Има и друга тънкост - системата не трябва да се оставя напълно празна.Когато колегата е свалил апарата,за да го ремонтира,е трябвало да си затапи спирачната тръбичка,защото иначе течността си изтича постепенно на 100% и системата после се обезвъздушава жестоко,защото няма как да се използва метода на новата течност избутва старата,остават въздушни балони навсякъде по трасето и обезвъздушаването може да отнеме седмици. Така един познат си беше сменял задните апарати на Голф 3 с АБС и оставил всичко да изтече...после 8 дни под ред,през един час съм обезвъздушавал колата как ли не - с налягане отпред,с вакуум отзад,как ли не.Вади по съвсем малко въздух,после плътна течност,след един час пак малко въздух и така нататък цяла седмица...
Затова е важно да се знае,че когато се сваля краен елемент от спирачната система,е добре да се запуши тръбичката,за да не изтече течността и да влезе въздух по трасето.
По темата - в моментната ситуация,най-лесния за теб вариант е да закараш колата в сервиз и да ти я обезвъздушат машинно,защото ще стане най-бързо и най-ефективно.Иначе има да помпаш до безсъзнание,особено ако имаш и АБС и ще изхабиш 10 литра течност...
