Здравейте и от мен колеги/колежки.
Съвсем случайно се случи всичко. По средата на лятото - 2014 година баща ми купи голфчето за части, понеже и той нали заклет голфаджия (главно заради двигателя - фен на дизела... ). Така един ден на майтап бащата ми каза - 'ето ти кола за проект, ти си', естествено аз млад и зелен (на 16- години лапития се хвърлих в боя ). Та да минем към колата - нищо осебнно за модела прост дизел, обикновенния салон, абе като цяло едно обикновенно голфче, което е претърпяло мм леко ПТП (отпред в ляво и отзад лявата вежда) . Ето го и него....
П.С. Като цяло идеята ми е да се получи една приятна ежедневна кола в оригиналния си външен/вътрешен вид с леки изключенияаа
Веднага след като го бях снимал се хвърлих в боя да го разглобя, все пак мерака пред всичко.
На тази снимка се виждат накъсани вестници, които бяха доста повече (явно предишните собственици са си имали домаш любимци - мишки )
Като цяло от вътре пода беше в сравнително добро състояните за 27 годишна кола. Само това е ръждата на пода, която според мен се е получила от зимата тоест не са си чистили обувките от снега, качвали са се със снега и вътре парното пуснато на 3, снега се стапя, и всичко попива в пода.
Изчистих ръждичките първо с телена четка и после с преобразовател на вюрт (предполагам всички го знаят) и накрая 2 ръце грунд.
И така колата остана известно време в застой, защото дойде време за училище, стана студено навън нямаше как да се работи, апък в гаража имаше друга кола и още доста бракми, които чакаха и те ред на опашката...
Краят на това лято - 2015 началото на септемри дойде времето и на голфи.
Измих го старателно калници, прагове абе с една дума така, че да не ми влиза кал в очите.
Започнах първо от вратите имаха някой други ръжди, после се хванах да очистя ръждичките по пода от доло(нищо сериозно), махнах и половината от тенекията, защото там където са тапите е влизало вода/влага и там беше избутела.
Тук вече го вдигнахме за да може да се човърка от доло.
На снимката също се вижда и ударената вежда.
Това беше отдоло колата...
След това отново с телената четка, абразив и шкурка започнах да свалям всичко, което е подкужушено или се лющи.
Също разпробих точковите заварки за да махна изгнилата тенекия
После всичко отново с преобразовател и 2 ръце грунд.
Згънахме с бащата и тенекията.
Заварихме голямата тенекия и закърпих гредичката към която се хваща задния мост.
Като цяло това е от пода. Сравнително доста добре се получи.
Golf Mk2 1.6D >->-> TDi Power !
- vank0o
- Мнения: 45
- Регистриран на: Сря 05 сеп 2012 21:55
- Автомобил: Golf Mk2
- Двигател: 1.6 D
- Местоположение: Севлиево
Golf Mk2 1.6D >->-> TDi Power !
Последна промяна от vank0o на Пет 22 дек 2017 20:46, променено общо 10 пъти.
- vanesto
- Мнения: 6176
- Регистриран на: Пон 23 фев 2009 16:14
- Автомобил: Octavia 3 FL
- Двигател: DGTE 2018
- Местоположение: Varna
Re: Golf Mk2 1.6D - Франкенштейн
Браво за ентусиазма, продължавай напред, но и не забравяй учулището
Р.S. Пише се долУ
Р.S. Пише се долУ
- nokiangage
- Мнения: 3374
- Регистриран на: Сря 03 фев 2010 12:40
- Автомобил: Passat B3 - 35i
- Двигател: 1.8 RP 1990 - 90 hp. LPG only
- Местоположение: Плевен, Варна
- Контакти:
Re: Golf Mk2 1.6D - Франкенштейн
Записвам се за темата, радвам се, че има такива хора, които да се наемат с това начинание и успех колега . Качвай снимки при развитие и поздрави .
- vank0o
- Мнения: 45
- Регистриран на: Сря 05 сеп 2012 21:55
- Автомобил: Golf Mk2
- Двигател: 1.6 D
- Местоположение: Севлиево
Re: Golf Mk2 1.6D - Франкенштейн
Така от лявата страна пода беше завършен, след това изправихме веждата, която беше цялата в кит. Явно и преди е имала удар там.
Според мен стана повече от добре
След това закърпих кишетата на веждата.
Преди..
Сега..
После закърпих и част от маската отзад. (на едната снимка по горе се вижда как беше)
И така от лявата страна франкенщайнчо беше закърпен.
Това е за сега, като цяло наблягам главно да стегна купето.
Според мен стана повече от добре
След това закърпих кишетата на веждата.
Преди..
Сега..
После закърпих и част от маската отзад. (на едната снимка по горе се вижда как беше)
И така от лявата страна франкенщайнчо беше закърпен.
Това е за сега, като цяло наблягам главно да стегна купето.
Последна промяна от vank0o на Нед 24 яну 2016 16:32, променено общо 1 път.
-
- Мнения: 2205
- Регистриран на: Нед 25 сеп 2011 11:53
- Автомобил: VW passat+BMW X3+Honda St1300
- Двигател: avf+m47
- Местоположение: shabla
Re: Golf Mk2 1.6D - Франкенштейн
Браво за ентусиазма и трудът до сега
-
- Мнения: 82
- Регистриран на: Сря 12 мар 2014 16:07
- Автомобил: VW Golf 3
- Двигател: 1Y 1994
- Местоположение: Казанлък
Re: Golf Mk2 1.6D - Франкенштейн
Браво продължавай
- betaserk
- Мнения: 1261
- Регистриран на: Нед 09 мар 2014 9:57
- Автомобил: Renault Zoe
- Двигател: electric 2014
- Контакти:
Re: Golf Mk2 1.6D - Франкенштейн
Интересно ми стана и на мен, чакаме развитие :)
- vank0o
- Мнения: 45
- Регистриран на: Сря 05 сеп 2012 21:55
- Автомобил: Golf Mk2
- Двигател: 1.6 D
- Местоположение: Севлиево
Re: Golf Mk2 1.6D - Франкенштейн
Благодаря ви, радвам се, че проявявате интерес към желязото.
Помежду другото се здобих и с някой нещица, едно от, които е табло с обортомер, което взех от колегата Лъвчо /точен и коректен/.
Малко почистване на числата, леко стягане на зъбните колеца стана като ново.
И понеже колата нали е 'нова' я закръглих на 000000
След това случайно попаднах на тези джанти, точно такива исках. Не им знам модела, но приличат на РХ класик само, че са 1 спица горница.
Естественно, прекарах и четирите джанти на око дали са криви, и за мое шастие са като нови като се има напредвид, че и те са на годините на колата.
След това докъто ровех из олх случайно попаднах на този суб-буфер (boschmann alx-122sp tyrant) с усилвател (Thunder TCA-2560 мисля, че това беше модела), също трябваше и тонколони, затова се спрях на (Pioneer TS-A6923).
Голям сандък..
След това намерих така дълго търсените от мен кори за багажника с мокетчетата в перфектно състояние. От колегата golf2gti16v /точен и коректен/.
Също така издривам още някой други части като:
Кората за таван без люк.
Кожено табло.
Волан този вид:
Ако някой от вас има да праща снимки и цени на ЛС.
П.С. За предпочитане е да изглеждат като нови.
Помежду другото се здобих и с някой нещица, едно от, които е табло с обортомер, което взех от колегата Лъвчо /точен и коректен/.
Малко почистване на числата, леко стягане на зъбните колеца стана като ново.
И понеже колата нали е 'нова' я закръглих на 000000
След това случайно попаднах на тези джанти, точно такива исках. Не им знам модела, но приличат на РХ класик само, че са 1 спица горница.
Естественно, прекарах и четирите джанти на око дали са криви, и за мое шастие са като нови като се има напредвид, че и те са на годините на колата.
След това докъто ровех из олх случайно попаднах на този суб-буфер (boschmann alx-122sp tyrant) с усилвател (Thunder TCA-2560 мисля, че това беше модела), също трябваше и тонколони, затова се спрях на (Pioneer TS-A6923).
Голям сандък..
След това намерих така дълго търсените от мен кори за багажника с мокетчетата в перфектно състояние. От колегата golf2gti16v /точен и коректен/.
Също така издривам още някой други части като:
Кората за таван без люк.
Кожено табло.
Волан този вид:
Ако някой от вас има да праща снимки и цени на ЛС.
П.С. За предпочитане е да изглеждат като нови.
Последна промяна от vank0o на Пет 11 дек 2015 20:40, променено общо 2 пъти.
- hi4umir4uu
- Мнения: 181
- Регистриран на: Вто 23 юни 2009 13:28
- Автомобил: Passat b7
- Двигател: EcoFuel
- Местоположение: София
Re: Golf Mk2 1.6D - Франкенштейн
Браво колега, успех с начинанието.
- stefan4o
- Мнения: 19159
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Golf Mk2 1.6D - Франкенштейн
Доста голяма доза ентусиазъм и доста свършена работа, само че не зная дали не е по-добра идея да си потърсиш читаво купе, все още има неизгнили купета, въпреки годините им. Заварките и мазането с боди са решение, но временно (затова се нарича кърпене, неслучайно). Иначе браво, доста добре се справяте като цяло.
- vank0o
- Мнения: 45
- Регистриран на: Сря 05 сеп 2012 21:55
- Автомобил: Golf Mk2
- Двигател: 1.6 D
- Местоположение: Севлиево
Re: Golf Mk2 1.6D - Франкенштейн
Относно заварките, няма нужда от притеснения, защото след изкърпване на купето всичко по пода се пръска с антикор, боядисва се, пръска се с вакса и накрая се пълни навсякъде с масло и може спокойно 10 годинки да не го търся. Ако предишните собственици са му сипвали масълце в праговете, сега нямаше да има нужда да се кърпи.
- stefan4o
- Мнения: 19159
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Golf Mk2 1.6D - Франкенштейн
Можем да поспорим дали със заварките кара 10 години, ама нейсе. Ламарината като се нагрее и си губи качествата. Бусаджиите от другия раздел ползват някаква паста (цинкова ли, някаква друга ли беше) при такива случаи, доколкото имам спомен. Моите прагове нито на старата, нито на сегашната ми са имало масло - а и на двете са като нови без ръжди и гнило. Даже ме е яд, че на старата ги хвърлих, щото можеха да свършат работа на някой като теб.
- pavkomk2
- Мнения: 428
- Регистриран на: Съб 15 ное 2008 13:38
- Автомобил: Jetta mk2
- Двигател: 112 PB -- 139 KR
- Местоположение: Севлиево
Re: Golf Mk2 1.6D - Франкенштейн
Винаги съм се радвал на такива хора като Ванката. Малко са хората като него които се занимават така обстойно и детайлно с колата. Евала.. колата става лека полека изисква се просто малко повече време. Както казват хората бавно но славно! Братле продължавай все така да работиш с мерак и знай, че след това чувството е уникално.
и една папарашка снимка от мен :)
и една папарашка снимка от мен :)
- bbboiko2004
- Мнения: 4193
- Регистриран на: Пон 20 фев 2006 21:19
- Автомобил: VW Polo 2f
- Двигател: 3f - 1993
Re: Golf Mk2 1.6D - Франкенштейн
Стана ми интересно, ще следя
- golf2gti16v
- Мнения: 84
- Регистриран на: Пон 08 ное 2010 23:33
- Автомобил: Jetta MK1
- Двигател:
- Местоположение: plovdiv
Re: Golf Mk2 1.6D - Франкенштейн
И на мене ми стана интересно, надявам се колата да е във стоков и приличен вид, без разни тъмни стъкла и грозни - спортни волани, успех :). Малко останахме фенове, на старите машини :)
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 19 госта