Здравейте приятели, това лято си купих Пасат 6 2.0 ТДИ и нямах никакви проблеми в началото.....Кратката история е, че един ден влизам в гаража и давам на контакт и ми изписва ''Engine fault - Workshop'' . Въпреки това реших да запаля, започна се едно въртене и няма палене докато не падна акумулатора. Закачих го с VCDS и излезна следната грешка на двигателя: 17036 - Sensor Reference Voltage B P0652 - 007 - Too Low. http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/17036/P0652/001618 Та така се започна първо със смяна на G31 - Сензора за налягането, също така проверих и окабеляванто - проблема не се отстрани. Реших да мина към варианта със смяна на компютъра, тъй като той също е една от възможните причини. Разбира се за да се получат нещата смених и комфорт модула, кормилния пърт и ключа с кутийката му иначе щях да имам проблем с имобилайзера. Частите съм ги взел от подобна кола със същия BKP двигател но с малка разлика в софтуера и вероятно заради това след дълго въртене успя да запали. Но така пали ......да кажем на 20 въртенета веднъж. Стигам до извода че не е комп на двигателя. Което ми направи впечатление е че и при двата компютъра държи много високо налягане в системата(снимките по-долу) показанията на дебитомера на АГР и на Бууст сензора. Също съм снимал и показанията на дюзите когато успя да запали.
http://prikachi.com/images.php?images/822/8642822n.jpg
http://prikachi.com/images.php?images/831/8642831t.jpg
http://prikachi.com/images.php?images/837/8642837T.jpg
Реших да сменя и вакуумния модул който е управляван електронно понеже имах съмнение че някой от тях задържа високо налягане, но не се промени нищо.
Когато запали работеше добре и равномерно а и като гледам показанията на дюзите се съмнявам те да са причина.
Ако някой е имал подобен проблем ще се радвам да сподели, че вече нямам идеи. Благодаря на отзовалите се!



Фолксваген Пасат Б6-BKP не пали
- tsvetanovvvv
- Мнения: 108
- Регистриран на: Чет 19 авг 2010 20:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Pleven
-
- Мнения: 2205
- Регистриран на: Нед 25 сеп 2011 11:53
- Автомобил: VW passat+BMW X3+Honda St1300
- Двигател: avf+m47
- Местоположение: shabla
Re: Фолксваген Пасат Б6-BKP не пали
На дебитомера и дюзите показанията са нормални,ама тоя буст
на обороти ли е?

- pushkata11
- Мнения: 354
- Регистриран на: Пон 20 юли 2015 16:55
- Автомобил: Passat [B3 GT G60 Syncro] [B5_5]
- Двигател: [PG 1992] [AVF 2004]
- Местоположение: Пловдив
Re: Фолксваген Пасат Б6-BKP не пали
Колега, колата пуши ли ? 

- tsvetanovvvv
- Мнения: 108
- Регистриран на: Чет 19 авг 2010 20:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Pleven
Re: Фолксваген Пасат Б6-BKP не пали
Бууста който е на снимките е на нормални обороти на запалена кола,независимо дали ще форсирам или не налягането не се променя което не е нормално. Около 30 секунди щом я изгася и налягането пада. Иначе доста трудно пали , но като запали работи равномерно и няма да пуши. Премига ми светлината за свещите и изписва ''Engine Fault - Workshop'' дори и когато запали.Забравих да споменя че и АГР смених. Някакви идеи?
- nikolay80
- Мнения: 132
- Регистриран на: Нед 01 юни 2008 21:53
- Автомобил: VW Passat
- Двигател: AVF 2001г
- Местоположение: Сливен
Re: Фолксваген Пасат Б6-BKP не пали
Пробвай с друг МАП-сензор.
- tsvetanovvvv
- Мнения: 108
- Регистриран на: Чет 19 авг 2010 20:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Pleven
Re: Фолксваген Пасат Б6-BKP не пали
Сменях го с 2 други, нали това е сензора за налягането G31....почвам да си мисля дали не е ми заседнал актуатора на турбото и като въртя да се създава налягане. Ако някой който е имал проблем с актуатора сподели дали е имал подобен проблем....
- nikolay80
- Мнения: 132
- Регистриран на: Нед 01 юни 2008 21:53
- Автомобил: VW Passat
- Двигател: AVF 2001г
- Местоположение: Сливен
Re: Фолксваген Пасат Б6-BKP не пали
Няма как при въртене на стартер да вдигне налягане турбината.Нещо друго се случва ,но какво???
- legaltk
- Мнения: 90
- Регистриран на: Пон 21 фев 2011 13:37
- Автомобил: 1.9 TDI
- Двигател: AXR
- Местоположение: София
Re: Фолксваген Пасат Б6-BKP не пали
Запушен катализатор? На колко км е колата?
- leonardo_vd
- Мнения: 3022
- Регистриран на: Съб 07 апр 2007 17:04
- Автомобил: Golf mk1 VR6 TURBO
- Двигател: AAA
- Местоположение: Видин
- Контакти:
Re: Фолксваген Пасат Б6-BKP не пали
Иди на сервиз бре човек, или не ти се дават кинти.. Ще профукаш повече пари докато сам си отстраниш повредата.
- tsvetanovvvv
- Мнения: 108
- Регистриран на: Чет 19 авг 2010 20:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Pleven
Re: Фолксваген Пасат Б6-BKP не пали
Аз повредата ще я отстраня, въпрос на време е, имам още един пасат за части и рано или късно ще разбера какво е
Надявах се на съвет с идеята да го открия по-бързо, та относно профуканите пари не го мисли ;)

Надявах се на съвет с идеята да го открия по-бързо, та относно профуканите пари не го мисли ;)
-
- Мнения: 47
- Регистриран на: Пет 17 сеп 2010 17:46
- Автомобил: Golf 2
- Двигател: 1.6 PN Pierburg 2E-E
- Местоположение: Topolovgrad
Re: Фолксваген Пасат Б6-BKP не пали
Какво се оказа колега, запали ли я ?
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: musi98 и 35 госта