Колеги помагайте. Имам следния проблем с голфарата, 1,8 ААМ.
От месец и половина нямам парно и леко потъна антифриза, но без да загрява. Карах го на разстояние 1,5-2 км до работа и не загряваше. Преди седмица на връщане започна да загрява до към 105 и го угасих. На следващич ден смених изпаритела и се започна проблема. Нчма обезвъздушавана и грее, перката не завърта. От там отиваме на гарнитура глава с шлайф , слагаме нови болтове и пак градуси страхотия. При обезвъздушаването 110-115 , перката включва на 110.Махнахме термостата, изпаритела хладен а то 110 115 градуса.Радиатора е на 3 години.Главата имали вариант да е спукана, като преди не ми е правила повече от 100-102 градуса.



голф 3 1,8 ААМ прегрява
- vovo6808
- Мнения: 344
- Регистриран на: Съб 15 яну 2011 21:11
- Автомобил: VW GOLF MK3
- Двигател: ABS 1992
- Местоположение: РУСЕ
Re: голф 3 1,8 ААМ ГОЛЯМ ПРОБЛЕМ
Колега извади тънкото маркуче от разширителното казанче и виж дали хвърля от там антифриз.Ако не хвърля или е запушено и не може да обезвъздуши , или водната помпа не прави циркулация.
-
- Мнения: 16
- Регистриран на: Сря 03 фев 2010 11:21
- Автомобил: Vw Mk4
- Двигател: AHF
- Местоположение: София
Re: голф 3 1,8 ААМ ГОЛЯМ ПРОБЛЕМ
Тесния маркуч връща антифриз. Помпата е на два месеца Долц, , върти
- Iezekil
- Мнения: 6185
- Регистриран на: Вто 14 фев 2012 15:53
- Автомобил: Passat B4 Variant
- Двигател: ABS 94
- Местоположение: Шумен
Re: голф 3 1,8 ААМ прегрява
Я опиши по-детайлно...без или със термостат си, кои и колко топли са маркучите,на отворено казанче какво се случва с течноста и парното,опипай някак радиатора дали и къде стопля...
- Bai Sando
- Мнения: 8116
- Регистриран на: Чет 27 мар 2008 22:28
- Автомобил: Audi A 3
- Двигател: 2000 TDI 2006г
- Местоположение: Пазарджик
Re: голф 3 1,8 ААМ прегрява
Аз бих свалил помпата и бих проверил да не е превъртяла в оста си.На нищо нямам вяра вече.Другото е радиатора да е зверски запушен 

-
- Мнения: 16
- Регистриран на: Сря 03 фев 2010 11:21
- Автомобил: Vw Mk4
- Двигател: AHF
- Местоположение: София
Re: голф 3 1,8 ААМ прегрява
Разбих термостата и пак същото. Майстора сега каза, че е помпата :D. Идеята е че нямак много доверие в него. Смени гарнитурата със шлайфане и болтовете за главата. А помпата уж нова. Не е омешала нито ма слото с антифриза. Двигателя е пушка на напън, не губи мощност. След смяната на гарнитурата пак загряваше, маркучите към изпаритела хладки. Как да разбера да ли е спукана главата.
- Iezekil
- Мнения: 6185
- Регистриран на: Вто 14 фев 2012 15:53
- Автомобил: Passat B4 Variant
- Двигател: ABS 94
- Местоположение: Шумен
Re: голф 3 1,8 ААМ прегрява
Без термостат всички маркучи ще са хладни.Въпроса е дали е прегрявала или те лъже стрелката.
Дали помпата върти и дали надува /спукана глава/ се проверява в казанчето.Отваряш и гледаш дали циркулира,дали бълбукат мехурчета.
Щом маркучите на изпаритела са студени,то значи няма и парно.Като отвиеш капачката би трябвало да се стоплят.
Друг проблем за загряване е прецакана капачка на разширитела/тя е с клапан/.Ако блокира отворен или се размести Опръстена,то ще хвърля водата и ще грее.Ако пък не отваря,то системата не може да се обезвъздуши.
Отделно има момент и с надуване от изпаритела.Та друга проверка е с газ анализатор над казанчето или реактив,но може и по нашите системи с душене,гледане и проби.
Дали помпата върти и дали надува /спукана глава/ се проверява в казанчето.Отваряш и гледаш дали циркулира,дали бълбукат мехурчета.
Щом маркучите на изпаритела са студени,то значи няма и парно.Като отвиеш капачката би трябвало да се стоплят.
Друг проблем за загряване е прецакана капачка на разширитела/тя е с клапан/.Ако блокира отворен или се размести Опръстена,то ще хвърля водата и ще грее.Ако пък не отваря,то системата не може да се обезвъздуши.
Отделно има момент и с надуване от изпаритела.Та друга проверка е с газ анализатор над казанчето или реактив,но може и по нашите системи с душене,гледане и проби.
-
- Мнения: 16
- Регистриран на: Сря 03 фев 2010 11:21
- Автомобил: Vw Mk4
- Двигател: AHF
- Местоположение: София
Re: голф 3 1,8 ААМ прегрява
Колеги оказа се водната помпа. Смених я префи 3 месеца Dolc. Здрави лагерчета, не тече. Но колелото и перката отвътре се въртят кои на къде види. И майй се оказа, че правих гарнитурата без да има нужда.
Последно избутана от gulqnskiq на Съб 21 яну 2017 18:50.
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 84 госта