Здравейте! Колата е VW golf 5 tdi 105 коня 2006 година.Днеска отивам да си сменя ремъкът и Ролките на и на отиване колата върви перфектно.След смяната се качвам паля и отивам на главен път и колата не набира все едно карам лада.Колата няма тяга и хвърля адски много черно от заде като дам газ до дупка и не набира грам.
Върнах се веднага при майсторът и казва ,че сигорно е от горивният филтър запушил се е.Казах му,че ме баламосва. От стоене в гаража му и смяна на ремък не може да се запуши филтърът при положение ,че като идвах към сервизът колата беше пушка.
Казваите какво може да е проблемът.
golf 5 tdi 105 коня 2006 След смяна на ангренажен pемък колата няма тяга .
golf 5 tdi 105 коня 2006 След смяна на ангренажен pемък колата няма тяга .
Последна промяна от moto333 на Пет 05 фев 2016 18:04, променено общо 1 път.
- Spas
- Модератор
- Мнения: 3690
- Регистриран на: Нед 09 сеп 2007 11:51
- Автомобил: VW Golf 2
- Двигател: 1800 RP
- Местоположение: София
Re: След смяна на Ремък колата няма тяга.
Първо си оправи заглавието, да е по правилата. После, от моя не-скромен опит, съм почти сигурен, че ти е объркал центровката. Моят съвет към теб, да отидеш при по-свестен сервиз, да си платиш още един път и да ти проверят зацепването. Защото ако нещо там не е наред, може да се случат много по-лоши неща от това да не върви. :)
- курвата
- Мнения: 221
- Регистриран на: Съб 21 мар 2015 20:22
- Автомобил: Polo + A3
- Двигател: ABF + AGU
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: След смяна на Ремък колата няма тяга.
Не е зацепена като хората това е проблема на 100%.
Re: След смяна на ангренажен pемък колата няма тяга .
Благодаря утре ще отида в сервизът и ще ви кажа какво е станало.
- vankata_passat
- Мнения: 267
- Регистриран на: Вто 08 дек 2015 13:30
- Автомобил: Vw Passat 1.9 tdi 131 hp
- Двигател: AVF
- Местоположение: Силистра
Re: След смяна на Ремък колата няма тяга.
Това е 100% колегите са ти подсказали че е центровката трябва всичко да е на белези.трябва специални инструменти за фиксиране на разпределителния вал колянов вал.
-
- Мнения: 2102
- Регистриран на: Чет 29 ное 2012 15:32
- Автомобил: VW Passat
- Двигател: AVF
- Местоположение: София
Re: golf 5 tdi 105 коня 2006 След смяна на ангренажен pемък колата няма тяга .
Е чак толкова да е смотан този майстор не ми се вярва.Виж дали всички турбопътища са си по местата.
Re: golf 5 tdi 105 коня 2006 След смяна на ангренажен pемък колата няма тяга .
Освен турбопътищата си провери и вакумите да не би да е забравен някой. Тези неща излизат на диагностика.
Не ми се вярва да е от ремък това.
Не ми се вярва да е от ремък това.
- stefan4o
- Мнения: 19284
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: golf 5 tdi 105 коня 2006 След смяна на ангренажен pемък колата няма тяга .
Ако продължава да твърди от филтъра, предложи му да го смени, ако няма разлика - да не му платиш нито филтъра, нито труда, да видим дали няма да размисли 
Аз също залагам на друго - я някой белег, някоя разкачена букса, вакуум и т.н.

Аз също залагам на друго - я някой белег, някоя разкачена букса, вакуум и т.н.
- dalgia-73
- Мнения: 445
- Регистриран на: Пет 16 юли 2010 17:00
- Автомобил: VW Touran
- Двигател: BKC
- Местоположение: Силистра
Re: golf 5 tdi 105 коня 2006 След смяна на ангренажен pемък колата няма тяга .
Ако беше неправилно зацепен ремък със първият опит за палене щеше да стане беля.Зацепването се гледа от майстора по няколко пъти.Търси причината някъде другаде,най вероятно не добре закопчан маркуч на турбото или някои вакум.Колегата по горе е писал.
- ktamen
- Мнения: 6359
- Регистриран на: Вто 23 мар 2010 18:52
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София - Ямбол
Re: golf 5 tdi 105 коня 2006 След смяна на ангренажен pемък колата няма тяга .
dalgia-73 написа:Ако беше неправилно зацепен ремък със първият опит за палене щеше да стане беля
И каква беля щеше да стане? Аз съм бъркал зацепването и единствената беля, дето стана е, че голфа не вървеше както трябва. Като оправих ремъка и вървежа се оправи.
Като съдя по филтърното оправдание, въпросният майстор е напълно способен да обърка зацепването. Според мен това е и най-вероятната причина за проблема.
Разбира се, че може да има нещо откачено или други от този род.
- stefan4o
- Мнения: 19284
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: golf 5 tdi 105 коня 2006 След смяна на ангренажен pемък колата няма тяга .
dalgia-73 написа:Зацепването се гледа от майстора по няколко пъти.
Говориш така, все едно си бил там? Или говориш принципно? Щото може да седи и да го гледа два дни, ама пак да не види, че му е избягал белег. То гледането не е като виждането

- gergeto
- Мнения: 3344
- Регистриран на: Нед 10 апр 2011 18:14
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Шумен
Re: golf 5 tdi 105 коня 2006 След смяна на ангренажен pемък колата няма тяга .
Преди две-три седмици сменяхме съединител на моята кола.Майстора се качи да я пробва,веднага се върна пред сервиза и вика :Тая кола не върви ,едвам набира.Отвори капака,гледа ,гледа и видя една букса ,която забравил да закачи.Сложи я, качи се пака да покара-колата лети.Обаче питай ме за какво беше тая букса незнам.Щом е правен някакъв ремонт ,огледай за нещо забравено - я разкачен маркуч,както казват колегите,я някоя букса.
Тея мотори са толкова "бъкани" с маркучи ,кабели и тем подобни,че е напълно възможно майстора да е забравил да закачи нещо.
Тея мотори са толкова "бъкани" с маркучи ,кабели и тем подобни,че е напълно възможно майстора да е забравил да закачи нещо.
-
- Мнения: 415
- Регистриран на: Съб 29 май 2010 10:39
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: lom
Re: golf 5 tdi 105 коня 2006 След смяна на ангренажен pемък колата няма тяга .
има раздвижна шайба горе на разпределителния вал,оттам да ти направи синхронизацията на двата вала(camshaft and crankshaft) на 0 и си готов,поздрви и успех 

-
- Мнения: 61
- Регистриран на: Вто 22 юли 2014 16:26
- Автомобил: vw touran
- Двигател: bxe 2007
- Местоположение: България
Re: golf 5 tdi 105 коня 2006 След смяна на ангренажен pемък колата няма тяга .
ktamen написа:dalgia-73 написа:Ако беше неправилно зацепен ремък със първият опит за палене щеше да стане беля
И каква беля щеше да стане?
Голяма беля. При дизела един прескочен зъб и удряш клапани, докато бензиновите по търпят да прескочиш. Колегата веднага щеше да усети промяна в работата на двигателя все едно мели орехи вътре. Щом пуши е нещо около турбината, забравен вакум, букса както са споменали колегите.

- ktamen
- Мнения: 6359
- Регистриран на: Вто 23 мар 2010 18:52
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София - Ямбол
Re: golf 5 tdi 105 коня 2006 След смяна на ангренажен pемък колата няма тяга .
Зависи в коя посока е прескоченият зъб. А освен това е много вероятно само помпата да е зацепена грешно, там и 10 зъба да е грешката нищо няма да удари. Така или иначе посещението при друг майстор е задължително да провери какво е оакал първия майстор.
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 53 госта