VAG-COM

Жици и кабели, релета и моторчета, OBD, OBD II, VAG Com и други
Потребителски аватар
инжектопляктор
Мнения: 4192
Регистриран на: Нед 21 сеп 2014 0:54
Автомобил:
Двигател:

Re: VAG-COM

Мнениеот инжектопляктор » Пон 14 сеп 2015 13:15


Може ли някой да ме светне за тая грешка, както и да ми обясни защо преди имах 2 грешки с ламбда сондата, а сега изчезнаха? Да не би да се налага да търся някъде лоши връзки? Вече 4-ти път по системата изскачат някакви грешки. Като ги изтрия не се появяват или изчезват. Преди ми даваше, че няма сигнал с ламбда сонда. Може ли някой да ми каже къде има конектори по пътя на ламбда сондата?
Изображение




Потребителски аватар
zografski
Мнения: 2590
Регистриран на: Сря 25 мар 2009 18:10
Автомобил: Golf IV V6 4Motion
Двигател: AUE 2001
Местоположение: Sofia

Re: VAG-COM

Мнениеот zografski » Пет 25 сеп 2015 22:00


голф 4 2.8 бенз, на measure block, на 15-16ти канал, където се гледа за детонаций, 4тите полета на 2та канала за 6те цилиндри ми изписва Disable.... а count-ерите си седят на 0, реално не знам дали наистина има детонаций и за това искам да тествам, но не знам дали работят тези канали щом пише disable?>!>! някой нещо? На колата е правен ремап, преди ремапа съм правил същото упражнение, само че тогава тези полета изписваха enable, сигурен съм, понеже си пазя записаните логове от преди ремапа, и там на 4ти цил имам count-нати определен брой детонаций и съм сиг, че е работило, но сега дали бачка? След това съм подменял бобината, което може да е оправило детонацийте от преди ремапа, за това сега не знам има ли, няма ли... преди като ми отброяваше, не са били силно изразени и затова сега не мога да определя дали ги има или не... май ще трябва да ходя при ремап=ерите и да ги питам тях ако няма кой да се изкаже...


Потребителски аватар
zografski
Мнения: 2590
Регистриран на: Сря 25 мар 2009 18:10
Автомобил: Golf IV V6 4Motion
Двигател: AUE 2001
Местоположение: Sofia

Re: VAG-COM

Мнениеот zografski » Съб 26 сеп 2015 14:54


Е датчика на АБС-а мисля лесно можеш да го изключиш, виж дали ти показва показания в движение и дали са сродни на датчика на съседната гума, ако отговора е да, значи не е
от АБС датчика. По скоро селектора на предавките сигурно го изпраща тоя сигнал, за които ти е грешката, но най-добре на майсторче...


Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19707
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Passat B6
Двигател: CBBB
Местоположение: Пловдив

Re: VAG-COM

Мнениеот radotom » Съб 26 сеп 2015 21:25


инжектопляктор написа:Може ли някой да ме светне за тая грешка,

'Ич даже не я търси при 2Е-то:
http://www.vwclub.bg/forum/viewtopic.php?f=6&t=203969&hilit=%D0%B4%D0%B5%D1%82%D0%BE%D0%BD%D0%B0%D1%86%D0%B8%D0%BE%D0%BD%D0%B5%D0%BD
Ако има някакво напукване на корпуса на датчика - сменяй го!
При мен така се оправи.

Относно конектори за Ламбдата - единствения е на една конзолка, закрепена за задния тампон на мотора, на практика скрит от ремъците и капака им.
Е, и конектора на самия контролер, разбира се!


Потребителски аватар
инжектопляктор
Мнения: 4192
Регистриран на: Нед 21 сеп 2014 0:54
Автомобил:
Двигател:

Re: VAG-COM

Мнениеот инжектопляктор » Нед 27 сеп 2015 0:28


radotom написа:Ако има някакво напукване на корпуса на датчика - сменяй го!

Какво ще рече "ич даже не я търси"? Датчикът изглежда добре, гумата на буксата му е малко цепната само. Изчистих грешката и не е излизала повече? Излизала е еднократно. Буксата му беше малко мръсна. За първи път ми е излязла такава грешка. А тия ел.инсталации са на по 20 години и не знам дали се дължи на проблем с лоши връзки по електрическата инсталация или друго.
Нямам проблеми с първо палене, единствено чувствам че на моменти колата върви с по-голям ряз от други. За сметка на това ми е гаснала като пусна газта и я оставям на свободна. Мисля, че е TPS, защото и на газ, и на бензин гасне при рязко пускане на газта понякога.


Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19707
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Passat B6
Двигател: CBBB
Местоположение: Пловдив

Re: VAG-COM

Мнениеот radotom » Нед 27 сеп 2015 14:41


инжектопляктор написа:Какво ще рече "ич даже не я търси"?

Означава да не търсиш данни или показания от него с VAG-COM-а :icon_lol
Единствено го изписва като грешка, но не и текущи данни.
Щом самия датчик изглежда наред - стискай палци да е било зацапани контакти и това е!


stoks1
Мнения: 29
Регистриран на: Съб 13 дек 2014 1:33
Автомобил:
Двигател:

Re: VAG-COM

Мнениеот stoks1 » Нед 18 окт 2015 20:45


Колеги пратете работеща версия на VAG-COM или VCDS, че днеска се пробвахме да вържем 2 коли и не стана.

П.П. Трябва ли да е запалена колата като се връзва?


Потребителски аватар
betaserk
Мнения: 1261
Регистриран на: Нед 09 мар 2014 9:57
Автомобил: Renault Zoe
Двигател: electric 2014
Контакти:

Re: VAG-COM

Мнениеот betaserk » Нед 18 окт 2015 21:41


А от къде купи кабела и какъв вид е? От там трябва да ти пратят и софтуера!
Зависи какво ще гледаш, за живи данни трябва да е запалена, за другото не.

П.П. Предполагам знаеш, че първо се включва кабела и тогава се дава на контакт или се пали, след като си свършиш работата изключваш от контакт и тогава изваждаш кабела. Иначе може да се повреди кабела или по лошо, колата!


Потребителски аватар
инжектопляктор
Мнения: 4192
Регистриран на: Нед 21 сеп 2014 0:54
Автомобил:
Двигател:

Re: VAG-COM

Мнениеот инжектопляктор » Нед 18 окт 2015 22:45


stoks1 написа:Колеги пратете работеща версия на VAG-COM или VCDS, че днеска се пробвахме да вържем 2 коли и не стана.

Какъв модел VW имаш, коя година и от къде, какъв кабел си взе? Мога да ти съдействам за VAG COM 303-1, ако ти върши работа. И да, слагаш кабела и колата на контакт или я палиш. Иначе нямаш достъп до ECU-то никакъв. А драйвер за кабела инсталира ли, между другото?


Потребителски аватар
cancro
Мнения: 148
Регистриран на: Нед 27 май 2012 21:12
Автомобил: VW Golf IV 1.9 TDI
Двигател: AJM 1999
Местоположение: Монтана
Контакти:

Re: VAG-COM

Мнениеот cancro » Съб 24 окт 2015 14:53


Здравейте колеги, ще ми кажете ли каква е разликата между 2те програми за диагностика.Смятам и аз да си взема.

http://bgsale.eu/index.php/products/vw-audi-seat-skoda/interfeis-kabel-hex-usbcan-za-vcds-1410-vag-com-2015g

http://bgsale.eu/index.php/products/vw-audi-seat-skoda/profesionalen-interfeis-hex-usbcan-1212


Потребителски аватар
инжектопляктор
Мнения: 4192
Регистриран на: Нед 21 сеп 2014 0:54
Автомобил:
Двигател:

Re: VAG-COM

Мнениеот инжектопляктор » Съб 24 окт 2015 15:39


cancro написа:Здравейте колеги, ще ми кажете ли каква е разликата между 2те програми за диагностика.

Попитай по-добре за приликата между двата кабела. А тя е, че и двата са фалшиви и не си струват парите според мен. А в програмите има разлики в набора от налични кодове основно. По-новата версия има поддръжка за по-нови коли. Едва ли имаш кола от 2013 година(е, може и да имаш), та освен ако не го взимаш за сервиз няма голямо значение. Ако имаш кола до 2003 година, можеш да минеш и с един евтин KKL. Иначе тоя кабел с написаното, което ще цитирам по-горе за мен е чист китаец. Хем не е китаец, хем не извеждал съобщения за липса на лиценз и имал защита от повреждане. Ако беше оригинален, нямаше тия работи да ги пишат.
Има вградена хардуерна защита срещу повреда от обновяване. Не извежда съобщения за липса на лиценз.

И все пак, напиши за каква кола го искаш.


Потребителски аватар
cancro
Мнения: 148
Регистриран на: Нед 27 май 2012 21:12
Автомобил: VW Golf IV 1.9 TDI
Двигател: AJM 1999
Местоположение: Монтана
Контакти:

Re: VAG-COM

Мнениеот cancro » Съб 24 окт 2015 16:07


За голф 4 тди пд 99г. Нямам сервиз, за лична употреба е кабела и ако може някой линк с друг кабел който да върши работа.След време може да си взема по нова кола от тази и искам кабела да става и за по новата кола.

П.П. ами този http://sklad66.com/cms/VAG-CAN.html


Потребителски аватар
инжектопляктор
Мнения: 4192
Регистриран на: Нед 21 сеп 2014 0:54
Автомобил:
Двигател:

Re: VAG-COM

Мнениеот инжектопляктор » Съб 24 окт 2015 16:52


cancro написа:За голф 4 тди пд 99г. Нямам сервиз, за лична употреба е кабела

Склада е малко по-легитимен от предните. Има и в OLX, но за там не ти гарантирам нищо. Аз взех от там, работи. Ако не искаш да рискуваш, вариант е от склада, но е доста парички. :Mr Green Fun Според мен можеш да минеш и с евтин KKL кабел, има сини в OLX по 18-20лв. ЕКУ-то мисля, че няма CAN и ще може да се чете и с обикновен KKL. Някой друг да потвърди. :smile


Потребителски аватар
betaserk
Мнения: 1261
Регистриран на: Нед 09 мар 2014 9:57
Автомобил: Renault Zoe
Двигател: electric 2014
Контакти:

Re: VAG-COM

Мнениеот betaserk » Съб 24 окт 2015 19:24


Aз купих от склада този най-скъпия и бях много доволен, имаше много функции които ККL няма, но го смених с ККL за да си активирам джамовете и така, иначе от склада съм много доволен, смениха ми го без никакъв проблем, много приятни хора, пратиха ми и код да е пълно работеща програма. Взимай по скъпия, освен ако не ти трябва да си правиш опцията с джамовете от дистанционното, за това става само с ККL.


mkotsev
Мнения: 63
Регистриран на: Пон 20 апр 2015 12:58
Автомобил: Golf 4
Двигател: BCB 2003

Re: VAG-COM

Мнениеот mkotsev » Съб 24 окт 2015 19:50


За такава кола няма смисал от кабел за 70-100лв. Вземи си един син KKL и си трий грешките сам. Ако не става с триене надали ще се справиш сам, ше я караш на майстор и той ще ти я оправя. Така че едни 20лв са по-добре от 100 :)



Върни се в “Автоелектроника и автодиагностика”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 45 госта