Та ако някой знае нещо, да сподели
Проблем с моноинжекцията 1,6 ABU 75кс
- pazaron
- Мнения: 24
- Регистриран на: Пет 20 окт 2006 10:25
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Проблем с моноинжекцията 1,6 ABU 75кс
бе не намерих нищо по темата с търсачката, та да ви питам: като правихме диагностика последния път казаха майсторите "Прекъсната първа писта на инжекцията", да се сменял целия инжекцион . Обаче имало някакъв майстор около Халите някъде, той сменял само плочките на инжекциона, които били ок 70лв(това беше миналата година) Та така си караме, но разхода е с около литър повече от миналата зима, то верно и че много хора надойдоха по сф, де...
Та ако някой знае нещо, да сподели

Та ако някой знае нещо, да сподели
- spectrum
- Мнения: 250
- Регистриран на: Пон 17 апр 2006 12:23
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
верно несъм много на ти с колите, но запърви път чувам за първа писта на инжекциона и да се сменя целия инжекцион ?!?!?
единствено се сещам за писти на TPS датчика които се износват ...
ако може да дадеш някаква поточна информация за проблема освен качения разход на гориво няма да бъде зле ...
P.S
ако аз съм единствения които несваща закакво става въпрос се извинявам за спама ...
единствено се сещам за писти на TPS датчика които се износват ...
ако може да дадеш някаква поточна информация за проблема освен качения разход на гориво няма да бъде зле ...
P.S
ако аз съм единствения които несваща закакво става въпрос се извинявам за спама ...
- venll-vr
- Мнения: 469
- Регистриран на: Пон 01 май 2006 12:39
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: България, Враца
Моторът 1.6 Ми АБУ има дроселова клапа която на базата на отварянето на клапата на моноинжекцията подава информация към ЕКУ. Този дросел е настроен към съответната моноинжекция и не трябва да се мърда, а от вътре има графитена писта. От дългата употреба на мотора тази писта се прекъсва/обикновенно в началната си част/ и ЕКУ праща мотора в авариен режим. При смяна на моноинжекцията с такава втора употреба трябва много внимателно да се замерят съпротивленията м/у различните пинове на входа на дроселовата клапа за да не се набуташ на някоя която вече е сдала багажа. Нова е около 350 лева. Смятам, че това са имали в предвид "майсторите" при които си ходил
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 50 госта