ОК,хора.Изчитайки почти всичко във форума относно Golf 3 1.6 GT,1.8 и 2.0 GTI двигателите,стигнах до заключението че е най-добре да продължа да си използвам стария и добре познат 1.8 двигател с 90 коня,тъй като според мненията той е най-добрата комбинация от мощност,добър разход,евтина поддръжка и нисък данък.Но съм твърде решен да сменя колата,макар и със същия двигател,защото моята просто вече не си струва да я правя,най-вече защото е изгнила.
Сега изникват следните въпроси,за да я направя по-добре и по-спортно изглеждаща.Струва ми се че следните неща които ще изброя са по-характерни за GT и GTI моделите и затова ме интересува дали има и модели 1.8 с тези особености.
*Радио антената - По принцип търся да е между 1996 и 1998,защото моята е 1994,и не само защото ще е по-нова,а и защото на по-новите ми харесва това че радио антената не е на левия калник до шофьорската врата а отгоре на тавана.Изглежда по-спортно и готино.Поне на мен тази на калника не ми допада.
*Пластмасови прагове - Забелязал съм както казах на GT и GTI моделите че имат пластмасови прагове отвън.Въпросът ми относно тези пластмасови прагове е дали и при по-новите(1996-1998) 1.8 модели се срещат или само на GT и GTI.Ако 1.8 не са заводско с поставени пластмасови прагове,има ли начин да им се поставят ? Моята е без тези прагове,и преди да сложа какъвто и да е спойлер на предната броня,тя изглеждаше висока и неравна с праговете,а след като сложих широкия нож,праговете сега са по-високи от бронята и пак седи грозно.С пластмасовите прагове горе-долу се изравнява всичко.
*Вежди на калниците - Също така ме интересува за веждите на калниците,ако няма,как се поставят,всмисъл как се закрепват ?
*Фарове и халогени - Относно фаровете,двусекционните пак ли са само при GT и GTI моделите,или ги има и на 1.8? Силно се надявам защото не ми се занимава да ги сменям с двусекционни.Също ме интересува дали халогените се свързват към задния фар за мъгла.Предполагам че е така,но все пак питам защото дори и това да е най-простото решение за да си сложа халогени,все пак искам да се светват като оригиналните,а не да са подобрени.
*Мигачи в калниците - За мигачите в калника няма да питам защото предполагам че при всички модели след 96-та са обли а не правоъгълни.
*Спойлер на багажника - Също мисля че ми е ясно и за спойлера на багажника който явно GT и GTI имат заводски,предполагам се закрепва със силикон.
*Регулируемо окачване - 1.8 понася ли регулируемо окачване ? Предполагам за това няма значение модела но все пак питам.
*Бордови компютър - 1.8 с бордови компютър доколкото знам няма,така че това са всичките ми въпроси,засега :D
Просто искам да си взема нова 3-ка,и този път ще я пазя,и ще я гледам,и затова искам да я направя прилична.



Golf MK3 1.8 90 коня ABS двигател 94г. - малко подобрения
- IcoMk3
- Мнения: 124
- Регистриран на: Пон 22 сеп 2014 20:05
- Автомобил: VW Golf Mk4
- Двигател: AHF 1999
- Местоположение: Шумен
Golf MK3 1.8 90 коня ABS двигател 94г. - малко подобрения
Последна промяна от IcoMk3 на Пон 11 юли 2016 21:06, променено общо 1 път.
- Megasquirt
- Мнения: 322
- Регистриран на: Чет 27 авг 2015 23:25
- Автомобил:
- Двигател:
Re: VW Golf 3 90 коня - малко подобрения
Нещо не си потърсил за да си изясниш с какви двигатели излиза мк3. Какво е това 1.8? Изясни си нещата, и си коригирай въпроса. Борд компютър има за всичко, което има поне един инжектор.
- IcoMk3
- Мнения: 124
- Регистриран на: Пон 22 сеп 2014 20:05
- Автомобил: VW Golf Mk4
- Двигател: AHF 1999
- Местоположение: Шумен
Re: VW Golf 3 90 коня - малко подобрения
1.8 литров двигател,90 конски сили.Моят е ABS 1994 година.Относно борд компютъра,говоря за това на мястото на часовника да може да показва разхода на гориво.Поне аз досега не съм виждал на Голф 3 с 1.8 двигател да има такава опция,не че съм виждал други освен моята и тези по сайтовете за автомобили втора ръка де,но останах с това впечатление.
- Megasquirt
- Мнения: 322
- Регистриран на: Чет 27 авг 2015 23:25
- Автомобил:
- Двигател:
Re: VW Golf 3 90 коня - малко подобрения
Ясно. Има, има как да няма. Просто са редки, но нищо не ти пречи да си сложиш. Същото важи и за прагове, и всичко каквото си си харесал по купето от GTI. Всичко купета са еднакви, с изключение на syncro. Да не ти дреме търси си просто запазено купе. Само да знаеш, че пластмасариите са наистина приятни за окото, но не и за ламарината отдолу.
П. П. Аз бих си търкалял старото мк3, докато събера пари за S13.
П. П. Аз бих си търкалял старото мк3, докато събера пари за S13.

Последна промяна от Megasquirt на Нед 01 май 2016 22:09, променено общо 1 път.
- Zerga3GT
- Мнения: 1276
- Регистриран на: Пет 02 окт 2009 14:32
- Автомобил: Golf A3
- Двигател: ABU 94
- Местоположение: ВТ
- Контакти:
Re: VW Golf 3 90 коня - малко подобрения
Има има...
Като изключим облите мигачи и антената всичко което го търсиш може да го намериш в някоя морга с около 200лв в ръка и няколко часа на разположение.
Като изключим облите мигачи и антената всичко което го търсиш може да го намериш в някоя морга с около 200лв в ръка и няколко часа на разположение.
- IcoMk3
- Мнения: 124
- Регистриран на: Пон 22 сеп 2014 20:05
- Автомобил: VW Golf Mk4
- Двигател: AHF 1999
- Местоположение: Шумен
Re: VW Golf 3 90 коня - малко подобрения
Ок,мерси за мненията.А пластмасовите прагове как не са приятни за ламарината?
Edit: Ето какво ми допада http://www.carmarket.bg/vw-golf-1.8klim ... e%5B%5D=46
Само дето дори да ги имах тези 2 бона,просто вече не съм готов да дам толкова за 20-годишна кола.
Edit: Ето какво ми допада http://www.carmarket.bg/vw-golf-1.8klim ... e%5B%5D=46
Само дето дори да ги имах тези 2 бона,просто вече не съм готов да дам толкова за 20-годишна кола.
Последна промяна от IcoMk3 на Нед 01 май 2016 22:42, променено общо 1 път.
- Milenkatara
- Мнения: 470
- Регистриран на: Нед 27 юни 2010 23:22
- Автомобил:
- Двигател:
Re: VW Golf 3 90 коня - малко подобрения
Така да поясня за Голф 3 1.8 моно 90 к.с. Понеже аз търсих дълго време модел с този двигател и следните екстри :
GT пакет ( пластмаси по веждите, праговете, спойлер, широк нож)
ABS
2 въздушни възглавници
Антена на тавана
Черни стопове HELLA
Двусекционни фарове HELLA - електрически
2 ел.стъкла
подгрев огледала
Подгрев пръскалки
MFA ( бордови компютър )
ел. огледала
"плитко" Рекаро ( салон )
двусекционен плафон
Табло с лампа за резерва (гориво)
Заден мост с дискови спирачки
Обли мигачи в калниците
Халогени
Огледала в цвета на купето
Брони в цвета на купето
Климатик
Води се Golf 3 GT Special - кода на двигателя вече не е ABS , ами е ADZ ( има малки разлики, защото е след 1995 година )
Трудно се намира с такива екстри и този двигател, но не е невъзможно. На мен ми отне 3 месеца 2012 година.
Пластмасовите прагове не ги харесват, защото задържат много мръсотия и трябва да се чистят по обстойно. Същото важи и за подкалниците и при капачката на резервоара. Това важи за всички голфове
GT пакет ( пластмаси по веждите, праговете, спойлер, широк нож)
ABS
2 въздушни възглавници
Антена на тавана
Черни стопове HELLA
Двусекционни фарове HELLA - електрически
2 ел.стъкла
подгрев огледала
Подгрев пръскалки
MFA ( бордови компютър )
ел. огледала
"плитко" Рекаро ( салон )
двусекционен плафон
Табло с лампа за резерва (гориво)
Заден мост с дискови спирачки
Обли мигачи в калниците
Халогени
Огледала в цвета на купето
Брони в цвета на купето
Климатик
Води се Golf 3 GT Special - кода на двигателя вече не е ABS , ами е ADZ ( има малки разлики, защото е след 1995 година )
Трудно се намира с такива екстри и този двигател, но не е невъзможно. На мен ми отне 3 месеца 2012 година.
Пластмасовите прагове не ги харесват, защото задържат много мръсотия и трябва да се чистят по обстойно. Същото важи и за подкалниците и при капачката на резервоара. Това важи за всички голфове

- Megasquirt
- Мнения: 322
- Регистриран на: Чет 27 авг 2015 23:25
- Автомобил:
- Двигател:
Re: VW Golf 3 90 коня - малко подобрения
Точно тази голфара не виждам с какво е по-хубава от твоята. Да не говорим за цигански написаната обява, с доста неясноти - всичко е ново, много върви бля-бля... октомври 97' с квадратните мигачи, мокра на снимките, няма гражданска. Всъщност няма никакви екстри, освен климатик. За 1300 по може да се продаде.
- stefan4o
- Мнения: 19326
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: VW Golf 3 90 коня - малко подобрения
Как да няма екстри? Предполагам гледайки бутоните по таблото има 4 ел.стъкла, има и подгрев на седалките. Не е баш толкоз гола, ама пък външно си е CL/GL оборудване без пластмасариите, за които пита колегата. Екстрите не са абсолютно всички за модела - няма МФА (бордкомпютър) и темпомат на прима виста. Сигурно има и други, за които не се сещам.
- IcoMk3
- Мнения: 124
- Регистриран на: Пон 22 сеп 2014 20:05
- Автомобил: VW Golf Mk4
- Двигател: AHF 1999
- Местоположение: Шумен
Re: VW Golf 3 90 коня - малко подобрения
Добре,а веждите на калниците,праговете,как се закрепват ? А също как се преминава от едносекционни към двусекционни фарове ? Предполагам допълнителни кабели се пускат защото късите и дългите светлини са разделени.А също халогените към задния фар за мъгла ли се свързват ?
- slaveiko67
- Мнения: 2120
- Регистриран на: Сря 03 ное 2010 10:23
- Автомобил: Golf 3 GT TDI
- Двигател: AFN 96g
- Местоположение: Montana
Re: VW Golf 3 90 коня - малко подобрения
Веждите се закрепват с нитове за ръба в края на калника/би трябвало дупките за нитовете да си ги има на калника/...Друг вариянт е залепване с полиуретанов силикон...Праговете са по-тегави за монтаж-монтажна лайстна,която оригинално е залепена с двойно лепеща лента,която трудно се сваля от лайстната.Тази лайстна играе основна роля в закрепването и позиционирането на праговете и трябва много добре да е залепена за купето.На нея се прикачват праговете,които в долната си част/пада се под купето/се прикрепват с винтове,завиващи се в пластмасови тапи,които са захванати в железния праг на купето.След това лайстни/ако намериш/ и накрая капачки,затварящи лайстните на прага...
За халогените ще ти трябва инсталация от кола,която е имала халогени.От голямата кръгла букса при радиятора на колата до фаровете,мигачите и т.н.Махаш твоята инсталация и слагаш тази за халогените.Може да търсиш и такава инсталация с възможност за ел.реглаж на фаровете.Ще ти трябва и ключ за фарове с опция за халогени,евентуално и реглаж на фаровете.
За фаровете-монтираш двусекционните фарове/трябва буксите на фаровете да са като тези на инсталацията,ако не са има преходници/ и си ОК.На дълги ще светят само вътрешните фарове,но има теми как се свързват да светят и секциите за късите заедно с дългите.
За халогените ще ти трябва инсталация от кола,която е имала халогени.От голямата кръгла букса при радиятора на колата до фаровете,мигачите и т.н.Махаш твоята инсталация и слагаш тази за халогените.Може да търсиш и такава инсталация с възможност за ел.реглаж на фаровете.Ще ти трябва и ключ за фарове с опция за халогени,евентуално и реглаж на фаровете.
За фаровете-монтираш двусекционните фарове/трябва буксите на фаровете да са като тези на инсталацията,ако не са има преходници/ и си ОК.На дълги ще светят само вътрешните фарове,но има теми как се свързват да светят и секциите за късите заедно с дългите.

- IcoMk3
- Мнения: 124
- Регистриран на: Пон 22 сеп 2014 20:05
- Автомобил: VW Golf Mk4
- Двигател: AHF 1999
- Местоположение: Шумен
Re: VW Golf 3 90 коня - малко подобрения
И така,в крайна сметка реших да си оправя сегашния Голфър. Смених си повдигача на дясното задно стъкло което не се затваряше,следващата стъпка е шибедаха,от едната страна металната пластина която го движи е счупена и той също не се затваря. Въпроса ми е има ли как да се смени без да се разглобява целия шибедах,всмисъл без да се сваля. Също си купих спойлерче за капака на багажника,онова дето по-новите тройки го имат. Само че има два болта с които да се закрепи,но интересно е че е направен така че трябва да се пробие стъклото за да се закрепи,много странно ми стана. Мислех че се залепва със силикон или някакво лепило. И така и смятам да го направя,защото все още не съм полудял толкова че да пробия стъклото. Искам да попитам предните калници лесно ли се свалят,всмисъл само с болтове ли са захванати,защото десния така и не го боядисах,затова съм решил да изчакам да излезе черен в Megaparts и да го взема и да си го сменя сам. Отгоре под капака на двигателя знам че е захванат с болтове,но отстрани и отдолу дали и как е захванат не знам.
- Megasquirt
- Мнения: 322
- Регистриран на: Чет 27 авг 2015 23:25
- Автомобил:
- Двигател:
Re: VW Golf 3 90 коня - малко подобрения
Само с болтове е оригинално. На мегапартс никой няма да седне да снима всички части в моргата и си ползват естествено други снимки. Обикаляй моргите просто за да си го видиш колко е надран на живо.
Последна промяна от Megasquirt на Чет 21 юли 2016 22:15, променено общо 1 път.
- hooligans
- Мнения: 18733
- Регистриран на: Пет 30 мар 2007 19:22
- Автомобил: VW Polo Harlekin 1996
- Двигател: 1.6 AEE
- Местоположение: София
Re: VW Golf 3 90 коня - малко подобрения
Оправи си заглавието според шаблона.
viewtopic.php?f=5&t=352508
viewtopic.php?f=5&t=352508
- IcoMk3
- Мнения: 124
- Регистриран на: Пон 22 сеп 2014 20:05
- Автомобил: VW Golf Mk4
- Двигател: AHF 1999
- Местоположение: Шумен
Re: 1994 VW Golf 3 1.8 90 коня ABS двигател - малко подобрения
Искам да попитам лесно ли става смяната на едносекционни с двусекционни фарове ? Всмисъл гледах в един сайт двусекционни,но не си спомням едносекционните дали се закрепваха с толкова болтове колкото двусекционните,макар че не виждам логика да има разлика.Само знам че двусекционните са с крушки H1 а едносекционните с H4.
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: moreg и 65 госта