Оооо забравих и още нещо странно което може да е свързано - като слушаш внимателно двигателя и бараш каквото и да е по ел-системата - например вкл/изкл фаровете, въртиш волана или нещо друго което харчи ток - работата на двигателя се променя за секунда - все едно му прее*аваш токовете.
Поло 1,4 16V 2001 - странно изгасване
-
BabaSpaska
- Мнения: 1
- Регистриран на: Нед 18 окт 2015 20:51
- Автомобил:
- Двигател:
Поло 1,4 16V 2001 - странно изгасване
Здравейте! Наскоро си купих въпросното поло и много му се кефя и всичко е перфектно, но има един странен проблем, който се прояви на 5-6-7 пъти. Колата на няколко пъти просто изгасва - чисто и рязко все едно си си я изгасил от ключа - и после си пали все едно нищо не е станало. Имах някакви наблюдения че това става при рязко набиване на спирчаки - примерно на жълт светофар и реших че има някаква слаба връзка някъде - но тогава щеше да има проблеми и по дупки и тн., а и тя гасне много рязко все едно просто си си я изгасил, така че не е това. Сега ми направи впечатление че това го прави като има по сериозно натоварване на ел. системата - пуснати климатроник, фарове, подгряване на стъклото и тн, а после като натисна и спирачката и съвсем се натоварва ел системата заради усилватела и гасне. (Не знам дали това е въобще възможно, но си давам тъпите предположения
) Така че освен да има някаква отечка на токове и при голямо натоварване да ги губи за малко, знам ли? Като изгасне колата обаче и като я оставиш на скорост не пали пак обаче а трябва да върнеш ключа и пак да си запалиш - което пък говори за проблем с електроника. Вообще нямам никакви идеи, дано да съм ви обяснил сносно проблема. Като общо не е голяма драма, но е дразнещо, а и е опасно, защото един път ми изгасна в завой и тогава изведнъж като ти изгасне хидравликата и се губи всякакво усещане за колата. Та ако някой има предположения ще съм много благодарен. :)
Оооо забравих и още нещо странно което може да е свързано - като слушаш внимателно двигателя и бараш каквото и да е по ел-системата - например вкл/изкл фаровете, въртиш волана или нещо друго което харчи ток - работата на двигателя се променя за секунда - все едно му прее*аваш токовете.
Оооо забравих и още нещо странно което може да е свързано - като слушаш внимателно двигателя и бараш каквото и да е по ел-системата - например вкл/изкл фаровете, въртиш волана или нещо друго което харчи ток - работата на двигателя се променя за секунда - все едно му прее*аваш токовете.
- freelancer
- Мнения: 1492
- Регистриран на: Сря 21 ное 2012 21:22
- Автомобил: VW Polo 1.4 MPI
- Двигател: AKK 2000
- Местоположение: Казанлък
Re: Поло 1,4 16V 2001 - странно изгасване
Всичко перфектно, само където гасне по 6-7 пъти.....
Особено, докато изпреварваш някой ТИР, може да стане много весело.
Виж сега колега, аз имам най-голям опит с гасненето от всички колеги, може би!
Смених почти всички части и ако не искаш и на теб да ти се случи подобно нещо отиди при много добър механик, сигурен човек, който няма да те излъже и си разбира от работата!
От кой град си?
Колата има ли газова уредба?
Ако искаш да действаш сам, първо си купи един диагностичен кабел за 30 тина лева и пусни една диагностика!
Така, като ти чета писанията, може да имаш проблем с клапана на сервото или със самото серво и при натискане на спирачката да обеднява толкова сместта, че да изгасва двигателя!
Когато е студена гасне ли ти, при първо палене, без да натискаш педала на газта?
Пробвай на студен двигател, сутрин, палиш, пускаш всички консуматори рязко, въртиш волана и кажи какво става?!
Сутрин лесно ли пали, имаш ли леко тресене.
Може би имаш проблем със смесите, нещо обеднява.
Ако решиш да взимаш кабел, пиши, може и на лични да ти кажа какво да гледаш, ще ти пратя линкове с интересна информация и филмчета за тези параметри, по които може да се открие евентуален проблем.
Когато изгасне светва ли ти лампичката на акумулатора?
Свети ли ти чека или EPC лампичката?
Фаровете остават ли да светят или гасне всичко? Нормално е да върнеш ключа, за да запалиш.
Сигурно някой ще ти каже, че проблема е в дросел клапата, може и да е там, но едва ли, защото, ако не го право постоянно няма логика да е клапата. Може и да е заърсена и да има нужда от почистване, но според мен проблема не е в дросел клапата.
Така по форума може само да се гадае, лошото е, че повечето "майстори" са също гадатели, така, че много внимавай къде ходиш и при кого! И не си давай парите на някой, само да ти изтрие грешките. Кола с изтриване на грешки не се оправя!!!!!!
Особено, докато изпреварваш някой ТИР, може да стане много весело.
Виж сега колега, аз имам най-голям опит с гасненето от всички колеги, може би!
Смених почти всички части и ако не искаш и на теб да ти се случи подобно нещо отиди при много добър механик, сигурен човек, който няма да те излъже и си разбира от работата!
От кой град си?
Колата има ли газова уредба?
Ако искаш да действаш сам, първо си купи един диагностичен кабел за 30 тина лева и пусни една диагностика!
Така, като ти чета писанията, може да имаш проблем с клапана на сервото или със самото серво и при натискане на спирачката да обеднява толкова сместта, че да изгасва двигателя!
Когато е студена гасне ли ти, при първо палене, без да натискаш педала на газта?
Пробвай на студен двигател, сутрин, палиш, пускаш всички консуматори рязко, въртиш волана и кажи какво става?!
Сутрин лесно ли пали, имаш ли леко тресене.
Може би имаш проблем със смесите, нещо обеднява.
Ако решиш да взимаш кабел, пиши, може и на лични да ти кажа какво да гледаш, ще ти пратя линкове с интересна информация и филмчета за тези параметри, по които може да се открие евентуален проблем.
Когато изгасне светва ли ти лампичката на акумулатора?
Свети ли ти чека или EPC лампичката?
Фаровете остават ли да светят или гасне всичко? Нормално е да върнеш ключа, за да запалиш.
Сигурно някой ще ти каже, че проблема е в дросел клапата, може и да е там, но едва ли, защото, ако не го право постоянно няма логика да е клапата. Може и да е заърсена и да има нужда от почистване, но според мен проблема не е в дросел клапата.
Така по форума може само да се гадае, лошото е, че повечето "майстори" са също гадатели, така, че много внимавай къде ходиш и при кого! И не си давай парите на някой, само да ти изтрие грешките. Кола с изтриване на грешки не се оправя!!!!!!
- zografski
- Мнения: 2590
- Регистриран на: Сря 25 мар 2009 18:10
- Автомобил: Golf IV V6 4Motion
- Двигател: AUE 2001
- Местоположение: Sofia
Re: Поло 1,4 16V 2001 - странно изгасване
Най-важното да кажеш каква е колата + код на мотора!
На мен ми прилича на мръсен дросел, но може да е от още милион и едно неща
Пробвай това: почистване на дросел, дебитомер + смяна на въздушен и горивен филтър, това ти е 20-30лв и то за филтрите, другото можеш и сам да си го направиш! Спрей за дебитомери - 10-15лв, филтрите са ти 20-30лв и другото е работа за 30тина мин, почистването на дросела и дебитомера, стига да имаш нужните инструменти и да си гледал клипче как става. Клапата може да се чисти и без да се сваля
След като направиш тези неща, ако продължава, вече може да търсиш проблема на по-скъпи места
АА да ииии за да не ти гасне по завой, моля те НИКОГА АМА НИКОГА не взимай завой без колата ти да е на скорост... Почти съм готов да се обзаложа, че не си бил на скорост и за това ти е угаснала! Също така е нормално ако ти изгасне колата, да трябва да върнеш ключа, за да можеш да запалиш отново, отделно много силно ме съмнява проблема да ти е ел. и да е свързан с утечки. ИииИИ Задължително диагностика, може директно да си каже болката
!
На мен ми прилича на мръсен дросел, но може да е от още милион и едно неща
Пробвай това: почистване на дросел, дебитомер + смяна на въздушен и горивен филтър, това ти е 20-30лв и то за филтрите, другото можеш и сам да си го направиш! Спрей за дебитомери - 10-15лв, филтрите са ти 20-30лв и другото е работа за 30тина мин, почистването на дросела и дебитомера, стига да имаш нужните инструменти и да си гледал клипче как става. Клапата може да се чисти и без да се сваля
След като направиш тези неща, ако продължава, вече може да търсиш проблема на по-скъпи места

АА да ииии за да не ти гасне по завой, моля те НИКОГА АМА НИКОГА не взимай завой без колата ти да е на скорост... Почти съм готов да се обзаложа, че не си бил на скорост и за това ти е угаснала! Също така е нормално ако ти изгасне колата, да трябва да върнеш ключа, за да можеш да запалиш отново, отделно много силно ме съмнява проблема да ти е ел. и да е свързан с утечки. ИииИИ Задължително диагностика, може директно да си каже болката
!- freelancer
- Мнения: 1492
- Регистриран на: Сря 21 ное 2012 21:22
- Автомобил: VW Polo 1.4 MPI
- Двигател: AKK 2000
- Местоположение: Казанлък
Re: Поло 1,4 16V 2001 - странно изгасване
Zografski какво стана при теб?
Аз смених бензиновата помпа, сложих чисто нова Пиербург с кошницата и ........ СЪЩАТА РАБОТА!
И дросела чистих......!
Това с чистенето на дросели и мапове е само загуба на време, ама ако има мерак човека да я почва, и стелките да изчисти и таблото, все тая.

Аз смених бензиновата помпа, сложих чисто нова Пиербург с кошницата и ........ СЪЩАТА РАБОТА!
И дросела чистих......!
Това с чистенето на дросели и мапове е само загуба на време, ама ако има мерак човека да я почва, и стелките да изчисти и таблото, все тая.
- zografski
- Мнения: 2590
- Регистриран на: Сря 25 мар 2009 18:10
- Автомобил: Golf IV V6 4Motion
- Двигател: AUE 2001
- Местоположение: Sofia
Re: Поло 1,4 16V 2001 - странно изгасване
Абе без пари е, какво му пречи! Аз тва на моите коли го правя всяка година преди зимата! 30мин работа е и освен да подобриш показателите на колата, не можеш да и направиш нищо лошо
Аз не съм пипал нищо, не ми се купува бенз. помпа за проба, карам с повече бенз в резервоара и нямам ядове, ако си замине тогава, 200лв за помпа за тест не ми се дават при положение, че дадох 700лв за бобина и свещи и 1 кабел преди 20дена
Инак на моето поло преди имаше добър ефект, играеха ми обороти, гаснеше така, както при него, от 1вия път както започнах да си почиствам така дросела и да правя тази профилактика със смяна на филтите всяка год края на лятото, повече на никоя от колите си не съм имал такъв проблем. То не казвам и че при него е такъв, но не пречи да го направи, сигурно тва поло никога нe му е бил чистен дросела, кой знае от кога не е сменян бенз филтър и въздушен?!? Защо да търси под вола теле, като първо може да пробва неща които реално не струват пари, а може и да е от тях. Според мен това е 1вото което трябва да направи + диагностика, след това вече може да се говори за евентуални по-сериозни проблеми.
Аз не съм пипал нищо, не ми се купува бенз. помпа за проба, карам с повече бенз в резервоара и нямам ядове, ако си замине тогава, 200лв за помпа за тест не ми се дават при положение, че дадох 700лв за бобина и свещи и 1 кабел преди 20дена Инак на моето поло преди имаше добър ефект, играеха ми обороти, гаснеше така, както при него, от 1вия път както започнах да си почиствам така дросела и да правя тази профилактика със смяна на филтите всяка год края на лятото, повече на никоя от колите си не съм имал такъв проблем. То не казвам и че при него е такъв, но не пречи да го направи, сигурно тва поло никога нe му е бил чистен дросела, кой знае от кога не е сменян бенз филтър и въздушен?!? Защо да търси под вола теле, като първо може да пробва неща които реално не струват пари, а може и да е от тях. Според мен това е 1вото което трябва да направи + диагностика, след това вече може да се говори за евентуални по-сериозни проблеми.
Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 63 госта