Бензинова резачка за дърва- не пали

Компютри и интернет, аудио и видео, GSM, електроуреди и всяка друга техника, различна от автомобилната, обзавеждане
Потребителски аватар
forski
Мнения: 4160
Регистриран на: Пет 07 мар 2008 22:10
Автомобил: SUZUKI SX4 S-CROSS Boosterjet
Двигател:
Местоположение: Сенник/Севлиево
Контакти:

Re: Бензинова резачка за дърва- не пали

Мнениеот forski » Сря 06 апр 2016 9:47


метода на milmar действа безотказно, аз така си паля Щилката с тази разлика че не свалям филтъра а направо върху него изливам една капачка бензин, и пали от раз :smile




Потребителски аватар
К.Одаджийски
VW експерт
VW експерт
Мнения: 11917
Регистриран на: Пон 11 сеп 2006 20:11
Автомобил: Saab 9-3 SS ARC+ VW Passat 35i
Двигател: B207L + PF 1989
Местоположение: София / Берковица

Re: Бензинова резачка за дърва- не пали

Мнениеот К.Одаджийски » Сря 06 апр 2016 13:21


Да де, ама ако няма ток ако ще и литър да излееш, не пали


Потребителски аватар
samo_pechka
Мнения: 8382
Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
Двигател: V-twin 2002 + R4 1989

Re: Бензинова резачка за дърва- не пали

Мнениеот samo_pechka » Сря 06 апр 2016 23:03


Миленски, една от причината за нуждата от доп. "порция" външен бензин е по-твърдото платно на карба, другата е "изтърващи" семерини на вала ( мембранката си е вид помпичка за бензин и се управлява от импулса от подкартерното налягане ) . Ако се налага да се пали така , значи ви е ясен къде е проблема :) това всъщност е и една от причините за затрудненото и често изискващо регулиране на карба ( семеринги на кол.вал ), същото се получава и от "изсушена" мембранка ( има и други причини, но основната е тази ). Затова аз след като си свърша работа, просто източвам останалия бензин в машината , но не практикувам последващо палене , уж с идеята, че да изгори всичките бензинови капки и "пари" в резервоарчето. Според мен е излишно и повече вредно това ( сухо триене ) . И най-важното платното си остава с една идея "мазно" .
milmar написа:Карбураторът е отвратителен.
и маслената му помпа е ...ще се въздържа от коментар :) .


Потребителски аватар
stefarata
Мнения: 1894
Регистриран на: Нед 13 сеп 2009 10:56
Автомобил: Seat Alhambra 7M
Двигател: AFN 1998
Местоположение: Карнобат

Re: Бензинова резачка за дърва- не пали

Мнениеот stefarata » Пет 08 апр 2016 14:55


Бобина, това се оказа . Нова 30 лв. :stumm Още не съм казал на майстора да я прави, почвам да търся бобина из виртуалните пазари.


Потребителски аватар
К.Одаджийски
VW експерт
VW експерт
Мнения: 11917
Регистриран на: Пон 11 сеп 2006 20:11
Автомобил: Saab 9-3 SS ARC+ VW Passat 35i
Двигател: B207L + PF 1989
Местоположение: София / Берковица

Re: Бензинова резачка за дърва- не пали

Мнениеот К.Одаджийски » Пет 08 апр 2016 19:53


30 пари е добра цена за бобина


Потребителски аватар
samo_pechka
Мнения: 8382
Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
Двигател: V-twin 2002 + R4 1989

Re: Бензинова резачка за дърва- не пали

Мнениеот samo_pechka » Пет 08 апр 2016 20:13


18-20лв мисля последно беше.


Потребителски аватар
stefarata
Мнения: 1894
Регистриран на: Нед 13 сеп 2009 10:56
Автомобил: Seat Alhambra 7M
Двигател: AFN 1998
Местоположение: Карнобат

Re: Бензинова резачка за дърва- не пали

Мнениеот stefarata » Пет 08 апр 2016 20:19


тя резачката е 70, затова ми се струва висока цената :D


Потребителски аватар
samo_pechka
Мнения: 8382
Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
Двигател: V-twin 2002 + R4 1989

Re: Бензинова резачка за дърва- не пали

Мнениеот samo_pechka » Пет 08 апр 2016 20:23


Точно :) Съжалявам човече, аз лично не бих влагал повече пари в нея . Но ест. всичко опира до пари, ако смяташ, че би могъл да отделиш някаква сума за качествена втора ръка ( или нова) не се колебай . А сегашната я подари на някого, когото мразиш :) .


Потребителски аватар
gergeto
Мнения: 3344
Регистриран на: Нед 10 апр 2011 18:14
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Шумен

Re: Бензинова резачка за дърва- не пали

Мнениеот gergeto » Пет 08 апр 2016 20:36


samo_pechka написа:Точно :) Съжалявам човече, аз лично не бих влагал повече пари в нея


+1.Ако наистина тази машина ти е била вярна 6-7 години както казваш,тя наистина си е платила цената многократно,но оттук насетне си на загуба,ако "наливаш" пари повече отколкото струва тази машина като "втора ръка".


Потребителски аватар
samo_pechka
Мнения: 8382
Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
Двигател: V-twin 2002 + R4 1989

Re: Бензинова резачка за дърва- не пали

Мнениеот samo_pechka » Пет 08 апр 2016 20:43


Просто настъпва закона на Мърфи :) Оправиш едно, веднага след това нещо второ се скапва , оправиш него- трето се налага да се сменя. Точно затова е такава цената на новата, разчита се на продажбите на резервните части :)


Потребителски аватар
stefarata
Мнения: 1894
Регистриран на: Нед 13 сеп 2009 10:56
Автомобил: Seat Alhambra 7M
Двигател: AFN 1998
Местоположение: Карнобат

Re: Бензинова резачка за дърва- не пали

Мнениеот stefarata » Съб 09 апр 2016 4:49




emo-gar
Мнения: 3443
Регистриран на: Съб 16 сеп 2006 23:13
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София,Lantra 1.5 ,Golf 3-ABS,Vento-R.I.P.

Re: Бензинова резачка за дърва- не пали

Мнениеот emo-gar » Нед 24 апр 2016 10:23


"майсторът" вече е дал диагноза,малко късно попаднах на темата...бих посъветвал да се погледне(ако има) датчика за ниво на маслото в картерчето.Той блокира запалването,често го отстраняват.


Потребителски аватар
stefarata
Мнения: 1894
Регистриран на: Нед 13 сеп 2009 10:56
Автомобил: Seat Alhambra 7M
Двигател: AFN 1998
Местоположение: Карнобат

Re: Бензинова резачка за дърва- не пали

Мнениеот stefarata » Чет 28 апр 2016 21:32


не го знам този датчик, майстора смени бобината и резачката възкръсна


mariuskara
Мнения: 1
Регистриран на: Сря 04 ное 2009 19:32
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Pleven

Re: Бензинова резачка за дърва- не пали

Мнениеот mariuskara » Чет 24 сеп 2020 11:15


https://prikachi.net/image/Vf49iКлючето на моторен трион какво включва и изключва.Единият му проводник отива на винта стягащ подковата към тялото на двигателя. Другият проводник с женски накрайник се нанизва на мъжко стърчащо от бобината.И на двата края /винта и мъжкото/ има - минус маса?За какво дава контакт между 2 две маси? Ако на мъжкото от бобината има+ плюс ще стане късо съединение? Бобината с подковата трябва ли да е изолирана от тялото на двигателя /да не е на маса/ ? Това е снимка на бобината



Върни се в “ОФФ-Топик - електроника, техника, обзавеждане”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: humanic и 58 госта