Взех колата юни месец, след като започна да се разваля времето колата започна да пали по-трудно, едно мудно такова и след като запали да изпуши. Отначало мислех, че е акумулатор, след това в един сервиз ми го замериха и казаха, че моя е на 80 %.. сложих горивен филтър от голф двойка, смених маркучетата на излишното гориво, сложих възвратен клапан към маркуча, който идва към филтъра. Замерваха ми "УЖ" свещите(с кабелче на плюсовата клема) и не даде искра само на 2 цилиндър, но след няколко докачания даде някаква, и стигнаха до извода, че може просто връзката да е била хлабава. Има балон в прозрачния маркуч на горивото, но като гледам на повечето колеги го има не и не е болка за умиране. Имах един датчик, който беше срязан, и кабела висеше надолу, свързах го. Няма промяна, сутрин дори и при 3-4 градуса не ми включват подгревните свещи, а само им прави диагностика един вид за секунда-две, това може би е най-бързата лампа която гасне. Давайте мнения. Когато колата е топла няма никакви проблеми. Благодаря предварително
