Golf 4 1.9 TDI 110 AHF - Трудно първо палене

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
cecko19
Мнения: 24
Регистриран на: Вто 18 авг 2015 18:20
Автомобил:
Двигател:

Golf 4 1.9 TDI 110 AHF - Трудно първо палене

Мнениеот cecko19 » Пон 16 ное 2015 22:53


Добър вечер, колеги! Преди да ми кажете, че има търсачка и да ме упрекнете, че не съм потърсил нека кажа, че не съм срещал точно този проблем.

Взех колата юни месец, след като започна да се разваля времето колата започна да пали по-трудно, едно мудно такова и след като запали да изпуши. Отначало мислех, че е акумулатор, след това в един сервиз ми го замериха и казаха, че моя е на 80 %.. сложих горивен филтър от голф двойка, смених маркучетата на излишното гориво, сложих възвратен клапан към маркуча, който идва към филтъра. Замерваха ми "УЖ" свещите(с кабелче на плюсовата клема) и не даде искра само на 2 цилиндър, но след няколко докачания даде някаква, и стигнаха до извода, че може просто връзката да е била хлабава. Има балон в прозрачния маркуч на горивото, но като гледам на повечето колеги го има не и не е болка за умиране. Имах един датчик, който беше срязан, и кабела висеше надолу, свързах го. Няма промяна, сутрин дори и при 3-4 градуса не ми включват подгревните свещи, а само им прави диагностика един вид за секунда-две, това може би е най-бързата лампа която гасне. Давайте мнения. Когато колата е топла няма никакви проблеми. Благодаря предварително :beer




Потребителски аватар
vlado_tonev
Мнения: 5497
Регистриран на: Нед 18 ное 2007 1:54
Автомобил: GOLF MK4 1.9TDI
Двигател: ALH 2000
Местоположение: София
Контакти:

Re: GOLF 4 - Първо палене 1.9 TDI 110 AHF

Мнениеот vlado_tonev » Пон 16 ное 2015 23:51


Здравей,колега.Първото нещо,което можеш да провериш е тайминга и IQ-то на помпата.А мудното въртене на стартера също не е за пренебрегване.Датчика,които си възстановил,кой по-точно е?Поздрави :beer И още нещо....не е от свещите,те сега не са от значение и не се включват на тези температури.Провери при извадена букса на температурния датчик дали ще се промени нещо.


Потребителски аватар
cecko19
Мнения: 24
Регистриран на: Вто 18 авг 2015 18:20
Автомобил:
Двигател:

Re: GOLF 4 - Първо палене 1.9 TDI 110 AHF

Мнениеот cecko19 » Вто 17 ное 2015 7:59


Добро утро! Колега датчика, който е преди радиатора, някои ми казваха,ч е той давал данни на таблото, но на мен си ми показваше температурата на двигателя. Качвах го веднъж на компютър обаче не на Vag, а някакъв Delphi. Относно помпата, как мога да я проверя (извинявай ако въпроса е глупав)


Zinoto
Мнения: 1889
Регистриран на: Чет 07 фев 2008 0:20
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Велико Търново

Re: GOLF 4 - Първо палене 1.9 TDI 110 AHF

Мнениеот Zinoto » Вто 17 ное 2015 8:58


Естествено, че ще се промени при изваден датчик, свещите ще греят максимално дълго, порцията нафта ще е като за минус 30 градуса. Ще му хареса как пали. От къде си колега? Това е дразнещо и можеш да дадеш много пари без да си доволен от резултата.


Потребителски аватар
vanesto
Мнения: 6349
Регистриран на: Пон 23 фев 2009 16:14
Автомобил: Octavia 3 FL
Двигател: DGTE 2018
Местоположение: Varna

Re: GOLF 4 - Първо палене 1.9 TDI 110 AHF

Мнениеот vanesto » Вто 17 ное 2015 10:03


Здрасти колега, не си първият с този двигател и с този проблем. Не си давай парите по майстори, защото ще смениш половината части и ще стигнеш до задънена улица. И аз го имаш този проблем и го реших с по-голямо предварение на помпата, сега пали от раз и няма пушеци. Не ги слушай майсторите, че трябвало да е 1,3 BTDC. Подгряването не ти е виновно, при тези температури, толкова си грее.


Zinoto
Мнения: 1889
Регистриран на: Чет 07 фев 2008 0:20
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Велико Търново

Re: GOLF 4 - Първо палене 1.9 TDI 110 AHF

Мнениеот Zinoto » Вто 17 ное 2015 12:12


Не съм убеден, че повечето предварение решава проблема, защото авто джамбазите така се опитват да "решат" проблема, а и не само те, обаче колата пак не пали равномерно, а мотора става доста шумен. Факт е обаче, че ако предварението е по-малко от това 1.3 BTDC също може да е причина за лош старт.


Потребителски аватар
vlado_tonev
Мнения: 5497
Регистриран на: Нед 18 ное 2007 1:54
Автомобил: GOLF MK4 1.9TDI
Двигател: ALH 2000
Местоположение: София
Контакти:

Re: GOLF 4 - Първо палене 1.9 TDI 110 AHF

Мнениеот vlado_tonev » Вто 17 ное 2015 18:40


Опитай по този начин http://m.youtube.com/watch?v=hk1iLVCUWPU


Потребителски аватар
cecko19
Мнения: 24
Регистриран на: Вто 18 авг 2015 18:20
Автомобил:
Двигател:

Re: GOLF 4 - Първо палене 1.9 TDI 110 AHF

Мнениеот cecko19 » Вто 17 ное 2015 18:50


От град Монтана съм, и някои може ли да ми препоръча човек с Vagcom за да съдейства.


Потребителски аватар
vlado_tonev
Мнения: 5497
Регистриран на: Нед 18 ное 2007 1:54
Автомобил: GOLF MK4 1.9TDI
Двигател: ALH 2000
Местоположение: София
Контакти:

Re: GOLF 4 - Първо палене 1.9 TDI 110 AHF

Мнениеот vlado_tonev » Вто 17 ное 2015 18:54


Виж това момче,много го хвалят http://audibg.com/forum/index.php?showtopic=50599&page=1#


Zinoto
Мнения: 1889
Регистриран на: Чет 07 фев 2008 0:20
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Велико Търново

Re: GOLF 4 - Първо палене 1.9 TDI 110 AHF

Мнениеот Zinoto » Вто 17 ное 2015 19:02


Във форума е пълно с корифеи, които ще спорят, че трябва да е на зелената линия без значение с кой мотор си, дори ще ти кажат, че на синята си на закъснение. Тези защо от зелената взеха че го "развалиха" и го направиха на синята линия?! :rolleyes Всяко правило си има изключения обаче.


Потребителски аватар
vlado_tonev
Мнения: 5497
Регистриран на: Нед 18 ное 2007 1:54
Автомобил: GOLF MK4 1.9TDI
Двигател: ALH 2000
Местоположение: София
Контакти:

Re: GOLF 4 - Първо палене 1.9 TDI 110 AHF

Мнениеот vlado_tonev » Вто 17 ное 2015 19:12


Ако колегата не успее да се свърже с dani_94,препоръчай му как най-точно да диагностицира и реши проблема.Малко си му далече,иначе съм сигурен че ти можеш да му помогнеш. :beer


Потребителски аватар
cecko19
Мнения: 24
Регистриран на: Вто 18 авг 2015 18:20
Автомобил:
Двигател:

Re: GOLF 4 - Първо палене 1.9 TDI 110 AHF

Мнениеот cecko19 » Вто 17 ное 2015 19:52


Здравейте отново! Свързах се с колегата, и се разбрахме четвъртък да ми обърне внимание. Ще пиша като има развитие. Лека вечер! Благодаря на отзовалите се. :love.vwclub :beer


Потребителски аватар
vlado_tonev
Мнения: 5497
Регистриран на: Нед 18 ное 2007 1:54
Автомобил: GOLF MK4 1.9TDI
Двигател: ALH 2000
Местоположение: София
Контакти:

Re: GOLF 4 - Първо палене 1.9 TDI 110 AHF

Мнениеот vlado_tonev » Вто 17 ное 2015 20:02


Радвам се че скоро ще имаш възможност да се срещнеш с Дани.Желая ти възможно най-евтино да се разминеш.Поздрави ......и да не забравиш да споделиш :beer


xxx_man
Мнения: 538
Регистриран на: Пет 29 ное 2013 10:38
Автомобил: GOLF IV
Двигател: AHF
Местоположение: Варна

Re: GOLF 4 - Първо палене 1.9 TDI 110 AHF

Мнениеот xxx_man » Вто 17 ное 2015 22:43


Честно да ти кажа аз не съм токова убеден, че центровката може да реши проблема със студеното палене! Моята съм я правил и на закъснение и в предварение и в иделаната среда и как ли още не и паленето не се е променяло по никакъв начин! Единствения ефект беше когато свалих стартера и го почистих и смазах, тогава 2 седмици палеше като хала, само докато помирише ключа, но след тези 2 седмици пак се върнах в изходна позиция! Странното е че при една и съща температура един път пали от раз, един път пали от 2-3 оборот и някой път върти и повечко! Най - лошо пали ако съм я оставил вечерта под наклон назад или силно страничен наклон, е тогава е мъка да запали!


ivel
Мнения: 92
Регистриран на: Нед 18 дек 2011 17:03
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: кранево

Re: GOLF 4 - Първо палене 1.9 TDI 110 AHF

Мнениеот ivel » Сря 18 ное 2015 5:37


относно непаленето след като е стояла на наклон мога от дистанция да ти кажа ,че ти е протекло гнп-то и смучеш въздух.махни кората и пипни помпата отдолу дали е влажна.напоследък на доста такива помпи се наложи да правя ремонт.протичат от това,че в нафтата има биодизел.новите уплътнения са съобразени със стандарта и смениш ли ги веднъж забравяш.ремонтния комплект струва около 25лв,семеринга на оста-10-12лв и евентуално в зависимост от годината на производство двете метални гарнитури на авансаторното бутало-10лв,другото е труд.



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 42 госта