Passat B5 и B5.5 - подобрения и обща информация за модела
Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
Зависи от реглажа. Резервата варира от 5 до 10 литра.
- Pet_rov
- Мнения: 4415
- Регистриран на: Сря 08 май 2013 16:16
- Автомобил: Passat Variant B4
- Двигател: ADZ 1996
- Местоположение: Шумен
Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
Именно де, ако ти гори 5/100 - 5 л., ако гори 10/100 10 литра.
Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
kossis написа:Аз лично не мога да разбера колегата за какъв точно резервоар пита. На влакова цистерна ли на ТИР ли. А вие колеги.
Ще ме извинявате, но съм пълен лаик по отношение на автомобилите :)
Благодаря за отговорите
Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
Pet_rov написа:Би следвало, като светне лампата на резервата, да имаш гориво приблизително за стотина километра. Без значение от обема на резервоара.
горе долу това е , но е относително, защото всяка кола поплавъка й показва различно в близки граници, показанията на километража подлежат на калибриране +/- 10% грубо
Последна промяна от DoH_KuXoT на Пет 01 апр 2016 14:05, променено общо 1 път.
- Pet_rov
- Мнения: 4415
- Регистриран на: Сря 08 май 2013 16:16
- Автомобил: Passat Variant B4
- Двигател: ADZ 1996
- Местоположение: Шумен
Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
Е аз затова съм написал приблизително, няма как да е с точност до грамове. Но замисълът е ясен, светне ли лампата, тъпсиш бензиностанция.
- Vasko Veselinov
- Мнения: 95
- Регистриран на: Вто 26 окт 2010 15:53
- Автомобил: VW Passat B7 - 2011 год
- Двигател:
- Местоположение: Шумен
Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
Наскоро изминах 66 км. извънградско при светеща лампа. Това ми е най-дългото пътуване "на резерва". Може да съм имал гориво в резервоара за още толкова - няма как да знам.
- Wrofeel_VR6
- Мнения: 1670
- Регистриран на: Съб 14 апр 2012 20:39
- Автомобил: Passat 3B2 1.8T 20V
- Двигател: AEB
- Местоположение: Видин
Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
Здравейте Колеги, колата е пасант б5 98г. седан
Искам да питам дали 8.5X18 ET34.5предни и 9.5X18 ET48 задни ще станат без да опират, и какви гуми да им сложа?
Ето модела на джантите:
Искам да питам дали 8.5X18 ET34.5предни и 9.5X18 ET48 задни ще станат без да опират, и какви гуми да им сложа?
Ето модела на джантите:
- Traytor
- Мнения: 1657
- Регистриран на: Пон 24 авг 2009 3:09
- Автомобил: Audi A4 B6 Avant Quattro
- Двигател: AKE 2004
- Местоположение: София
Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
Това ти е макса който ще влезе без фланци(поне по книжка). За отзад не съм убеден че ще ти се получи без фланци.
размер: 225/40R18 офсет: 8Jx18 ET38 брой дупки и междуболтово: 5x112 размер на болтовеM12 x 1.5 централен отвор: 57.1
размер: 225/40R18 офсет: 8Jx18 ET38 брой дупки и междуболтово: 5x112 размер на болтовеM12 x 1.5 централен отвор: 57.1
Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
най-после остана време за ангренаж, водна помпа, периферия, пистови ремъци и обтегачи
старт
откачаме жилото за отваряне на предния капак
разхлабваме червената пробка, след като сме нахлузили маркуч на
чучурчето за източване на антифриза
източваме
сменяме скобите на охладителя на хидравликата, бяха се отпуснали
и след леко посукване протекоха и двете, чист късмет, че не са направили
беля до сега
развиваме гайката и 4-те болта към роговете, откачаме страничните метални
водачи, горнитете два болта на основите на калниците, всички кабели и букси
се откачат за да не пречат след това, откачаме двата маркуча на
водния радиатор и отваряме радиаторната рамка комплект с радиаторите и фаровете
на дясно, без да разкачаме климатичните тръби.
първа греда... ролката вдясно на столчето не съответства на ролката вляво на столчето :)
отиваме да я сменим, добри приятели работят и събота да спасяват положението
сваляме виското, предпазните капаци, отиваме на белези и сменяме всичко.
всичко се сглобява по обратния ред за времето от 10:30 до 16:00 часа свършихме хубава
работа. Поздрави на всички и безаварийни километри!!!
старт
откачаме жилото за отваряне на предния капак
разхлабваме червената пробка, след като сме нахлузили маркуч на
чучурчето за източване на антифриза
източваме
сменяме скобите на охладителя на хидравликата, бяха се отпуснали
и след леко посукване протекоха и двете, чист късмет, че не са направили
беля до сега
развиваме гайката и 4-те болта към роговете, откачаме страничните метални
водачи, горнитете два болта на основите на калниците, всички кабели и букси
се откачат за да не пречат след това, откачаме двата маркуча на
водния радиатор и отваряме радиаторната рамка комплект с радиаторите и фаровете
на дясно, без да разкачаме климатичните тръби.
първа греда... ролката вдясно на столчето не съответства на ролката вляво на столчето :)
отиваме да я сменим, добри приятели работят и събота да спасяват положението
сваляме виското, предпазните капаци, отиваме на белези и сменяме всичко.
всичко се сглобява по обратния ред за времето от 10:30 до 16:00 часа свършихме хубава
работа. Поздрави на всички и безаварийни километри!!!
Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
Донки-хот, за хидравличните маркучи- срязахте ли ги там където са били старите скоби-слягането и да стягате на ново место. Понеже на Брато на А4-ката изтече всичко след като аз видях в сервиза че му капат и двата и помолих майстора да сменят кринкнатите оригинални скоби с нови с болт. Обаче върху старите места на слягане. Та и скобите бяха слаби. След като изтече всичко, зад блока намерих по яки и качествени скоби и срязах слягането. Работата заспа.
Сега явно ще проверявам и моите, като гледам така. Но на 131 к сигурно са малко по различни. Другото слабо място което видях и ще проверя е долната връзка към радиатора- гние скобата и антифриза заминава.
Сега явно ще проверявам и моите, като гледам така. Но на 131 к сигурно са малко по различни. Другото слабо място което видях и ще проверя е долната връзка към радиатора- гние скобата и антифриза заминава.
Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
Не ги отрязах, ще ги наблюдавам и ако омаслят ще ги резна до здраво.
Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
Здравейте, един приятел си взе AVF passat 5.5 и ще му се прави първоначално обслужване. Интересуват ни кои консумативи е желателно да се сменят и кои е излишно. Говорим без филтри и масло. За сега сме набелязали следните:
комплект ангренажен ремък
демпфер ангренажен ремък
водна помпа
канален (пистов) ремък - алетрнатор
канален (пистов) ремък - климатик
534 0014 10 INA Обтяжна ролка
531 0309 10 INA обтяжна ролка пистов ремък
комплект ангренажен ремък
демпфер ангренажен ремък
водна помпа
канален (пистов) ремък - алетрнатор
канален (пистов) ремък - климатик
534 0014 10 INA Обтяжна ролка
531 0309 10 INA обтяжна ролка пистов ремък
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: rady66 и 42 госта