Фолксваген Пасат Б6-BKP не пали

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
tsvetanovvvv
Мнения: 108
Регистриран на: Чет 19 авг 2010 20:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Pleven

Фолксваген Пасат Б6-BKP не пали

Мнениеот tsvetanovvvv » Чет 18 фев 2016 21:31


Здравейте приятели, това лято си купих Пасат 6 2.0 ТДИ и нямах никакви проблеми в началото.....Кратката история е, че един ден влизам в гаража и давам на контакт и ми изписва ''Engine fault - Workshop'' . Въпреки това реших да запаля, започна се едно въртене и няма палене докато не падна акумулатора. Закачих го с VCDS и излезна следната грешка на двигателя: 17036 - Sensor Reference Voltage B P0652 - 007 - Too Low. http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/17036/P0652/001618 Та така се започна първо със смяна на G31 - Сензора за налягането, също така проверих и окабеляванто - проблема не се отстрани. Реших да мина към варианта със смяна на компютъра, тъй като той също е една от възможните причини. Разбира се за да се получат нещата смених и комфорт модула, кормилния пърт и ключа с кутийката му иначе щях да имам проблем с имобилайзера. Частите съм ги взел от подобна кола със същия BKP двигател но с малка разлика в софтуера и вероятно заради това след дълго въртене успя да запали. Но така пали ......да кажем на 20 въртенета веднъж. Стигам до извода че не е комп на двигателя. Което ми направи впечатление е че и при двата компютъра държи много високо налягане в системата(снимките по-долу) показанията на дебитомера на АГР и на Бууст сензора. Също съм снимал и показанията на дюзите когато успя да запали.
http://prikachi.com/images.php?images/822/8642822n.jpg
http://prikachi.com/images.php?images/831/8642831t.jpg
http://prikachi.com/images.php?images/837/8642837T.jpg
Реших да сменя и вакуумния модул който е управляван електронно понеже имах съмнение че някой от тях задържа високо налягане, но не се промени нищо.
Когато запали работеше добре и равномерно а и като гледам показанията на дюзите се съмнявам те да са причина.
Ако някой е имал подобен проблем ще се радвам да сподели, че вече нямам идеи. Благодаря на отзовалите се!




phantom_
Мнения: 2205
Регистриран на: Нед 25 сеп 2011 11:53
Автомобил: VW passat+BMW X3+Honda St1300
Двигател: avf+m47
Местоположение: shabla

Re: Фолксваген Пасат Б6-BKP не пали

Мнениеот phantom_ » Пет 19 фев 2016 8:36


На дебитомера и дюзите показанията са нормални,ама тоя буст :scare3 на обороти ли е?


Потребителски аватар
pushkata11
Мнения: 354
Регистриран на: Пон 20 юли 2015 16:55
Автомобил: Passat [B3 GT G60 Syncro] [B5_5]
Двигател: [PG 1992] [AVF 2004]
Местоположение: Пловдив

Re: Фолксваген Пасат Б6-BKP не пали

Мнениеот pushkata11 » Пет 19 фев 2016 11:33


Колега, колата пуши ли ? :eek


Потребителски аватар
tsvetanovvvv
Мнения: 108
Регистриран на: Чет 19 авг 2010 20:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Pleven

Re: Фолксваген Пасат Б6-BKP не пали

Мнениеот tsvetanovvvv » Пет 19 фев 2016 21:36


Бууста който е на снимките е на нормални обороти на запалена кола,независимо дали ще форсирам или не налягането не се променя което не е нормално. Около 30 секунди щом я изгася и налягането пада. Иначе доста трудно пали , но като запали работи равномерно и няма да пуши. Премига ми светлината за свещите и изписва ''Engine Fault - Workshop'' дори и когато запали.Забравих да споменя че и АГР смених. Някакви идеи?


Потребителски аватар
nikolay80
Мнения: 132
Регистриран на: Нед 01 юни 2008 21:53
Автомобил: VW Passat
Двигател: AVF 2001г
Местоположение: Сливен

Re: Фолксваген Пасат Б6-BKP не пали

Мнениеот nikolay80 » Пет 19 фев 2016 22:53


Пробвай с друг МАП-сензор.


Потребителски аватар
tsvetanovvvv
Мнения: 108
Регистриран на: Чет 19 авг 2010 20:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Pleven

Re: Фолксваген Пасат Б6-BKP не пали

Мнениеот tsvetanovvvv » Пет 19 фев 2016 23:29


Сменях го с 2 други, нали това е сензора за налягането G31....почвам да си мисля дали не е ми заседнал актуатора на турбото и като въртя да се създава налягане. Ако някой който е имал проблем с актуатора сподели дали е имал подобен проблем....


Потребителски аватар
nikolay80
Мнения: 132
Регистриран на: Нед 01 юни 2008 21:53
Автомобил: VW Passat
Двигател: AVF 2001г
Местоположение: Сливен

Re: Фолксваген Пасат Б6-BKP не пали

Мнениеот nikolay80 » Съб 20 фев 2016 0:17


Няма как при въртене на стартер да вдигне налягане турбината.Нещо друго се случва ,но какво???


Потребителски аватар
legaltk
Мнения: 90
Регистриран на: Пон 21 фев 2011 13:37
Автомобил: 1.9 TDI
Двигател: AXR
Местоположение: София

Re: Фолксваген Пасат Б6-BKP не пали

Мнениеот legaltk » Съб 20 фев 2016 5:52


Запушен катализатор? На колко км е колата?


Потребителски аватар
leonardo_vd
Мнения: 3022
Регистриран на: Съб 07 апр 2007 17:04
Автомобил: Golf mk1 VR6 TURBO
Двигател: AAA
Местоположение: Видин
Контакти:

Re: Фолксваген Пасат Б6-BKP не пали

Мнениеот leonardo_vd » Съб 20 фев 2016 20:32


Иди на сервиз бре човек, или не ти се дават кинти.. Ще профукаш повече пари докато сам си отстраниш повредата.


Потребителски аватар
tsvetanovvvv
Мнения: 108
Регистриран на: Чет 19 авг 2010 20:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Pleven

Re: Фолксваген Пасат Б6-BKP не пали

Мнениеот tsvetanovvvv » Съб 20 фев 2016 21:58


Аз повредата ще я отстраня, въпрос на време е, имам още един пасат за части и рано или късно ще разбера какво е :mhihi
Надявах се на съвет с идеята да го открия по-бързо, та относно профуканите пари не го мисли ;)


diksan
Мнения: 47
Регистриран на: Пет 17 сеп 2010 17:46
Автомобил: Golf 2
Двигател: 1.6 PN Pierburg 2E-E
Местоположение: Topolovgrad

Re: Фолксваген Пасат Б6-BKP не пали

Мнениеот diksan » Чет 01 сеп 2016 15:17


Какво се оказа колега, запали ли я ?



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: musi98 и 36 госта