Golf MK3 1995г 1z TDI 90hp - Не пали след смяна на маркучи на турбото и почистване на колектори
Golf MK3 1995г 1z TDI 90hp - Не пали след смяна на маркучи на турбото и почистване на колектори
Колеги въпросът ми е възможно ли е ако съм объркал някои мъркуч на турбото от това да не иска да запали.Само припуква и на моменти пали за 3-4 секунди и гасне.Струва ми се че не пуска постоянно нафта към помпата.
- hip-hopotam
- Мнения: 270
- Регистриран на: Нед 30 юни 2013 22:36
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Golf MK3 1995г 1z TDI 90hp - Не пали след смяна на маркучи на турбото и почистване на колектори
Това което си правил няма абсолютно никакво касателство с проблема който се е проявил.Огледай внимателно там където си пипал да не си направил нещо незабелязано за теб.
Re: Golf MK3 1995г 1z TDI 90hp - Не пали след смяна на маркучи на турбото и почистване на колектори
Мерси за бързия отговор и аз така си помислих,че нямат нищо общо.Установих друг проблем.През горивния филтър пуска много малко нафта.Смених го с друг и пак така.Когато е вързана директно без горивен филтър няма проблеми пуска си нафта.Някаква идея?
- hip-hopotam
- Мнения: 270
- Регистриран на: Нед 30 юни 2013 22:36
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Golf MK3 1995г 1z TDI 90hp - Не пали след смяна на маркучи на турбото и почистване на колектори
Клапана за излишната нафта?Ама то за да прави така както казваш трябва да има нещо тотално счупено или изкъртено че да си връща горивото и да прави нещата който описваш.
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: georgi82 и 73 госта