Пасат Б5, 1,9 ТДИ, АВГ, 2000 г. играят оборотите на студено.
- stanimak
- Мнения: 39
- Регистриран на: Пон 26 яну 2009 15:10
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Panagyuriste
Пасат Б5, 1,9 ТДИ, АВГ, 2000 г. играят оборотите на студено.
Здравейте! Търсих нещо писано по моя проблем, но не намерих затова пускам нова тема. Проблемът се появи след смяна на уплътнения на ГНП-то /или поне аз тогава го забелязах/, при първоначално палене сътрин или вечер след по-продължителен престой, в първата минута оборотите мърдат надолу, кото че прекъсва някой цилиндър. Колата пали без проблем и в първите няколко такта всичко е нормално, но след това 5-6 /понякога 10-11/ пъти през равни интервали оборотите падат и се вдигат и после всичко е нормално колкото пъти да паля до следващия по-голям престой. Ремонта на помпата беше в сервиз и след това настройката е направена с компютър. След няколко дни, като закарах колата в същия сервиз за диагностициране на проблема ми казаха, че е дала грешка в ел. магнитния клапан на ГНП-то. Клапанът е свален е прочистен след това грешката е изчистена и не се е появила /преди тава не са могли да я изчистят/, но на следващата сутрин пак същото. Мерих подгряващите свещи всички дават съпротивление 1,8 ома. Проблемът не е кой знае какъв, но е дразнещ и ако някой има решение нека го сподели.
- samo_pechka
- Мнения: 8980
- Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
- Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
- Двигател: V-twin 2002 + R4 1989
Re: Пасат Б5, 1,9 ТДИ, АВГ, 2000 г. играят оборотите на студ
Имам съмнение, че някъде ти дърпа въздух. Изключвам други варианти щото
Горивото е редовно или? Горивен филтър сменен ?
. Те тр. да са проверили аванс, мг и т.н..stanimak написа:Ремонта на помпата беше в сервиз и след това настройката е направена с компютър
Горивото е редовно или? Горивен филтър сменен ?
- stanimak
- Мнения: 39
- Регистриран на: Пон 26 яну 2009 15:10
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Panagyuriste
Re: Пасат Б5, 1,9 ТДИ, АВГ, 2000 г. играят оборотите на студ
Горивото е редовно от бензиностанция, горивният филтър е на около 10 000 км, клапанът на горивния филтър е на по-малко /смених го след смяната на филтъра понеже изпускаше и постоянно имаше нафта върху филтъра/. След смяната на уплътненията на помпата всичко по пътя на горивото в моторния отсек е сухо.
- stanimak
- Мнения: 39
- Регистриран на: Пон 26 яну 2009 15:10
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Panagyuriste
Re: Пасат Б5, 1,9 ТДИ, АВГ, 2000 г. играят оборотите на студ
Смених датчика за температурата на охлаждащата течност и вече два дни оборотите не играят при първо палене. Благодаря на всички, които прочетоха моя въпрос.
- stanimak
- Мнения: 39
- Регистриран на: Пон 26 яну 2009 15:10
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Panagyuriste
Re: Пасат Б5, 1,9 ТДИ, АВГ, 2000 г. играят оборотите на студено.
Има и нещо друго защото след известно време пак взеха да мърдат оборотите. По-рядко и за по-кратко време, но все пак дразни. Продължавам да търся проблема /-ите/.
Re: Пасат Б5, 1,9 ТДИ, АВГ, 2000 г. играят оборотите на студено.
същия проблем преди 6 месеца при мен беше. Смених както тебе датчика за температурата и оттогава няма проблеми с оборотите.
От магазина за авточасти не успяха от 1вия път да ми дадат верния датчик. По памет имаше различни цветове, син, златно жълт и черен ли беше зелен ли, не помня.
Имат разлика по геометрията и по това се познава когато се пробва да се сложи. Преди това е трудно да се познае и в компютъра на магазина нямаше точно написано за моя модел кой е.
Данеби при теб да сте сложили грешен датчик за температура, т.е. геометрията пасва но нещо в начина му на мерене да е грешно?
Не знам какви параметри освен температурата използва компютъра на мотора като входни данни за да управлява оборотите. Опитай да разбереш това.
Ние с майстора на времето хванахме проблема чрез VAG-KOM на екрана на лаптопа видяхме че според компютъра датчика показва -5 градуса целзии при 30 градуса навън, значи датчика на температурата беше за смяна...
Интересно че по спомен стрелката на таблото и този датчик май са отделни. В което има логика. Но този на таблото не влияе на мотора предполагам а само другия.
От магазина за авточасти не успяха от 1вия път да ми дадат верния датчик. По памет имаше различни цветове, син, златно жълт и черен ли беше зелен ли, не помня.
Имат разлика по геометрията и по това се познава когато се пробва да се сложи. Преди това е трудно да се познае и в компютъра на магазина нямаше точно написано за моя модел кой е.
Данеби при теб да сте сложили грешен датчик за температура, т.е. геометрията пасва но нещо в начина му на мерене да е грешно?
Не знам какви параметри освен температурата използва компютъра на мотора като входни данни за да управлява оборотите. Опитай да разбереш това.
Ние с майстора на времето хванахме проблема чрез VAG-KOM на екрана на лаптопа видяхме че според компютъра датчика показва -5 градуса целзии при 30 градуса навън, значи датчика на температурата беше за смяна...
Интересно че по спомен стрелката на таблото и този датчик май са отделни. В което има логика. Но този на таблото не влияе на мотора предполагам а само другия.
- stanimak
- Мнения: 39
- Регистриран на: Пон 26 яну 2009 15:10
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Panagyuriste
Re: Пасат Б5, 1,9 ТДИ, АВГ, 2000 г. играят оборотите на студено.
В сервиза където ми смениха датчика го търсиха по модел и по формата на буксата. Моят беше зелен с елипсовидна букса и уж сложиха същия.
- stanimak
- Мнения: 39
- Регистриран на: Пон 26 яну 2009 15:10
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Panagyuriste
Re: Пасат Б5, 1,9 ТДИ, АВГ, 2000 г. играят оборотите на студено.
Пропуснал съм да напиша, че проблемът беше решен с нов дебитомер, старият подаваше некоректни стойности на влизащия въздух.
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 34 госта