
всичките бутала изглеждаха така, имаха огромен луфт във цилиндрите, комресия 15, клапаните ги избивах със чук от главата :bl: , след това нещата се развиват в рамките на 3 дена, аз и най-добрият ми приятел сваляме двигателя

, един друг приятел ми даде блок, със коляновия вал от 1.9 тди 90 коня

, аз си преместих буталата и биелите от ребилднатия мотор, мотора се разреди малко, буталата вече не излизаха, ами даже бяха по-надолу от челото на блока (не съм смятал степента), качихме блока на пасатчето, от там за най-дебелата гарнитура Виктор рейнц, и на третия ден вече палеше и работеше както трябва. Аз още нямах книжка, но най-добрият ми приятел изкара Б1 та решихме че ще подкарваме пасата, смених му тампоните на задния мост, обезвъздушихме спирачките, преглед, гражданска и юли месец му беше първото изкарване

Предият капак беше със обелен лак и много ме дразнеше

и реших да свалям капака и да си поиграя със него П.С. тогава си бях сложил едно куперче от което според мен със това разположение ефект нямаше.



тук на заден фон смесвам оцет, кислородна вода и сол

и ето го и ефекта 3 минути по-късно - ръжда bow

тук вече бях затъмнил частично фаровете, и последваха мигачите


и така се кара цяло лято, смени се цялото окачване всички тампончета, накрайници,
въртяхме му по 200 км на ден, и нещо не ни стигаха тия 75 коня, пуснах му малко гориво, и го надухме на колкото можеше турбото (гаретт т2), и ефекта ми хареса, бях решил вече че ще слагам ккк к24, старото турбо издържа така около седмица, и се разби, надуваше мах 0.5 бар, взех си аз к24, амаа дедов, взел съм грешното к24 това не се събираше заради местоположението на гейта

след месец взех правилното, отляво новото, вдясно старото

турбото беше рециклирано и, не беше слагано след това, сложих го но перката не се въртеше свободно, беше станало късно и реших че на другия ден ще се занимавам, на сутринта четох че от стоенето липсата на масло може да се върти по трудно, запалих изчаках колата 5 мин да загрее, дадох гас на място до кум 4к оборота и стрелката на бууст метъра удари 1.4 бар на място, викнах приятеля ми да я изкараме колата да я пробваме, налягането беше мах 1.7бар, много се накефих как върви :nazi:
пробваха се и няколко джанти



октомври месец миналата година и аз изкарах категория Б1 и вече си го карам аз, във момента е намалено налягането на турбото, като заводското, и е точно 75 коня имам и графика :D
имам големи планове както за оптичният тунинг, така и за силовият, но за това ще пиша по-късно, че трябва да излизам ;)
оставям накрая малко снимки :D






Надявам се да ви е харесало, проекта ще се развива бавно поради липсата на пари и време, все пак съм 11клас и трябва и на училище да ходя :dknow: Искам да кажа, че абсолютно всичко по колата се прави от мен, и от мой приятели, колата не ходи по сервизи и тн, двигателя е сглобяван в мазето, и всичко по колата се прави пред блока. :D
моля ако съм сгрешил раздела, някой админ да премести темата
