пасат B5-1,9 ATJмного трудно палене и малко помощ за разкодиране на лог файлове

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
jeriko
Мнения: 193
Регистриран на: Съб 01 дек 2007 21:41
Автомобил: passat
Двигател: 1.9 TDI ATJ 2000
Местоположение: Търговище

пасат B5-1,9 ATJмного трудно палене и малко помощ за разкодиране на лог файлове

Мнениеот jeriko » Нед 03 яну 2016 11:35


За много години колеги живи и здрави да сте,проблема ми е следния от няколко дена пасата(B5-1,9ATJ)пали много трудно когато е студен,после няма проблеми,свещите са проверени подгряват нормално,до сега не е правила така миналата зима си палеше от раз ,направих няколко снимки ако може някой да каже как са стойностите и дали се вижда проблем да сподели
Прикачени файлове
IMG_1631.JPG
IMG_1629.JPG
IMG_1627.JPG
IMG_1628.JPG

Последна промяна от jeriko на Пон 04 яну 2016 20:27, променено общо 2 пъти.




Потребителски аватар
jeriko
Мнения: 193
Регистриран на: Съб 01 дек 2007 21:41
Автомобил: passat
Двигател: 1.9 TDI ATJ 2000
Местоположение: Търговище

Re: пасат B5-1,9 ATJ малко помощ за разкодиране на лог файлове

Мнениеот jeriko » Пон 04 яну 2016 16:19


по точно ме интересува дали синхронизацията е наред,много трудно пали сутрин


Потребителски аватар
tdi fen
Мнения: 4721
Регистриран на: Пет 05 юни 2009 19:45
Автомобил: Skoda Octavia 1U Renault Clio
Двигател: TDI AGR
Местоположение: София

Re: пасат B5-1,9 ATJ малко помощ за разкодиране на лог файлове

Мнениеот tdi fen » Пон 04 яну 2016 16:41


синхронизацията е добре търси проблема другаде примерно акумулатор,алтернатор,стартер,свещи,тандем помпа


Потребителски аватар
jeriko
Мнения: 193
Регистриран на: Съб 01 дек 2007 21:41
Автомобил: passat
Двигател: 1.9 TDI ATJ 2000
Местоположение: Търговище

Re: пасат B5-1,9 ATJ малко помощ за разкодиране на лог файлове

Мнениеот jeriko » Пон 04 яну 2016 18:20


само когато са минусови градуси много трудно пали,ако е тандем помпата и топла нямали да пали трудно


Потребителски аватар
tdi fen
Мнения: 4721
Регистриран на: Пет 05 юни 2009 19:45
Автомобил: Skoda Octavia 1U Renault Clio
Двигател: TDI AGR
Местоположение: София

Re: пасат B5-1,9 ATJ малко помощ за разкодиране на лог файлове

Мнениеот tdi fen » Пон 04 яну 2016 18:44


щом е само на студеното най-вероятно не от нея защото така щеше да пали и на топлото свещите проверявал ли си ?,акумулатора и алтернатора мерил ли си ? стартера как върти ? примигват ли уредите като върти ?

Последна промяна от tdi fen на Пон 04 яну 2016 18:50, променено общо 1 път.


phantom_
Мнения: 2205
Регистриран на: Нед 25 сеп 2011 11:53
Автомобил: VW passat+BMW X3+Honda St1300
Двигател: avf+m47
Местоположение: shabla

Re: пасат B5-1,9 ATJ малко помощ за разкодиране на лог файлове

Мнениеот phantom_ » Пон 04 яну 2016 18:48


Как пали по точно?Много върти и пали от раз или върти и ги нарежда един по един цилиндрите?Стартера силно ли върти?И между другото лог файл е друго нещо ,а не това което си качил. :th_up


Потребителски аватар
jeriko
Мнения: 193
Регистриран на: Съб 01 дек 2007 21:41
Автомобил: passat
Двигател: 1.9 TDI ATJ 2000
Местоположение: Търговище

Re: пасат B5-1,9 ATJ малко помощ за разкодиране на лог файлове

Мнениеот jeriko » Пон 04 яну 2016 19:38


свещите ги извадих и проверих директно на акумулатора и 4 те греят,ток също отива проверено е ,всъщност какво се случва сутрин подгрявам 3 пъти до цъкане на релето ,почва да върти и чак след 10-15сек запалва и изкарва пушек,лятото е правено цялостно обслужване на ремъци,ролки масла филтри,топла пали от раз,това трудно палене започна с падането на градусите от 0 надолу все по трудно пали,а запали после цял ден пали от раз,все си мисля че нещо центровката не е наред,обслужването е правено в добър дизел сервиз ясенково,резервоара е до горе и кастрол тда съм сложил,вървежа е добре нз друго какво да кажа


Потребителски аватар
tdi fen
Мнения: 4721
Регистриран на: Пет 05 юни 2009 19:45
Автомобил: Skoda Octavia 1U Renault Clio
Двигател: TDI AGR
Местоположение: София

Re: пасат B5-1,9 ATJ малко помощ за разкодиране на лог файлове

Мнениеот tdi fen » Пон 04 яну 2016 19:58


огледай все пак сухо ли е около тандем помпата също признак за проблем с нея е твърд педал на спирачките,но според мен работата е акумулатор,алтернатор,стартер


Потребителски аватар
jeriko
Мнения: 193
Регистриран на: Съб 01 дек 2007 21:41
Автомобил: passat
Двигател: 1.9 TDI ATJ 2000
Местоположение: Търговище

Re: пасат B5-1,9 ATJ малко помощ за разкодиране на лог файлове

Мнениеот jeriko » Пон 04 яну 2016 20:06


тандем помпата е това отзад на главата нали?


phantom_
Мнения: 2205
Регистриран на: Нед 25 сеп 2011 11:53
Автомобил: VW passat+BMW X3+Honda St1300
Двигател: avf+m47
Местоположение: shabla

Re: пасат B5-1,9 ATJмного трудно палене и малко помощ за разкодиране на лог файлове

Мнениеот phantom_ » Пон 04 яну 2016 23:51


Да това е.А щом пали така сигурно връща нафтата от филтъра в резервоара.Сложи един клапан за нафтата да не се връща.Друг способ е да я спреш на байр с двигателя надолу ;-) и да видиш как ще пали тогава.


radodar
Мнения: 8
Регистриран на: Пон 14 окт 2013 9:14
Автомобил: passat b 5.5
Двигател: avf 2001

Re: пасат B5-1,9 ATJмного трудно палене и малко помощ за разкодиране на лог файлове

Мнениеот radodar » Сря 20 яну 2016 14:52


Здравейте колеги!И аз го имам същия проблем,само че на "AVF" мотор.Сутрин е тегава работа и ги реди цилиндрите,не пали всички наведнъж.Свещите са нови и работят,лятото е обслужена и е правен ремонт на главата заради духнала гарнитура,около тандем помпата е сухо и са сменени гумички на дюзите.Акумулатора беше поотслабнал и го дозаредих,пак същото.Миналата зима на -25С палеше докато и покажа ключа.

Ако някой може да даде насоки към проблема,ще бъда благодарен.

Сори че ползвам темата на колегата,но понеже проблема е същия,реших че е уместно!


Потребителски аватар
sim_ex
Мнения: 107
Регистриран на: Сря 18 юни 2014 18:24
Автомобил: Passat b5.5 1.9 TDI PD
Двигател: AVF

Re: пасат B5-1,9 ATJмного трудно палене и малко помощ за разкодиране на лог файлове

Мнениеот sim_ex » Пон 30 яну 2017 23:55


Нещо ново по темата. Нещо и моята влезе в клуба на трудно палещите сутрин. Не пали изведнъж всички цилиндри ами сякаш само някой в началото и тва продължава 3-4 секунди де на -5 или -7. Предполагам вече ви се изяснил проблема и може да напишете решенията.
:arrow :arrow :arrow
след седмица си отговарям сам на поста. Купих нови подгревни свещи и ги смених. Нямам снимки, че ги сненях късно вечер с фенерче. След демонтажа ги пробвах и нито една от тях не грее. Тотално повредени!
Процедурата беше следната.
1.Три дена преди смяната накапах масло по основата им (така четах някъде)
2. Отстраних горивния филтър.
3. Махнах основата която го държи. Доста трудна задача 3 болата и една гайка (всички 10) се развиват. Така има място да се извади последната свещ. няма хич място и като си провирах ръката счупух тръбата където влиза щеката за маслото от самата основа. Внимавайте чупят се много лесно....
4. На леко топъл мотор разих първите две, оборот напред половин назад ,малко трудно беше.
докато развия двете мотора изтина напълно и другите две се развиха много лесно (препоръка на BOSCH е да се развиват на студено)
5.Завих новите и по обратния ред.
днес проверих старите на мощно захранване 13в 30А, консумацията им е 0А . :scare3


Проблеми с паленето имах само на под -4 градуса . Дори на -4 пали с 2-3 завъртания. На 0 палеше от първото завъртане. Не бих предположил, че нямам и една здрава свещ.



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: tdi fen, vandu и 46 госта