecGT » Пет 18 мар 2005 14:04


Абе те стойностите хубаво се променят, ама въпроса е колко бързо :wink: Освен волтажа се проверява и на колко херца работи или нещо такова, но не ми е ясно как става.Който е от София да ходи при Ваското :!:


Потребителски аватар
VW_FEN
Мнения: 1859
Регистриран на: Сря 09 юни 2004 11:33
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот VW_FEN » Пет 18 мар 2005 15:53


Отивам, само да дойде 27-ми и да стане време за срещата... и да намеря някой лев за бензин...



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 133 госта