


Голф 3 1.9 tdi 90hp прекъсване/насичане
- DanielSotirov1
- Мнения: 20
- Регистриран на: Пет 13 фев 2015 16:27
- Автомобил: Golf 3 TDI
- Двигател: 95 1z
- Местоположение: София
- Контакти:
Голф 3 1.9 tdi 90hp прекъсване/насичане
Колеги, проблема се появява при нормална работна температура. Настъпвам газта до долу и при 2500 - 3000 оборота колата почва да насича, губи малко мощност, после пак ускорява, после пак насича и така до 4000 оборота. Някой имал ли е този проблем? От какво може да е? А и това става само в движение.
- milmar
- Мнения: 4935
- Регистриран на: Съб 22 мар 2008 2:57
- Автомобил: Passat B4 and B6 Variant
- Двигател: 1Z and CBDC
- Местоположение: Русе
Re: Голф 3 1.9 tdi 90hp прекъсване/насичане
Много хора са имали много подобни проблеми, част от тях са описани в множество теми във форума.
Моят подобен проблем е свързан с ГНП и решаването му е разглобяване и почистване.
Моят подобен проблем е свързан с ГНП и решаването му е разглобяване и почистване.
- DanielSotirov1
- Мнения: 20
- Регистриран на: Пет 13 фев 2015 16:27
- Автомобил: Golf 3 TDI
- Двигател: 95 1z
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Голф 3 1.9 tdi 90hp прекъсване/насичане
Освен помпата има ли друго, което би могло да бъде?
- milmar
- Мнения: 4935
- Регистриран на: Съб 22 мар 2008 2:57
- Автомобил: Passat B4 and B6 Variant
- Двигател: 1Z and CBDC
- Местоположение: Русе
Re: Голф 3 1.9 tdi 90hp прекъсване/насичане
Термина "насича" не е достатъчно точно и еднозначно описание на проблема според мен
.
Аз лично съм имал "насичане" когато ми се запука маркуча на изходящия от турбото въздух. Получава се доста сериозно лашкане на мотора при голямо натоврване. Когато карам с малко газ няма проблем, но като подам повече, турбото вдига налягане, цепката се отваря и изведнъж компа остава изненадан
, което е процес който се повтаря и както казах е свързан с голямо лашкане на цялата кола.

Аз лично съм имал "насичане" когато ми се запука маркуча на изходящия от турбото въздух. Получава се доста сериозно лашкане на мотора при голямо натоврване. Когато карам с малко газ няма проблем, но като подам повече, турбото вдига налягане, цепката се отваря и изведнъж компа остава изненадан

- DanielSotirov1
- Мнения: 20
- Регистриран на: Пет 13 фев 2015 16:27
- Автомобил: Golf 3 TDI
- Двигател: 95 1z
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Голф 3 1.9 tdi 90hp прекъсване/насичане
Знам че описанието на проблема е дебилно малко, но ето, че ми даде идея къде да гледам. Пак е нещо!



- Dobromirski
- Мнения: 1582
- Регистриран на: Нед 31 дек 2006 10:12
- Автомобил: Seat Leon
- Двигател: ARL 150+ hp
- Местоположение: Плевен
- Контакти:
Re: Голф 3 1.9 tdi 90hp прекъсване/насичане
Да вземеш да си смениш горивният филтър ли......!
- samo_pechka
- Мнения: 8982
- Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
- Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
- Двигател: V-twin 2002 + R4 1989
Re: Голф 3 1.9 tdi 90hp прекъсване/насичане
Точно. Това е първото което се прави при такъв симптом.Dobromirski написа:Да вземеш да си смениш горивният филтър ли......!
- Dk4
- Мнения: 87
- Регистриран на: Пет 01 юли 2011 19:16
- Автомобил: Vw Golf mk3
- Двигател: 1.9 TDI 1z 1994
- Местоположение: Kostenec
Re: Голф 3 1.9 tdi 90hp прекъсване/насичане
Проверяваш горивен филтър ,турбо пътища, и Н75 клапан.При мене беше клапана 

- skydiver_pd
- Мнения: 199
- Регистриран на: Съб 17 дек 2011 14:47
- Автомобил: VW Golf 3
- Двигател: 1z 95
- Местоположение: София
Re: Голф 3 1.9 tdi 90hp прекъсване/насичане
При мен е абсолютно същото!
Провери дебитомера, при мен отчита по-ниски стойности от исканите - почиства се или се сменява със здрав-коректно работещ.
Закачи колата на VAG-COM , може да се види от там проблема на проверката.
Ако намериш дебитомер от друг автомобил със същия двигател само за проба, може да провериш.
проблема се появява при нормална работна температура. Настъпвам газта до долу и при 2500 - 3000 оборота колата почва да насича, губи малко мощност, после пак ускорява
Провери дебитомера, при мен отчита по-ниски стойности от исканите - почиства се или се сменява със здрав-коректно работещ.
Закачи колата на VAG-COM , може да се види от там проблема на проверката.
Ако намериш дебитомер от друг автомобил със същия двигател само за проба, може да провериш.
- vlado_tonev
- Мнения: 5497
- Регистриран на: Нед 18 ное 2007 1:54
- Автомобил: GOLF MK4 1.9TDI
- Двигател: ALH 2000
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Голф 3 1.9 tdi 90hp прекъсване/насичане
ivel написа:гнп-то го забрави като причина
Може и точно това да е проблема при колегата.Разбира се преди това трябва да изключи всички други възможни проблеми.Не е лошо и в резервоара да погледне какво става с цедката на сондата.
- masterix
- Мнения: 39
- Регистриран на: Нед 06 юли 2008 8:56
- Автомобил: VW Golf II Memphis
- Двигател: EZ 1988
- Местоположение: София
Re: Голф 3 1.9 tdi 90hp прекъсване/насичане
На моята кола Голф 3 1.9 ТДИ 1z, имах сходен проблем. При по-здраво натискане на газта около 2000 и после около 3500 оборота правеше същото и беше ужасно. Доста хора я гледаха и всеки даваше различни диагнози - от дюзи за смяна, през тампони на двигател, ГНП, клапан, калпава нафта и пр.
Оказа се просто откачен кабел на датчик на умната дюза при буксата. Тя се държи от една малка метална скоба на дясната страна на блока на двигателя, като отвориш капака и застанеш пред колата. Точно под капака на клапаните. Та въпросната скоба незнайно как беше паднала долу на кората под двигателя и буксата се беше откачила. Това и предизвикваше накъсването и придърпването при мен.
Оказа се просто откачен кабел на датчик на умната дюза при буксата. Тя се държи от една малка метална скоба на дясната страна на блока на двигателя, като отвориш капака и застанеш пред колата. Точно под капака на клапаните. Та въпросната скоба незнайно как беше паднала долу на кората под двигателя и буксата се беше откачила. Това и предизвикваше накъсването и придърпването при мен.
- skydiver_pd
- Мнения: 199
- Регистриран на: Съб 17 дек 2011 14:47
- Автомобил: VW Golf 3
- Двигател: 1z 95
- Местоположение: София
Re: Голф 3 1.9 tdi 90hp прекъсване/насичане
Колега, моля напиши какъв се е оказал проблема,след като го отстраниш.
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 53 госта